Hakutulokset

  1. M

    Löytyykös täältä muita etä-äitejä? :)

    Öööö...siis miksi olen äiti? Hassu kysymys :)
  2. M

    Löytyykös täältä muita etä-äitejä? :)

    Siinähän se kysymys otsikossa jo tulikin. Ihan mielenkiinnosta.
  3. M

    Kuka täällä oikein on mode vai onko täällä sellaisia enää ollenkaan?

    Oon nyt kolme viestiä laittanut,kaksi moderaattorit-nikkiin jonka pitäisi tavoittaa kaikki modet sekä vielä yhden viestin yhdelle nikille joka ainakin on ollut modena ennen... ...Mutta ei vastausta. Mietin vain että onkohan mun viestien kulussa jotain vikaa,tavoittaakohan ne edes ketään.
  4. M

    Mikä olis hyvää kakun välissä?? 3v synttäreille...

    Mansikkarahka on tosi hyvää kakun täytteenä =)
  5. M

    Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

    Ei ole sama kun minä :attn: :attn: Noista en mitään ole kirjoittanut :wave:
  6. M

    Mä oon niin onnessani,meille muuttaa tämä..=)

    Me asutaan ihan keskustassa :D Mutta sellasessa paikassa kuitenkin että pystyn ottaa kotiin,meillä on iso tontti ja peltoa myös.. =) Eli ihan omaan talliin,siirtotalli tulee pihaan. =)
  7. M

    Mä oon niin onnessani,meille muuttaa tämä..=)

    Kiitos! :flower: Tää on jo vanha mumma,23v :heart:
  8. M

    Mä oon niin onnessani,meille muuttaa tämä..=)

    Saattoipa tuo unohtua.. :ashamed:
  9. M

    Mä oon niin onnessani,meille muuttaa tämä..=)

    Sepäs tippui nopeaan. :whistle:
  10. M

    Mä oon niin onnessani,meille muuttaa tämä..=)

    Maltan tuskin odottaa ! :D :D http://www.aijaa.com/v.php?i=4259988.jpg Ollut haaveena pikku tytöstä asti ja nyt toteutuu! :D
  11. M

    Olisko tää jotenkin liikaa häihin?

    Tää sopis muuten tyyliltään sulle KKK jotenkin tosi hyvin.Osaisin kuvitella tuon sulle,varmasti hieno! :wave: Niin joo ja wipsterissä kannattaa kans käydä just ääsjoella katsoos,sieltä joskus saattaa löytää jonku yksittäis kappaleen,edullisesti :wave:
  12. M

    Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

    Joo enkös ookin :D Sä oot varmaan aina nähny haamuja kun oot luullu mun kanssa kulkevas esim sillon kun lasten kans kärryteltiin.Eihän mua oo olemassa. :D :D :wave:
  13. M

    Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

    No höpö höpö se mitään noin mennyt kumpikaan noista asioista,täälä niin paisutellaan kans kaikkea. Se hamsteri löytyi sillon ja poika se oli joka unissa meillä käveli ja se rattijuoppo jonka käräytin uskas mm.polttaa meidän talon mutta ne nyt on jo sovittu ja se on tuomionsa saanu.
  14. M

    Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

    Mulle tuli oikeen pahamieli että täälä laitetaan nauru merkkejä viesteihin joissa puhutaan MINUN ja mun perheeni kamalista asioista. :'( On se hyvä jos jollain on ollu ruusuista elämä niin ei varmaan uskotaankaan että jollain voi olla vastoinkäymisiä. Vuonna 2007 joulun aikaan menetin...
  15. M

    Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

    Hah.En muuten ole TODELLAKAAN keksinyt noita asioita. :| Ihan sama mulle mitä uskotte,mä ite tiedän mitä oon läpi eläny enkä varmaan oliskaan syöny nyt masis lääkkeitä kahta vuotta jos kaikki elämä ei olis mua heitelly.
  16. M

    Mikä toi Malacon lauantai pussi keräily juttu oikein on?

    Netissä huomaa et ihmiset keräilee tyjiä lauantai pusseja.Mikäs keräily on?Onko netissä jossain infoa,en löytäny vaikka koitin googlettaa.. :wave:
  17. M

    toinen tai toiset nimesi

    Riika.. :wave:
  18. M

    Missä menee pettämisen raja?

    Sun tapauksessasi se ei ole sitten pettämistä jos se on miehellesi ok. Jotkut ei sellaisesta tykkää ja thats it. Mä henk koht en suutu jos mies tanssii muiden kanssa,siittä vaan :D Mut hitaat on asia erikseen,kyl ne saa tanssia mun kanssa. :heart: :D
  19. M

    Missä menee pettämisen raja?

    Mun mielestäni siinä että mitä ei voi kertoa puolisolleen..

Yhteistyössä