Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

  • Viestiketjun aloittaja Muistelua
  • Ensimmäinen viesti
Heh
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Av:n Stellakin kävi täällä meitä ilahduttamassa seksintäyteisellä glamouria henkivällä suurperheen äidin elämällään :D

Ja mä en koskaan unohda kunnanvaltuutetun tytärtä, jonka viaton isäkulta oli joutunut pahan horon vieteltäväksi ja siitä suhteesta syntyi lapsikin :LOL: . Ns. Kunnanvaltuutettu-trilogia :xmas:
Mä muistan tän...Aikovat häätää sen naisen ja lapsen kaupungista ku on kuulemma niin paljon vaikutusvaltaa :LOL:
Useilla eri nimillä kirjotteli joista yks oli HimmeäWattinen
 
juu muistan
Alkuperäinen kirjoittaja muistan:
Alkuperäinen kirjoittaja vireas:
Kuka se oli se joka valitti et hänen pojalla on hirveen iso jalka ja kela ei anna avustusta kenkien ostoon.Ja sit osti mielettömän kalliit peitot jostain kutsuilta.
Oliks se joku tuisku77 tms.??
niin ja sehän yritti sitten saada plussalaisilta kerätyksi adressin sinne kelalle sitä lisäfyrkkaa varten. ei oikein ottanut tulta tuiskun epätoivo....
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu muistan:
Alkuperäinen kirjoittaja muistan:
Alkuperäinen kirjoittaja vireas:
Kuka se oli se joka valitti et hänen pojalla on hirveen iso jalka ja kela ei anna avustusta kenkien ostoon.Ja sit osti mielettömän kalliit peitot jostain kutsuilta.
Oliks se joku tuisku77 tms.??
niin ja sehän yritti sitten saada plussalaisilta kerätyksi adressin sinne kelalle sitä lisäfyrkkaa varten. ei oikein ottanut tulta tuiskun epätoivo....
Jospa se ompeli niistä peitoista vilttitossut? :saint:

 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja g:
hei mulle muistui vielä se mieleen kun METSOLA oli vielä Ninzukka, joku arvasi hänen salasanansa tänne ja sit kaikki kirjautui lukemaan sen yv:t ym. :LOL:
Jonkun salasana episodin muistan joskus olleen, mut se et menee kirjautumaan toisen salasanalla on mun mielestä törkeetä ja vielä jos menee toisen YVt lukemaan niin se on jotain todella ala-arvosta käyttäytymistä.
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
hei mulle muistui vielä se mieleen kun METSOLA oli vielä Ninzukka, joku arvasi hänen salasanansa tänne ja sit kaikki kirjautui lukemaan sen yv:t ym. :LOL:
Jonkun salasana episodin muistan joskus olleen, mut se et menee kirjautumaan toisen salasanalla on mun mielestä törkeetä ja vielä jos menee toisen YVt lukemaan niin se on jotain todella ala-arvosta käyttäytymistä.
mä en niitä käyny sillon lukemassa, tunsin ihan sääliä ninzukka parkaa kohtaan... yhtä kiusattu oli sillon kun nytkin...
 
Oih, miekin muistin monta, monta juttua - osa hauskoja, osa ei niin hauskoja.
Esim. ton salasanajutunkin muistan, mutta minusta(kin) se, että jotkut todella kirjautuivat sisään niillä tunnareilla, on kyllä jo melkoisen tyhmää hommaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
hei mulle muistui vielä se mieleen kun METSOLA oli vielä Ninzukka, joku arvasi hänen salasanansa tänne ja sit kaikki kirjautui lukemaan sen yv:t ym. :LOL:
Jonkun salasana episodin muistan joskus olleen, mut se et menee kirjautumaan toisen salasanalla on mun mielestä törkeetä ja vielä jos menee toisen YVt lukemaan niin se on jotain todella ala-arvosta käyttäytymistä.
no totta tosiaan :eek: jotain tapoja pitäs sentään olla :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Oih, miekin muistin monta, monta juttua - osa hauskoja, osa ei niin hauskoja.
Esim. ton salasanajutunkin muistan, mutta minusta(kin) se, että jotkut todella kirjautuivat sisään niillä tunnareilla, on kyllä jo melkoisen tyhmää hommaa.
sut mä muistan tosi hyvin koska asutte niin lähellä ja tietty siitä et niin monta lasta =) jokos ne muuten on siinä vai vieläkö on pikkusia tuloillaan? :whistle: :D
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ltollahan oli se Manta tyttö ja hänen miehensä oli urologi vai gynegologi joka tais olla kova juomaan! :D
Ekö se mies ollu turkkilainen, ne oli eronnu mut asu yhdessä ja vauvakuumeili.. :D
Saatto olla. :D Eronnu ne tosiaan oli, mutta muistelin sen miehen olleen joku alapään tutkija. Saattohan se olla turkkilainenkin.
Aaargh!!! Repesin!!! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
kukas muistaa tän nasu...jonkun, siis tän palstapaita episodin? saikohan kaikki halukkaat ne paidat sitten loppujen lopuksi ja mikä se oli se nikki?
En muista nikkiä mut paidan sain ja se on edelleen kuosissa muuten :D
Mä en tilannu paitaa, mut muistan kyl sen sählingin!
Jotenki tuntuu vieläki uskomattomalta et muutamalta olis huijannu ku kuitenki niin moni sen paitansa sai ilman ongelmia, et olisko ollu joku muu häikkä niissä osotteissa vaikka
Se oli Nallukka se nikki jolta tilattiin paidat, minulla ei ollu mitään ongelmia sen paidan saamisessa mutta taisi niitä pari-kolme nikkiä olla jotka eivät sitä paitaa saaneet! En kyllä tiiä miksi mutta harmittavaa oli kun jäivät ilman. Paita on vieläkin käytössä. :D
Minä vuonna toi oli? Muistaks?

Mä yritin muistella mut oon ollu palstalla iät ja ajat niin en mä mitään vuosia muista millon mitäki on tapahtunu :D
ei ollu kyllä nallukka se nikki... tää tais olla vuonna 2004. :)
En tiedä joko vastattu, mutta nikki oli muistaakseni nassukka?
 
täh
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
hei mulle muistui vielä se mieleen kun METSOLA oli vielä Ninzukka, joku arvasi hänen salasanansa tänne ja sit kaikki kirjautui lukemaan sen yv:t ym. :LOL:
Jonkun salasana episodin muistan joskus olleen, mut se et menee kirjautumaan toisen salasanalla on mun mielestä törkeetä ja vielä jos menee toisen YVt lukemaan niin se on jotain todella ala-arvosta käyttäytymistä.
Täytyy kyllä aika haka olla kun käyttäjtunnuski on eri ku nikki ja viel ratkoo salasana :=0
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
hei mulle muistui vielä se mieleen kun METSOLA oli vielä Ninzukka, joku arvasi hänen salasanansa tänne ja sit kaikki kirjautui lukemaan sen yv:t ym. :LOL:
Jonkun salasana episodin muistan joskus olleen, mut se et menee kirjautumaan toisen salasanalla on mun mielestä törkeetä ja vielä jos menee toisen YVt lukemaan niin se on jotain todella ala-arvosta käyttäytymistä.
Täytyy kyllä aika haka olla kun käyttäjtunnuski on eri ku nikki ja viel ratkoo salasana :=0
no sepä se kun ne oli kaikki sama :LOL:
 
no itteensä saa syyttää
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
hei mulle muistui vielä se mieleen kun METSOLA oli vielä Ninzukka, joku arvasi hänen salasanansa tänne ja sit kaikki kirjautui lukemaan sen yv:t ym. :LOL:
Jonkun salasana episodin muistan joskus olleen, mut se et menee kirjautumaan toisen salasanalla on mun mielestä törkeetä ja vielä jos menee toisen YVt lukemaan niin se on jotain todella ala-arvosta käyttäytymistä.
Täytyy kyllä aika haka olla kun käyttäjtunnuski on eri ku nikki ja viel ratkoo salasana :=0
no sepä se kun ne oli kaikki sama :LOL:

Huh huh
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
En tiedä joko vastattu, mutta nikki oli muistaakseni nassukka?
nallukkaa veikkasivat aijemmin, sitähän minäkin ettei se se ollut... joku tän tyyppinen se oli, oisko ollu sitten nassukka!
Harmitti silloin, kun hän lopetti (?) palstailun :( En usko, että huijasi, niin moni sai kyllä paitansa (minäkin)

Joka edelleen käytössä :D
 
Mä en ikinä unohda kastematoa ja juttua Reinosta, käärmeestä, joka oli miesystävän vessan pyykkitelineeseen kietoutunut.

Entä vieläkö palstailee 7 veljeksen äiti lapista? Onko lapsia vielä siunautunut lisää?
 

Yhteistyössä