Hakutulokset

  1. S

    Heinävauvat 2011

    Nii vielä.. normaalisti ei oo kun se alkuraskauden np-ultra ja sitten rakenneultra täs keskivälissä. Jos ei poikkeemaa oo. Sitten jos epäilys on lantion tilavuudesta herkästi tekeevät synnytystavasta arvion ja ultraa. Ekassa raskaudessa ultrattiin niin paljon, et valitettavasti itekkin nään...
  2. S

    Heinävauvat 2011

    Huono on vointi. Lähdin eilen aamuna töihin ja talon vikan rapun kohalla tuntu, et mä käännyn takas ja meen sänkyyn. En sitten kääntyny, ajoin töihin kipuillen. En mä siellä töissä oikeen mitään aikaseksi saanut, kipuilin vaan lisää. Soittelin sairaalaan ysiltä, ne ei suoranaisesti sinne...
  3. S

    sikiön gastroskiisi, reikä mahassa

    Eilen ihan muista syistä ylimääräisessä viikon 19+ ultrauksessa löysi päivystävä lääkäri ja toinenkin saman, jotain on vatsan peitteiden päällä. Ne ei halunnu varmaksi sanoa ja maanantaina konsultoivat lääkäriä jonka on määrä tehdä rakenneultra, mutta kyllä mä itekkin näin, että siinä kohdassa...
  4. S

    Kesä/ Heinäkuu vauvat 2011 :) ?

    Ikä: 26 Paikkakunta: PKS monesko lapsi : 4 LA : 5.7
  5. S

    Heinävauvat 2011

    Mulla on maha todella iso, ilmeisesti kohtu on oikeen kallistunut eteenpäin. Tosin kiloja oli alussa jo sen verran paljon, ettei sinäänsä ihme. Painoa on tullut 1-2kg lisää, jalat on kaventuneet ja ns. ylimäärästä on kulunut pois. Olin limun suurkuluttaja, colan nauttiminen on nyt vähentynyt...
  6. S

    Heinävauvat 2011

    Hellou. Ikivanhat tunnukset löytyi ja pääsimpä sitten vaihteeksi tänne. Täällä ois LA 5.7 ja itselleni numero 4, miehelle ensimmäinen. Töissä yrittää jaksaa olla, mutta on kuin ois lyijypallo melkene jalkojen välissä roikkumassa, varmaan ois taas saikun paikka, ettei tarvii päätyä johonkin...
  7. S

    Kun äiti kiristää lapsen kustannuksella...

    Kyllä, pakettiajatusihminen. En mä huolis ihmistä, joka ei nää kokonaisuutta lasten suhteen, kyllä lasten täytyy mennä ihan kaiken edelle niin kaunan kun ne on lapsia ja ne ei itse mahda mitään millekkään. Tottakai jossain vaiheess tässä joutuu omassa elämässä vääntämän lasten parhaaksi...
  8. S

    Tyytyväisyys gallup?

    Työhösi? -9 ja risat. Rakastan työtäni, toki toivon etenemistä ja vaativampia juttuja -aikanaan Vapaa aikaasi? - 7 liian vähän, mutta ehdin treenata hiukan ja tavata ihmisiäkin Harrastusmahdollisuutesi ? - 6 no ei niin hyvä, vain salille pystyy menemään Seksielämäsi? - 9...
  9. S

    Me asutaan varmaan koko elämä vuokralla.V*ttu!!!

    No, voittehan te koitaa säästää hieman siinä ootellessa et tilanne muuttuu. Mä tottakai tahtosin oman, mutta haluanko ottaa riskin, että jotain sattuu ja en voiskaan maksaa sitä pois..
  10. S

    Kun äiti kiristää lapsen kustannuksella...

    Anteeksi, siis tämä taas on vaan mun mielipide, mutta miksi sä hengaat ihmisen kanssa, joka ei pystyisi ilman apuasi huolehtimaan tollasista menoista? Luuletko, että teijen talous jotenkin nousis, jos vaikka lasten äiti kuolis ja lapset muuttais teille ja tois lapsilisät ja valtiolta...
  11. S

    Kun äiti kiristää lapsen kustannuksella...

    Mun mielestä, tää taas on mun mielipide, mut sellasen naise/miehen ei tule valittaa siitä, kuinka paljon menee kumppanin lapsen elatuksiin tai muihin menoihin kuussa rahaa, jos on uusperhetielle lähtenyt.Tää aloittajan tapaus kuulostaa siltä, että leidi vetää herneet nenään, jos kaikki lapset...
  12. S

    Huvittavaa, että moni vauhkoaa neekeri-sanasta mutta kuitenkin itse

    meillä naapurin tuore neekeri kakara oli huitonu pihalla lapsia ja haukkunut englanniksi kakkapääksi. Mua ei haittaa, jos lapset kutsuu niitä neekereiksi, jotenkin tulee sellanen epäsivistynyt, kriminaalimainen ja ennen kaikkea elintasopakolainen mieleen ko. sanasta. Ja ainakin naapurostoon...
  13. S

    Tukiaista eivät ole laskeneet edes Flamingon yökerhoon!!!

    Onkos toi yllätys? Ei se oo mikään tavista kummosempi, se vaan on koittanut tunkea itseään kaikkialle. Kyl meistä jokainen voi tällätä ittensä maksullisen näköseks, jakaa pesää kaikkialla ja lähetellä jonkun merkittävän kaa textareita..
  14. S

    Ollaan niin köyhiä, että pitää tilata lapsen

    Mä ostin kympillä vähän käytetyn tecin. Saa halvalla, jos haluu etsiä..
  15. S

    Kuka tunnustaa ostavansa lapsilleen noita halppis kenkiä? MIKSI pilaattee lapsenne jalat?

    No joo, ihan hyviä noi halvemmatkin merkit on.. jotkut jopa kestäviä hintaansa nähden.
  16. S

    voiko jossain katsoa suunnillee elatusavun määrän

    Miksei muuten koskaan kysytä, mitä ihmiset on halunnu maksaa? Jotkut vanhemmat erotessa on valmiita maksamaan paljon enemmän kuin toiset, vaikkei omat tulot ois niin hyvät kuin jonkun muun vähemmän maksavan tulot.
  17. S

    Saako joku muu komentaa lastanne?

    Saa. Joskus pyydän kaveria ärähtämään käytöksestä,menee sana perille kun ne tajuaa, että muutkin aikuiset vaatii tiettyjä asioita lapsilta, ettei se oo vaan kusipäisen äidin typerä määräys.
  18. S

    onko 300e kuussa elatusmaksua

    Mun porukat kun eros, isä oli työtön. Jätti äidille ja meille lapsille kodiksi talon (josta osa vielä velkaa) vaatimatta mitään ja makso viime vuoteen asti kiltisti minimielarit mutsille nuorimmaisestakin kunnes hän muutti isän luo asumaan. Isä teki näin lasten hyvinvoinnin takia, sillä...
  19. S

    G: Asumiskulut?

    Luhtitalo, hmm.. sanoisin että sähkö ja kotivakuutus kun lasketaan, niin sellanen reilu 900e/kk ja kolmio on.
  20. S

    yksinodottaja, saako tukihenkilö/henkilöt olla sairaalssa vierailuajan ulkopuolella?

    Saa olla. Huomaathan esittää sairaalalle toiveita siitä huoneestasi, koska tietyissä elämäntilanteissa voi tulla äärettömän paha olo siitä, kun huontoverin mies on siinä onnensa kukkaniityillä läsnä lähes kokoajan ja pahimmassa tapauksessa lapsen "isä" ei halua edes kuulla lapsen syntyneen tai...

Yhteistyössä