Hakutulokset

  1. T

    Te jotka söitte esim. tunnin-kahden välein

    raskaus ( pahoinvoinnin ) aikana niin kun lähditte kylään, kauppohin tai harrastuksiin niin minkälaista naposteltavaa kannoitte mukana? Hedelmää, vihanneksia? Minä nyt sain syötyä hapankorppua ja tuntuu että se taisi auttaa kyllä kun sai vatsaansa jotain. Mutta entä kun lähtee liikenteeseen (...
  2. T

    Minkä ikäisenä teidän lapset ovat aloittaneet muskarin jos muskarissa

    ovat käyneet? Onko ihan pienestä vauvasta asti käyneet? Vai vasta myöhemmin? Olisin tahtonut kuopuksen ( 1v 6 kk ) viedä muskariin mutta menee niin ristiin esikoisen muskarin kanssa etten sitten vienytkään :/
  3. T

    Alkoihan se pahoinvointikin

    :x Mikä siihen voisi auttaa? En oksenna mutta koko ajan velloo ja tekee pahaa. Alkoi oikeastaan viime yönä jo mutta luulin sen johtuvan häkellyksestä mutta nyt tekee pahaa laittaa lapsille ruokaa ja se haju :x Koetin syödä vähän ruokaa, söin omenaakin mutta ei auta :/ Pizzaa vaan...
  4. T

    Lisää vielä kyselen vaunuista kun jämähdin noita lastentarvikkeita netistä selailemaan

    :whistle: Eli jos vauva syntyy toukokuussa niin minkälainen vaununkoppa olisi kesä vauvalle paras? Pehmeä kantokoppa? Kova kantokoppa? Vai sitten ihan vaunuosa ja ratasosa erikseen? :) Tuleeko pehmeässä kantokopassa helposti liian kuuma kun on niin 'pieni' sisäosaltaan? Olisiko kova...
  5. T

    Kellään Herqulesin vaunuja vauvalla?

    Onko olleet hyvät? Entä vaihtuuko nuo värit koskaan? Vai onko aina samat sävyt? :)
  6. T

    Olin niin tohkeissani siitä raskausuutisesta

    etten saanu nukuttua kunnolla :headwall: :D :D :D :D Nyt kyllä väsyttäis kun täytyisi käynnistää päivä ja lähteä kohta katraan kanssa kauppaan :whistle: Edelleen on niin epäuskoinen olo ja tein toisen r.testinkin aamusta eilisen iltapäivätestin lisäksi :saint: :D 6+2 on...
  7. T

    Oho!

    Meille tulee vauva :)
  8. T

    Miksi minua palelee näin hirveästi? :(

    Muutaman päivän nyt ollut ihan hirveää palelua. Aina olen ollut aika viluinen mutta nytkin sisällä yli 24 astetta lämmintä ja minulla päällä pitkähihainen paita, villatakki, pitkät vakosametti housut ( eli ei ihan ohkaiset nekään ), sukat, paksut villasukat ja vähän ohuemmat villasukat ja...
  9. T

    Jos kärsii usein kovasti päänsärystä

    niin miten asiaa tutkitaan? Minulla on migreeni mutta asiaa ei koskaan ole tutkittu vaan huonosti suomea puhuva lääkäri ( ei siis herättänyt minun luottamustani, myöskään sen vuoksi että on tehnyt kanssani hoitovirheenkin ) sanoi että sitä se on ja määräsi lääkkeet. Mutta jos nyt kun kipua on...
  10. T

    Meidän kuopuksen korvasta löytyi

    eilen punkki :x Kääk. Asutaan seudulla missä kosteaa ja just oivallista seutua punkeille mutta auttaisko jos käyttäisin lapsilla tuolla luonnossa pyöriessä kypärämyssyjä? Ettei punkit pääse korviin tai hiusrajaan? Tuonkin huomasin ihan sattumalta kun koko perhe köllöteltiin meidän...
  11. T

    Nyt on ihan mieletön päänsärky

    Oikeasti itkua väännän täällä tämän kivun kanssa :'( :'( Alkoi eilen aamulla. Otin aamupäivällä 800 mg Ibumaxia. Ei auttanut ja otin iltapäivällä yhden Panacodin. Ei auttanut sekään. Otin illalla nukkumaan käydessä vielä yhden Panacodin ja kun yöllä heräsin niin ei tuntunut kipua. Kun...
  12. T

    Miksi tuo 1½ vuotias syö paremmin ruokansa

    mummolassa ku kotona? :/ Tuntuu että pian anoppi luulee että pidetään lasta nälässä kun siellä syö kaiken ruoan tosi hienosti ja reippaasti ja PALJON. Kotona ruokailut vaihtelee hurjasti. Joskus maistuu oikein kunnolla ja hyvin ja toisinaan sitte työnnetään vaan lautanen pois nenän edestä :/
  13. T

    Paljonkohan maksaisi

    lentää Helsingistä Rovaniemelle? :) Kuinka kauan matka kestää, onko joku käynyt lentäen? :)
  14. T

    Voi SAMPERI!

    Koira pissasi matolle muutama päivä sitten ja viskasin maton ulos rappusille ja UNOHDIN sen sinne. Nyt on muutaman päivänä satanut ja matto haisee... no... märälle. Pesin sen koneessa ( pieni räsymatto ) pyykinpesuaineella kun mäntysuopa on loppunut mutta se haju ei lähtenyt pois :/ Mitähän...
  15. T

    Kaunis tyttö ja kaunis ääni

    :) http://www.ruutu.fi/default.asp?videoID=6540&vd=1&cc=1
  16. T

    Kuohkea ja hyvä

    mustikkapiirakkapohjan ohje :p :attn: Sellainen murotaikinan tyylinen? Oisko sellanen hyvä? :)
  17. T

    Olisiko kannattavampaa ostaa

    1½ vuotiaalle ( muutama kuukausi sitten kävelemään oppineelle ) kumisaappaat vai sellaiset varrelliset Gore Tex syyskengät? Vettä hylkivät siis. Koko on 19-20 kengät mallista riippuen. Ehkä jopa 21 voisi mennä jos laittaisi kylmemmillä sitten villasukan väliin.
  18. T

    Nyt oon tyhmä tuon bb:n kanssa

    mutta näkyykös nettitv:stä jo tänään? :whistle: Eli meneekös ne heput tänään sinne taloon?
  19. T

    Kuinka viettää joulu?

    :xmas: :D Ennen ollaan oltu minun vanhempieni luona mutta nyt haluan jotain muuta. Vaihtoehtoja olisi mm. 1. Joulu kotona perheen kanssa. Joulukuusi, jouluruokaa, joulukoristeita, joululauluja ( näitä ollut toki meillä kotona jo muinakin vuosina vaikka joulua ei täällä kokonaan...
  20. T

    Kuinka kauan annatte lapsen huutaa sängyssä kun

    ei malta käydä nukkumaan? Ikää 1v 6kk. :headwall:

Yhteistyössä