Olisiko kannattavampaa ostaa

1½ vuotiaalle ( muutama kuukausi sitten kävelemään oppineelle ) kumisaappaat vai sellaiset varrelliset Gore Tex syyskengät? Vettä hylkivät siis.

Koko on 19-20 kengät mallista riippuen. Ehkä jopa 21 voisi mennä jos laittaisi kylmemmillä sitten villasukan väliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
meillä on 2 vuotiaalla kumpparit, oli viime syksynäkin ja hyvin pärjättiin. yhtäkkiä on talvi ja tarviikin taas talvikengät.
No tätä olen miettinyt että jos Gore Texit maksais sen n. 60 ?. Ja kumisaappaita olen etsinyt kahdesta Citymarketista, kahdesta Sokoksesta jne. eikä niin pientä kokoa ole löytyny. Nyt yhdestä nettikaupasta löytyi mutta hintaa ois 35 ?. Ja sitten kuitenkin pitää kengätkin ostaa eli siitä tulisi ainakin 25 ? lisä hintaa? Olisi siis lähellä tuota Gore Tex kenkien hintaa sitten yhteensä? :snotty:
Eli kumpi näistä vaihtoehdoista olisi sitten lapselle se paras mahdollinen? Jos rahan menoa olisi suht. saman verran teen kumminpäin tahansa? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja erw:
http://www.alejussi.fi/crocosaapas-2446-ale60-p-211.html
köyhän koretksit sanoisin mä.. hitsin hyvät!
Eikö nuo ole hankalat jalassa kun tuo varren yläosa on noin hirmuisen leveä? Saako ne helposti haalarinlahkeen sisään? Vai jääkö ruttuun ja painamaan? Pysyykö pienessä jalassa kun on noin avoin varsi? :)

Muoks. Ei noissa olisi kyllä kokoakaan :/
 
erw
Alkuperäinen kirjoittaja mj:
Alkuperäinen kirjoittaja erw:
http://www.alejussi.fi/crocosaapas-2446-ale60-p-211.html
köyhän koretksit sanoisin mä.. hitsin hyvät!
ostin eilen vastaavat alesta, 2.70 e..
Ja poika tykkää..
joo, huiput jalassa, meillä on saapaat näitä kaikilla. lämpimätkin ovat, ja hyvän värisiä. en vaan tiedä et onko ap.n kokoa tuolla, mutta vastaavat suosittelisin..
 
mj
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja erw:
http://www.alejussi.fi/crocosaapas-2446-ale60-p-211.html
köyhän koretksit sanoisin mä.. hitsin hyvät!
Eikö nuo ole hankalat jalassa kun tuo varren yläosa on noin hirmuisen leveä? Saako ne helposti haalarinlahkeen sisään? Vai jääkö ruttuun ja painamaan? Pysyykö pienessä jalassa kun on noin avoin varsi? :)

Muoks. Ei noissa olisi kyllä kokoakaan :/
Joo, ei ole noin pieniä ja varmaan hankalat tuon kokoisella muutenkin, mut isommalle hyvät..
 
manna
mä kävisin kattomassa huutiksesta. :) tuon ikäisellä kun ei juuri käytön jälkeä tule. ja siis olisin gore-texin kannalla. kumpparit jää matkan varrelle. (roikkuvat lenksuissa tyhjissä lahkeissa kun lapsi vielä vähän konttailee.
 
Huutista en osaa edes käyttää :D :saint:

Täytyy nyt sitten tutkailla kauppojen valikoimia että mitkä sitte olis sopivimmat. Tosiaan saappaita on tosi vaikea löytää noin pieniä :( Kokoa 21 oisin valmis kyllä sovittamaan tuon jalkaan jos vaikka oiskin sopiva mutta pienimmät mitä oon löytäny on ollu 23 ja se on taatusti aivan liian suuri. Sandaalit nyt kesällä oli koko 18 :heart:
 
Venla
Itse ostaisin goret, ja ostinkin samanikäiselle viime syksynä :) Lapsi kun on vasta oppinut kävelemäänkin niin goret ovat paremmat laspen jalalle kuin kumisaappaat. Ja tosiaan en löytänyt riittävän pieniä hyvin sopivia kumisaappaita.
 

Yhteistyössä