Hakutulokset

  1. T

    Saako nyt istahtaa hetkeksi?

    On pyykätty, tiskattu, imuroitu, pesty lattioita ja järjestetty kaappeja koko päivän. Saako nyt ihan istahtaa ja rauhottua? :D
  2. T

    Mitäs sitä tänään sitten tekisi?

    Ulkona sataa vettä. Tylsää.
  3. T

    Kerrankin olen kohtalaisen tyytyväinen kirpparikierrokseeni (täysin turha alotus)

    Löysin pojalle ihanat sammarit (2e), kevääksi takin (5e), mauri kunnaksen palapelin (1e) ja miehelle sen kauan haluaman levyn (3e). Hyvä päivä :D
  4. T

    Neulojat, hoi! Lapas-apuja!

    Pitäis saada lapasiin peukalo tai oikeemmin vissiin se reikä, mistä sitten joskus tulee peukalo. Onko jollain ohjetta siihen "suoraan peukaloon" eli ei siihen kiilalla tehtävään? Tajuskohan kukaan, mitä tarkotan..
  5. T

    Kyllä se syksy aina yllättää

    Viikko sitten kuljettiin vielä shortseissa ja sandaaleissa. Tänä aamuna manasin sormikkaiden puuttumista, kun töihin pyöräilin. Täytyy kai lasten vk-vaatteet kaivaa esille. :xmas: Btw. Näyttääkö tää jonkun mielestä vampyyriltä? :vampire: *tutustuu uuden palstan saloihin*
  6. T

    Kuuluuko ihan normaaliin 3,5v kehitykseen

    ihan ihmeelliset pelkotilat? Yhtäkkiä ei voi mennä vessaan pissalle, kun pesukone on päällä. Illalla ei voinut mennä yksin huoneeseensa, koska pelkäsi väliovea (sitä ulko-oven edessä olevaa siis) Kaikkia muitakin pieniä, ihmeellisiä ja usein parissa päivässä ohi meneviä pelkoja on tullut...
  7. T

    Minkä ikäisen kanssa ootte menny ekan kerran elokuviin?

    Kuinka on lapsi jaksanu istua ja katsoa? En nyt ajatellu näitä babybio-juttuja, vaan ihan piirrettyjä niin, että lapsikin on niistä ollu kiinnostunut.
  8. T

    Joka toiselle kuoppaa kaivaa...

    tarvii lapion. Nih.
  9. T

    Kuinka sitä pysyis hereillä vielä muutaman tunnin?

    Ihan rikkipoikkiväsynyt ja mieskin on töissä. Tulkaa hoitamaan lasten iltapuuhat ja nukkumaan laittamiset, niin mä saan laittaa silmät kiinni tässä sohvalla..
  10. T

    Koskahan tuo lapsi oppii nukkumaan kokonaisia öitä?

    *huokaus* Ikää pojalla nyt 1v
  11. T

    Turhauttaa, kun miestä näkee suunnilleen vaan vilaukselta

    Työvuorot meillä menee aika lailla ristiin eli minä aamussa, hän illassa. Tai toisinpäin. Vapaa-aikansa juoksee treeneissä tai milloin milläkin asioilla. Tänään mun vapaapäivänä ehdin vilaukselta näkemään aamulla, lähti kun heräs. Kävi illansuussa kotona syömässä ja lähti taas. Vaikka...
  12. T

    Mitähän ammattia lähtis opiskelemaan?

    Ja miten sitä tulis toimeen sillä järjettömän pienellä rahalla, mitä sitten opiskellessa tilille tulis.
  13. T

    Mä tarvisin nyt vain vähäsen pyyteetöntä sympatiaa

    Tänään on ollut raskas päivä. :(
  14. T

    Univelka aiheuttaa ärsytyskynnyksen madaltumista.

    :headwall:
  15. T

    "Äiti, lauletaanko jotain?"

    "Mitä sä haluaisit laulaa?" "Katotaan, äiti, sieltä juutupesta" :D Sellanen oli meidän äskeinen keskustelunpätkä 3v:n kanssa.
  16. T

    (Koski)puistossa nähtyä..

    Aurinkoa ottavia ihmisiä. Osa joi jopa alkoholia. Kohtalaisen hyvin käyttäytyivät.
  17. T

    Mä tajusin just, että meillä ei ole tiedossa kesän aikana yksiäkään juhlia

    :o Voi helpotuksen huokaus. Ei tarvi etsiä päälle sopivia juhlakamppeita.
  18. T

    Kuinkas teillä on päivä mennyt?

    Minä oon niistelly kolmea nenää koko päivän, mukaanlukien omaani. Nyt ois takki niin tyhjä, että haluaisin vaan sänkyyn peiton alle nukkumaan.
  19. T

    Jos mä kerran vielä yritän

    Eli antakaas mulle hyviä linkkivinkkejä ja ohjeita suklaiseen kakkuun. Sacherkakku on tiedossa ja sitä en halua tehdä. Mies tilas suklaakakkua huomiseksi. :kieh:
  20. T

    On se äitienpäivä kumma juttu

    Palstan mukaan äidin pitää huomenaamuna nukkua pitkään, saada aamiainen sänkyyn, miehen täytyy leipoa kakku ja muistaa ruusuilla sekä siivota koti ja tietysti ne leipomisen jäljet. Ja ruokkia ja huoltaa lapset. Äitin pitää vaan olla eikä missään nimessä tehdä mitään. Jos jotain tekee, on mies...

Yhteistyössä