Kuinkas teillä on päivä mennyt?

Lähdin jo aamulla naapuriin ,kun en jaksanu kuunnella ukon krapula kuorsausta, siellä sitten leikin lasten kanssa ja päästin vanhemmat kauppaan ja tiskasin ja järkkäilin keittiötä. Istuttiin pihalla ja joutiin kahvia, sain heiltä myös ruusuja. Ihan normaali päivä, mutta ei kotona. tultiin kotia Nyt 3v ja ½v neidit nukkuu tuolla ku ovat ihan puhki. Minä mietin josko tekis jotain pientä evästä ja ukko on päässy jopa krapula paskalle...
 
huonosti.. piti yllättäen lähteä auttamaan sukulaista yhdessä jutussa, ja mies lähti muksun kanssa siksi aikaa omille sukulaisilleen, luulin että oli ihan selväpeli että tullaan sitten jatkaan pihahommat valmiiksi, niin eikä mitä, oon tässä nyt 3 tuntia odottanu et suvaitsevat saapua kotiin. Ja ihan yksikseen sit roudannu niitä helkutin lehtikasoja ja välillä käyny pesee pyykkiä ja plaaplaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
en ole vielä noussut ylös, sängyssä siis koko päivä :D
sulla on siis aikaistettu sunnuntai?
ei sentään :)

mutta nyt nuosen ja menen tekemään ruokaa, alkaa olla lapsilla nälkä. ja kappas, onpa nälkä minullakin, eilen illalla viimeksi syönyt.

niin ja tiedoksi, että lapset eivät ole olleet tänään kotona, vasta tulivat eli minulla on ollut ihan oma lupa sänkyillä koko päivä.
 

Yhteistyössä