Kerrankin olen kohtalaisen tyytyväinen kirpparikierrokseeni (täysin turha alotus)

Kävi tuuri
Mä löysin pari päivää sitten ihan loistokuntoisen Mini A Turen toppahaalarin jonka päälle oli vissiin jotain limua kaatunut, hintaan 4e O_O - tahra lähti pesussa pois ihan simppelisti (lapussa luki että tahra, lähtee pesussa). En oikein jaksa vieläkään uskoa tuuriani :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kävi tuuri;22060517:
Mä löysin pari päivää sitten ihan loistokuntoisen Mini A Turen toppahaalarin jonka päälle oli vissiin jotain limua kaatunut, hintaan 4e O_O - tahra lähti pesussa pois ihan simppelisti (lapussa luki että tahra, lähtee pesussa). En oikein jaksa vieläkään uskoa tuuriani :D
Onnea löydöstä...vähän vaan kummastuttaa, että miksi ihmeessä myyjä ei ollut itse pessyt pukua? Ois varmaan voinut sitä kautta alittaa pari euroa lisää hintaakin :D
 
Kohtalaisen kateellisena kyllä sun löytöjäs aina kattelen.
No tänään mä kyllä kieltämättä koin ihan mielettömän hyvää fiilistä, kun tein superlöytöjä...mutta eipä nuo normaalisti varmaan kovin kummosia ole :) Eri asia tietenkin heidän mielestä joilla on jo pelkästään kirppiksille pitkä matka...mä kätevästi kun hurautan 15 minuutissa isoille kirppiksille :)
 
Kävi tuuri
chef: sitä itsekin kyllä ihmettelin... Samalta myyjältä tarttui mukaan ihan uudenveroiset vaelluskengät toiselle ipanalle, niillä hintaa 2e ja ainoa "vika" oli katkennut kengännauha. Ilmeisesti myyjä vaan tahtoi kaikesta pikkuviallisesta eroon, hinnasta viis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kävi tuuri;22060540:
chef: sitä itsekin kyllä ihmettelin... Samalta myyjältä tarttui mukaan ihan uudenveroiset vaelluskengät toiselle ipanalle, niillä hintaa 2e ja ainoa "vika" oli katkennut kengännauha. Ilmeisesti myyjä vaan tahtoi kaikesta pikkuviallisesta eroon, hinnasta viis.
Nämä pöydät onkin ihan parhaita ja moiseen mäkin tänään törmäsin...hinnat oli 0,50-1€, eikä lappuihin oltu jaksattu rustata edes mikä tuote kyseessä...eli kaappi tyhjäksi-menttaliteetillä oli myyjä selvästi liikkeellä. Ja voi että kun mä olen iloinen niistä Hello Kitty housuista :heart:
 

Yhteistyössä