Hakutulokset

  1. S

    13v ja 19v suhde onko ok?

    Hui, yhden profiilia luin; "olen 17 ja tulossa äidiksi. olen seurustellu kihlattuni kanssa joka on 23 vuotias n. 4 vuotta. ja saimme muutama viikko sitten tietää että olen raskaana" Mulla ei oo mitään teiniäitejä vastaan ja hienoa, että on noin monta vuotta ollut saman kanssa, ettei ole...
  2. S

    Mistä hyvä soittoääni kännykkään?

    Ääkk.. uusi kännykkä ja nyt tarvisin uuden soittoäänen, mutta mistä? Vanhassa kännykässä oli 2 vuotta sama soittoääni ja oon ihan pihalla mistä niitä saa netin kautta? Googletin, mutta ei jaksa kyllä jokaista hakutulosta alkaa tsekkaan.
  3. S

    Myanmarin juntta: Syökää sammakoita

    "Myanmarin juntta: Syökää sammakoita 30.05.2008 10:47 Myanmarin sotilasjuntta kehottaa hirmumyrskyn uhreja pyytämään kalaa ja keräämään sammakoita ruuakseen. - Iravadijoen suistoalueen uhrit selviävät omin neuvoin, vaikka he eivät saisi suklaapatukoita kansainväliseltä yhteisöltä...
  4. S

    Ihanaa.. Heikki ja Ellen juontavat uuden Idolsin :)

    "Ellen Jokikunnas ja Heikki Paasonen juontavat seuraavan Idolsin. Ensimmäiseltä ja toiselta kaudelta tuttu kaksikko palaa yhteen suosikkisarjan neljännelle kaudelle. Edellisen Idolsin Ellenin kanssa juontanut Jani Toivola liittyy Heikin ja Ellenin seuraksi juontajakaartiin. - Kaikki tekee...
  5. S

    Mikä päiväkodissa on hyvää? Mikä huonoa?

    +/- asiat?
  6. S

    Käyttäisitkö musiikkitaloa vai olisiko parempi idea makasiinien tilalle?

    HS: "Päätös Musiikkitalon rakentamisesta lykkääntyy edelleen. YLE uutisten mukaan Musiikkitalo-hankkeen valmistelutyöt ovat opetusministeriössä edelleen kesken eikä valtiolla ole valmiutta sitoutua rakentamispäätökseen. Rakentamispäätös oli määrä tehdä toukokuun loppuun mennessä. Seuraavan...
  7. S

    Boikotoitko merinovillaa?

    oon ollut vissiin vähän uutispimennossa tältä aiheelta.. mutta googlesta löyty kyllä niin iljettäviä juttuja.. että taitaapa merinovillatuotteiden boikotointi alkaa meillä nyt heti...

Yhteistyössä