13v ja 19v suhde onko ok?

Hui, yhden profiilia luin;

"olen 17 ja tulossa äidiksi. olen seurustellu kihlattuni kanssa joka on 23 vuotias n. 4 vuotta. ja saimme muutama viikko sitten tietää että olen raskaana"

Mulla ei oo mitään teiniäitejä vastaan ja hienoa, että on noin monta vuotta ollut saman kanssa, ettei ole mitään hetken huumaa :)

Mutta kääk, jos oma tyttö seukkais 13-vuotiaana 19v kundin kaa.
 
em minäkää hyväksyisi,tosin jotku 19vee kundit on ajatusmaailmaltaan ja kaikin puolin muutenkin paljon nuoremman olosia,eikä niitä samanikäset tai vanhemmat edes huolis..joskus ikä oikeasti on vaan numeroita.
 
hyh
Eikös tuosta jo lakikin sano jotakin...
Ei todellakaan ole oikein! Lapsihan tuo tyttö on ollut, joten jos minä olisin hänen äitinsä, olisin vääntänyt siltä mieheltä niskat nurin!
 
En mä siitä hirveesti tykkäis jos mun omat lapset alkais seurustelee ton ikäsen kanssa. Mun entinen koulukaveri seurusteli 13 vuotiaana 21v kundin kanssa, se oli mun mielestä jo outoo silloin vaikka olin itse saman ikäinen.
 
Vakkari harmaana
Mä oon seurustellu 16 vuotiaana 32 vuotiaan miehen kanssa joka nyt tuntuu ihan sairaalta. En antais oman lapseni seurustella 13v:nä edes kahta vuotta vanhemman kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
no ei oo. ite olin 15v ja ex 22v kun alettiin seurustella enkä vieläkään tajuu miten mun vanhemmat ei sanonnu ei. :eek:
oliks se sun exä sit jotenk paljon "lapsellisempi",ku 22v;stä vois kuvitella? Jos sun vanhemmat ei vaik osannu ajatella et se on niin vanha?
 
kvesi
en hyväksy/hyväksyis.. mutta esim.täällä näill nuorilla poijilla on ihan tapana kyyditä näitä alkaen 13v. tyttöjä... vähän aikaa pojilla on joku jota riijaavat ja saavat mitä tahtovat ja sitten tulee uusia kuvioihin...
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
no ei oo. ite olin 15v ja ex 22v kun alettiin seurustella enkä vieläkään tajuu miten mun vanhemmat ei sanonnu ei. :eek:
oliks se sun exä sit jotenk paljon "lapsellisempi",ku 22v;stä vois kuvitella? Jos sun vanhemmat ei vaik osannu ajatella et se on niin vanha?
ei ollu ei. :eek:
 
No se vähän riippuu.. ei ne välttämättä sillon 13v+19v seksiä ole harrastaneet jne. Kyllä ne 13-vuotiaat voi samoja juttuja tehdä sen 15-vuotiaan poikaystävän kanssa jos haluaa. Riippuu kyllä vähän ihmisistä, joten en heti suorilta käsin olis tuomitsemassa. Kuitenkin tuo miekkonen on tosissaan tytön kanssa näköjään alusta lähtien ollut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja stella-av:
Hui, yhden profiilia luin;

"olen 17 ja tulossa äidiksi. olen seurustellu kihlattuni kanssa joka on 23 vuotias n. 4 vuotta. ja saimme muutama viikko sitten tietää että olen raskaana"

Mulla ei oo mitään teiniäitejä vastaan ja hienoa, että on noin monta vuotta ollut saman kanssa, ettei ole mitään hetken huumaa :)

Mutta kääk, jos oma tyttö seukkais 13-vuotiaana 19v kundin kaa.
Ei. Seksi alaikäisen kanssa on rikos!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
No se vähän riippuu.. ei ne välttämättä sillon 13v+19v seksiä ole harrastaneet jne. Kyllä ne 13-vuotiaat voi samoja juttuja tehdä sen 15-vuotiaan poikaystävän kanssa jos haluaa. Riippuu kyllä vähän ihmisistä, joten en heti suorilta käsin olis tuomitsemassa. Kuitenkin tuo miekkonen on tosissaan tytön kanssa näköjään alusta lähtien ollut :)
Oletpa naiivi.
 
Keittiönoita
Mä en hyväksyisi edes sitä, etät tuo nyt 16 v kolli seurustelisi 13 v tytön kanssa. Vaikka rintaliiveissä kenties onkin jo täytettä, silti 13 v on vielä lapsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
no ei oo. ite olin 15v ja ex 22v kun alettiin seurustella enkä vieläkään tajuu miten mun vanhemmat ei sanonnu ei. :eek:
oliks se sun exä sit jotenk paljon "lapsellisempi",ku 22v;stä vois kuvitella? Jos sun vanhemmat ei vaik osannu ajatella et se on niin vanha?
ei ollu ei. :eek:
ootko koskaan kysyny sun vanhemmilta, miks ne salli sen?
 
mietin että
mutta eikö laki mene niin ettei täysi-ikäinen saisi kajota alle 16 vuotiaaseen?????
no nythän he ovat siis sallitun puolella , mutta mutta...sielloin ei todellakaan :(
 

Yhteistyössä