Hakutulokset

  1. P

    ~~~ Läskin sulattajat, viikko 14 ~~~

    mut poistakaa! mä olen unohtanut koko laihiksen, tosin aamulla paino oli 87.2 että silleen ihan ok, ei taida noustakkaan. mutta en "joulukiireiltä" ehdi palstailemaankaan!! :o saati laihtumaan nyt kun kaupat notkuu suklaatia :saint:
  2. P

    ***Läskin sulattajat, viikko 13***

    kahdelta viikolta +400g, mihin olen tyytyväinen, eli 88 paino.
  3. P

    Läskin sulattajat, 11:s viikko

    moro! mä unohdin aamulla vaakan, ja illal ahdoin kokonaisen pizzan naamariin. mulle voi laittaa +-0 tälle viikolle, otetaan sit ens viikolla takkiin ja kovasti tai laihdutaan. motivaatio hukassa, ja joulusuklaat kaupoissa :kieh:
  4. P

    Läskin sulattajat (jo) viikko 10 :)!

    +1kg :laugh: t.jojo (87,6) joo, mutta massu täynä vkl mässyjä, että ei juuri lannista. mut se on se pikkusormi, sitä ei pitäis antaa. mutta kuitenkin kun tähtäin on pysyvä painonpudotus ja elämäntapamuutos, niin pitää sitä sallia joskus niitä mässypäiviäkin. en mie ainakaan elä loppuelämääni...
  5. P

    Läskin sulattajat viikko 9

    paino 86,6 eli jotain pari kiloo pois. t.jojo :laugh:
  6. P

    Häiritseekö ketään noi mainokset enää?

    nii, arvaa mitä siitä seuraa? tuhansia klikkauksia, kyllä on hyvä mainospaikka! :laugh:
  7. P

    Häiritseekö ketään noi mainokset enää?

    häiritsee kun tulee skrollilles vahingossa klikattua.
  8. P

    Verhot, joissa perhosia ??

    http://www.jotex.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26549&productId=201644&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= aamulla surffasin, ja ajattelin jos tuon laittais tytöille kapaksi.. mutta mietin viel :D
  9. P

    äidille soitti puhelinmyyjä..

    kauppasi rinta- ja kohtusyöpä vakuutusta. 25e/kk ja kertakorvaus olis jos syöpä napsahtaa 24000euroa. riipui ilmeisesti iästä toi korvaus.. kaikkea sitä keksitään.
  10. P

    BB-asiaa:O

    eiköhän ne asukkaat ole kirjoittaneet kaikki lakipykälät kiertävät sopimukset sinne itse halutessaan ja mennessän. :D ihan eri asia jos mulle tulis lappu työkkäristä että karenssia paukahtaa jos et mene bb-taloon..
  11. P

    Kannattaako ostaa termoskahvinkeitin?

    meillä ei jäähdy kahvi. ja tykkään että on erittäin hyvä käyttää muutenkin toi siemensin porche. ei veden kaatamista keittimeen esim.
  12. P

    Läskin sulattajat viikko 8

    sitten pieni novelli aamun tiputusten sekaan.. |O |O +700! mua ahdistaa ihan sikana sellainen fakta että mä olen liikkunut ihan hyvin, hikiliikuntaakin. 5päivää viikosta syönyt todella "tiukasti" ja herkuna viikolla ollut yksi pala kääretorttua. sitten viikonlopun otin rennosti, vietimme...
  13. P

    Te, joilla matalat VERENPAINEET - mitenkä matalat?

    noin 100/60 silloin tällöin huippailee, ja varsinkin saunassa, en tiedä miks. ekaa odottaes mulla oli raskausmyrkytys ja yläpaine huiteli yli 200.. oli aika outo olotila. mutta palautuivat mataliks kun taudista päästiin.
  14. P

    Uhmaan tänään :D

    onnea :flower: kaupan maksaloorassa ei oo maksaa ku siinä nimessä. :saint: se on ruskeeta riisipuuroo :p
  15. P

    Miten suostutella mies seuraavaan lapseen?

    menkää perheeseen jossa on on 2v uhmaikäinen niin jaksat sinäkin odotella :D tai, kerrot tunteesi, ja sanot että haluaisit lapset pienellä ikäerolla, ja kerrot sen hyvistä puolista.
  16. P

    Mitä ruokaa näistä aineksista?

    sellainen lohilaatikko, mihin peruna-sipulia ehkä kasvistakin, lohet, ja maidosta ja sulstejuustosta liemi kerman tilalle.
  17. P

    Uhmaan tänään :D

    :o oletko raskaan? :D
  18. P

    Mitä ruokaa näistä aineksista?

    onko sulatejuustoa?
  19. P

    Miten jotkut jaksaa tota BB:tä

    varmaan siksi jaksaa kiinnostaa kun ihmiset onneksi on erilaisia viel. toinen tykkää reimatecistä, toinen kuomista. toinen tartu mikkiin ohjelmasta ja toinen extreme duudelsseista.
  20. P

    Läskin sulattajat viikko 7

    onpas tullut luettavaa. kiva! sörhis, minun mielestä ne jotka vaan roikkuu listassa, ota pois! saahan ne takas jos haluavat, mutta selkeempi jos olis mukana vaan ne jotka oikeesti ketjuun kirjoittelee ja *yrittää* edes. :whistle: turkilmas, kolme päivää on se maaginen raja siinä...

Yhteistyössä