***Läskin sulattajat, viikko 13***

Charlottis74.................159 cm...LP 72,3 kg...NYT 71,5kg... +/-0 g

Ehi...............................165 cm...LP 79,3 kg -1,3 kg -300 g -700 g

FATCAT........................162 cm...LP 80,0 kg...NYT 80,0 kg

Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI
Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 68,2 kg... -1 kg

Kipinäinensääri...........170 cm....LP 80,0 kg hengessä mukana
Kirvash........................187 cm... LP 100,0 kg mukana

Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 64,3 kg... -500 g

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,3 kg... -800 gMammuliini79...............169 cm...LP 76,6 kg...NYT 72,9 kg ... - 400 g
Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 97,4 kg... +400 g
Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 gMetsäMörrinVaimo.......168 cm... LP69,8 kg..NYT 68,5kg
Miisku..........................172 cm... LP 73,0 kg -1 kg -600 g
Mrs Murmeli...............168 cm... LP 73,5 kg... NYT 72,2 kg... -800 g
Mymmyryy...................160 cm....LP 58,5 kg -500 g -500 g +-0 kg

Perskyrpänen..............160 cm....LP 92,0 kg...NYT 88,0 kg... +400 gPerämaan Emäntä.......165 cm....LP 89,8 kg...NYT 89,7 kg
Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana
Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -3,3 kg... +/-0 g
PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI
pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg.............................UUSI

Ravistettava................168 cm...LP 74 kg..............................UUSI
Rötväles......................160 cm.....LP 63,5 kg...NYT 59,0 kg... -700 g

Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 69,1 kg... -1,2 kg Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 71 kg...MUKANA
Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 100 kg... +/- 0 g
Sipsi.............................164 cm....LP 77,4 kg..NYT 73,9 kg... -800 g Sitruuna.......................167 cm....LP 80,9 kg...NYT 77,4 kg
Sonica..........................172 cm....LP 87,0 kg +-0 kg +1 kg
Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 88,4 kg...MUKANASörhis..........................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 90,1 kg... -400 g

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 82,3 kg... -1,8 kgTurkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA

Vieras harmaana.........154 cm.....LP 65,0 kg...NYT 63,6 kg...-700 g
Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +400 g Vinku-iita....................................-20 kg -1,9 kg mukana
ZaraZ..........................168 cm..... LP 73,5 kg... NYT 72,0 kg
 
Uusi viikko, uudet kujeet!

Jännittää, mikä on huominen saldo. Eilisen hameostoksen hurmos on laskenut, ja voipi olla, että ei hyvin mee edelleenkään... mutta nyt, kun kauhea kiire hellitti, mie kerkeän taas ajatella, mitä suuhuni laitan. Ihan hyvä sekin?
 
vieras
en oo pinossa / listalla mutta JEE!!! 7 viikossa lähes 10 kiloa lähtenyt!!! =) Herkkuja ei edes tee mieli, kasvikset maistuu, liikunta on ihanaa ja addiktoivaa :D OLO ON UPEA =)
 
Mä voin hyvin mielin huomenna hypätä puntarille. Hyvä viikko takana ja kalorit rajoissa myös viikonloppuna. Kivasti liikuntaa yms.. Painokin on laskenu pienemmälle kymmenykselle :saint:

Huomiseen :wave:
 
sipsi
Minulla menee ihan pyllylleen koko homma :(. Älkää ihmetelkö, jos/kun en huomenna rohkene tulla tulosta julkistamaan (pelkään harmahtavaa teilausta ;) ). Viikonloput tuhoavat loistavan painonhallintayritykseni....
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Minulla menee ihan pyllylleen koko homma :(. Älkää ihmetelkö, jos/kun en huomenna rohkene tulla tulosta julkistamaan (pelkään harmahtavaa teilausta ;) ). Viikonloput tuhoavat loistavan painonhallintayritykseni....
Kuules nyt. Tässä ketjussa haistatetaan pitkät harmaille ilkeilijöille. Sitähän ne haluaa, että me yksi kerrallaan luovutetaan ja lyödään LÄSKI LUUSERI -leima otsaamme. Ja sitä iloa mä ainakaan en anna harmaille, vaikka sitten yksin keikkuisin lustalla.

Tsemppiä sinne, ja :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Sitähän ne haluaa, että me yksi kerrallaan luovutetaan ja lyödään LÄSKI LUUSERI -leima otsaamme. Ja sitä iloa mä ainakaan en anna harmaille, vaikka sitten yksin keikkuisin lustalla.
JUURI NÄIN! Oikea asenne =) Sinnikkyys ja päättäväisyys :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Sitähän ne haluaa, että me yksi kerrallaan luovutetaan ja lyödään LÄSKI LUUSERI -leima otsaamme. Ja sitä iloa mä ainakaan en anna harmaille, vaikka sitten yksin keikkuisin lustalla.
JUURI NÄIN! Oikea asenne =) Sinnikkyys ja päättäväisyys :)
Ja toisaalta, joskus tarvii sen potkun persauksiin ;)
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Minulla menee ihan pyllylleen koko homma :(. Älkää ihmetelkö, jos/kun en huomenna rohkene tulla tulosta julkistamaan (pelkään harmahtavaa teilausta ;) ). Viikonloput tuhoavat loistavan painonhallintayritykseni....
Kuules nyt. Tässä ketjussa haistatetaan pitkät harmaille ilkeilijöille. Sitähän ne haluaa, että me yksi kerrallaan luovutetaan ja lyödään LÄSKI LUUSERI -leima otsaamme. Ja sitä iloa mä ainakaan en anna harmaille, vaikka sitten yksin keikkuisin lustalla.

Tsemppiä sinne, ja :hug:
Okei kiitos! Tulen siis aamulla ilmoittamaan selvän +-merkkisen tuloksen ja jatkan sinnikästä yritystä. On pikku pakkokin, koska juhlat alkuvuodesta painavat päälle...
 
IhanaValo
Miulla on ollu niin herkuttelun täyteinen viikonloppu,alkaen jo viime viikon ke tai to,(ne on nää synttärit ja kun niistä jää aina yli jne selittelyä..)etten varmaan vähään aikaan tuu sanomaan yhtään mitään..Tän jälkeen siis:)

Tsempityksiä muille!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Miulla on ollu niin herkuttelun täyteinen viikonloppu,alkaen jo viime viikon ke tai to,(ne on nää synttärit ja kun niistä jää aina yli jne selittelyä..)etten varmaan vähään aikaan tuu sanomaan yhtään mitään..Tän jälkeen siis:)

Tsempityksiä muille!!
Mä oon tosi ylpeä että kahdet synttärit tällä viikolla meni ihan hienosti, en sortunut ollenkaan. Mulla on auttanut naposteluun ja makeanhimoon se, etten maista sitä yhtäkään herkkupalasta. Kerran kuussa on herkkupäivä ja muulloin ei. Ja tosiaan, ihan yllättävää miten helposti nyt pystyy jo olemaan ilman :)
 
Mulla ainakin tsemppaa viikonlopuksi se et perjantaina käyn puntarilla ja paino on hianossa laskussa. Sitten ei tohi vkl:na tuhota arkena saavutettua tulosta. Ja jos herkutteluksi menee niin en siltikää anna mennä överiksi. Merkkailen syndejuhlien herkut yms ja sitten syön muuten keveesti ja mahollisimman niukasta, et ylimenevä ois kuitenkin mahollisimman vähäistä.

Täälläkin yhdet syndekaffittelut eilen ja viikon päästä oiskin keskimmäisen lapsen syndet.. Kyllä noita juhlia sit aina piisaa.. B)
 
sipsi ylionnellisena ja yllättyneenä
HEI! Ette usko tätä... Tai siis en ainakaan itse usko ;) :) :) :). PAINO 73,9 eli -800g Jeeeeee.... Mut en tajua tätä! Oliko eilinen iltapaino sitten kuukautisiin liittyvää nestettä? Olin jo ihan surkea. Olisin kyllä viikonlopun vuoksi "ansainnut" +-viikon... Toisaalta, kuten Saaru kirjoittikin, olin kyllä pisteillä arkiviikon ja tiesin, että hyvä tulos oli, mutta viikonloppuna oli taas sekä vierailuja että ulkona syömisiä. En tosin mitenkään "mässäillyt", mutta en pisteillytkään. Kyllä tästä tuli lisämotivaatiota taas kovasti! Tsemppiä vaan muillekin ja kiitokset eilisillan tsemppauksista teille minua tsempanneille :).

 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi ylionnellisena ja yllättyneenä:
HEI! Ette usko tätä... Tai siis en ainakaan itse usko ;) :) :) :). PAINO 73,9 eli -800g Jeeeeee.... Mut en tajua tätä! Oliko eilinen iltapaino sitten kuukautisiin liittyvää nestettä? Olin jo ihan surkea. Olisin kyllä viikonlopun vuoksi "ansainnut" +-viikon... Toisaalta, kuten Saaru kirjoittikin, olin kyllä pisteillä arkiviikon ja tiesin, että hyvä tulos oli, mutta viikonloppuna oli taas sekä vierailuja että ulkona syömisiä. En tosin mitenkään "mässäillyt", mutta en pisteillytkään. Kyllä tästä tuli lisämotivaatiota taas kovasti! Tsemppiä vaan muillekin ja kiitokset eilisillan tsemppauksista teille minua tsempanneille :).
Ai niin, katsoin, että olen aloittanut siis 15.9. ja lähtöpaino oli 77.4 eli yht. -3,5kg. Hidasta on, mutta suunta on hyvä.
 
Hyvä sipsi! Nyt on taas hyvä mieli jatkaa :heart:

Täällä aamupaino 69,1kg elikkäs -1,2kg pudotusta viikossa. Ja olen tyytyväinen, vaikka pientä herkkuttelua vkl:na, mut kaikki kaloreiden rajoissa :saint:

Nyt puurolle :p
 
Vuhuu! Miinusviikko pitkästä aikaa: 82,3 kg eli pudotusta viime viikkoon -1,8 kg. Edellisvkonlopun krapulamässäilyjen turvotukset sit lähti :).

Ens vkonloppuna on pikkujoulut eli luultavasti krapula taas odotettavissa. Antakaas vinkkejä mitä silloin syöpötellä? Yleensä mä syön mahdollisimman rasvaista ja suolaista ruokaa tai iskee huono olo :( Ja syödä tarttis kokoajan...
 
Meritähti
Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3kg...-900g

Heh, sain pudotukseen päin, perjantaina oli paino 79,7kg, mutta kävin nyt kuitenkin puntarilla...pe,la ja su mässäilty. Olen siis tyytyväinen kun lähti laskuun, nyt olen ainakin seuraavat 5pvä tarkasti pisteillä!Viikonloppuna lupa syödä kun tiedossa juhlaa:)

Hienosti teillä lähtenyt! Sipsi, ei kannata kuule yhtään miettiä että joku tulee ilkkumaan. Ketä sellaiset kiinnostaa, katellisten touhua kun ei todnäk itse kyettäisi painonhallintaan jos sen kanssa olisi ongelmia. Jokainen saa olla ylpeä joka on tiedostanut olevansa ylipainoinen ja tekee asialle jotain, mahtui siihen sitten plussa ja miinus viikkoja, sortumisia ja onnistumisia. Parasta olla armollinen itselleen ja loistava laihduttajan piirre on kyetä unohtaa asia. Jos eilen meni syömiset yli niin tänään korkeilla mielin eteenpäin. Ei luovuteta, eikä rangaista itseään . Tsemppiä kaikille, olipa tulos mikätahansa, tästä mennään alaspäin!!!:D
 
Miulle voi merkata + 400 g viime viikkoon verrattuna eli paino oli tänä aamuna 97,4 kg.
Viikonlopun syömiset meni niiiiin poskelleen kuin vaan voi mennä, mutta tästähän ei ole muuta suuntaa kuin ylös....siis tarkoitan alas. :D

Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikon alkua!
 

Yhteistyössä