Läskin sulattajat viikko 7

Turkilmas
Mä kuulkaa olen miettinyt tänään suhdettani herkutteluun ja olen tullut (yllätys yllätys) siihen lopputulokseen että se on ihan persiilleen. Mä olen siis tänään ollut ihan koko päivän ilman sokeria. Tein kyllä marjakiisseliä, mutta senkin makeutusaineeseen. MITÄÄN makeaa en oo suuhuni laittanut. Mies ehdotti että olisin ostanut meille jädeä sillä välin kun esikoinen oli treeneissä. Mutta minäpä sanoin etten osta :saint: .

MUTTA... mulla on ollut hemmetin haikea olo. Siis jotenkin tää päivä on mennyt hukkaan kun ei oo saanut lainkaan herkutella. Tää päivä on ollut pakollinen paha josta on selvinnyt hengissä mutta tosiaan mennyt täysin hukkaan. Tältä musta on tuntunut ja sehän on aivan uskomatonta :eek: .

Nyt päätinkin että alan tänne mainostamaan jokaista sokeritonta päivääni. Ja jokaista sellaista päivää jolloin olen syönyt oikeesti järkevästi. Kun mä en näistä kiloista pääse jos päivittäin syön vähintään 3 suklaapatukkaa ja jätän sitten ruokaa syömättä :snotty: :ashamed: .

Jokainen herkuton päivä on oikeesti voitto...vielä kun saan iskostettua sen itselleni :ashamed:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
pääseeks vielä mukaan??
Tämän poppoon perustajana uskallan luvata että kyllä pääset...ja teetän samalla Sörhikselle lisähommia :saint: .

Ilmoitat vaan pituutta ja painoa jos uskallat. Ja jos et uskalla, niin ilmoita ainakin mikä on tavoitteesi.

Maanantaisin on punnitus =)
 
Mä oon työkiireitteni takia ihan onneton... kaikissa hommissa ANTEEKSI!

Häjy Emäntä, päivitän tietosi ilman muuta, sorry et oli jäänyt huomaamatta.

Ja nellustiina, kerro vaan tidot, niin mie lisäilen siut listaan - teretulemast joukkoon :)!

Turkilmas! Oo kaksi tai kolme viikkoa ilman herkkuja, niin huomaat, että makeanhimo todellakin katoaa. Totaalikieltäytymisen aika on vaikeaa, mutta kun pahimmasta pääsee yli, huomaa, että ilman herkkuja voi todellakin elää.

Tuli mieleen, että syy motivaation laskuun monella on siinä, että laihiksesta on tähän meneessä lähtenyt uutuudenviehätys. Sitä huomaakin olevansa yhtä kärsimätön tai aamu-uninen tai ties mitä kuin ennen laihistakin, vaikka kuvitteli (ainakin alitajuisesti) muuttuvansa paremmaksi ihmiseksi kilojen karistessa. Itse kunkin kannattaisi ehkä miettiä, mitä oikein haluaa, ja miksi laihduttaa. Syyn pitää löytyä omasta sydämestä. Sit pitää tehdä päätös, ja pysyä siinä. Ei muuta kuin suomalaista sisua kaikille :)!

P.S. Mites näiden listassa "roikkujien" kohtalosta päätettiin? Poistellaanko jossakin vaiheessa osaa, vai anneaanko olla?
 
onpas tullut luettavaa. kiva!
sörhis, minun mielestä ne jotka vaan roikkuu listassa, ota pois! saahan ne takas jos haluavat, mutta selkeempi jos olis mukana vaan ne jotka oikeesti ketjuun kirjoittelee ja *yrittää* edes. :whistle:
turkilmas, kolme päivää on se maaginen raja siinä sokerikoukussa. mulla se toimii, enää ei makee tee mieli, ja jos silloin tällöin syökin jotain, niin se ei heti iske kauheella koukulla takas. mut siinä pitäis jättää myös keinomakeat pois, eli se sun rakas pepsi maxikin?
 
Mäkin olen päässyt karkin- ja suklaanhimosta eroon aika hyvin. En olisi uskonut, oikeasti. Pari viikkoa oli kyllä kamalaa, ja jos hermot on kireällä, niin tekee mieli karkkia tai suklaata (varmaan samankaltainen pakkotarve kuin hermot kireällä joillain tekee mieli tupakkaa).

Pitääkin muokata profiilini kuvausta hiukan :snotty:
 
Hellurei!
Täällä paukkuu pian -10kg rikki, oon siis aloittanu laiharin jo ennen näitä pino, niin yhteensä on siis toi lähteny. Nyt pidänki kalorivapaan lauantain, mennään tyttöjen kaa iltaa viettään :D. Tehkööt mitä tehköö, ei se muuta aiheuta kuin et vko pudotus ei ole niin iso, mut sitten taas kuurille uudestaan. Tsemppii kaikille ja mukavaa viikonloppua!
 
MyyMuikkunen harmaana
Mulla on vieläkin se -1,6kg poissa maanantain punnituksesta, tai itse asiassa tänään oli -1,8kg, eli eiköhän se nyt ihan oikeesti tästä... :)
Viikonloppuna vietetään pikku-ukon synttäreitä, joten tsemppiä nyt tarvitaan, ettei mene liikaa herkutteluksi...
Viikonloppuja kaikille ja OIKEIN KOVASTI TSEMPPIÄ viikonlopun yli! Ne ovat ainakin minulle oikein koetinkiviä.
 
sipsi
Tämä viikko meni läskiksi... Plussaa ropisee. Olen ollut reissussa ja juhlimassa (Oli tosi kivaa, mutten jaksanut pisteillä :( )... Harmittaa, muttei kaduta. Tarvitsin tuota rentoutumista. Hitsi, miten se syöminen muuten tuntuu liittyvän mukaviin asioihin ja rentoutumiseen (ja vähän juominenkin ja kaloreita tulee kyllä Irish coffeesta ja siideristäkin (lightistakin).
 

Yhteistyössä