Hakutulokset

  1. S

    === kympin karistus kesään mennessä===

    sasuliini87 pituus 166 aloituspaino: 65,5 tavoitepaino:55kg paino nyt: 65.0 viikkopudotus: -500g kokonaispudotus:500g puhetta oli et miten kotona suhtaudutaan painonpudotukseen, niin meillä mies on kyl tsempannu minua oikein olan takaa. itsekin mieheni yrittää pudottaa jonkun kilon pois...
  2. S

    === kympin karistus kesään mennessä===

    moi kaikille. mahtuisiiko yks kympinpudottaja viel joukkoon?? tarvitsisin todella kannustusta pudottamaan painoa, sillä kymmmenen kiloa sais lähteä ennen elokuuta.. mieluummin kyl kesäkuun alkuun mennessä, sillä haluaisin näyttää omissa häissä edes vähän paremmalta. itsestäni voin sen...
  3. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    varttia vaille kaks meni vedet. että mie säikähdin et pissin sänkyyn. näin unta että olin jollain valtatiellä kävelemässä ja yhtä äkkiä rekka tuli takaa päin ohi ja samassa tunsin että lämmintä vettä valui jalkoja pitkin. kyllä säikäytti. mut palailen kertomaan sitten kuulumiset kuhan kerkeän...
  4. S

    Pohjois-Karjalan odottajat

    huomenia. jee!! tänään on neuvola.. toivottavasti olis viiminen käynti. pitää tulla sit kertoilemaan neuvola-käymisiä. uuna- kehtaatko vaihtaa listasta mun kohdalle et ikää mulla on 21. mieheni on 27v. kyllä siinä viikon 37 käynnissä arvioidaan ultralla lapsen kokoa ja katotaan...
  5. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    huomenia. onnea kaikille vauvan saaneille. nyt sitä ollaan sit jo helmikuussa. kyllä tää aika rientää vauhdilla. omassa olotilassa ei muutosta. torstaina olis sitten seuraava neuvola käynti. isyyslomasta on ollut puhetta.. meillä isäntä ei tule varmasti pitämään isyyslomaa koska hän...
  6. S

    Pohjois-Karjalan odottajat

    moi taas. siis mie sain sen käsityksen että se remppa kestäis vaan helmikuun ajan ja sitten sais ilokaasua ihan normaalisti. mie käytin ekassa synnytyksessä ilokaasua ja mulle siitä oli tosi hyvä apu, pystyin jopa vähän aikaa nukkumaan supisteluista huolimatta. mieski otti muutaman henkoisen...
  7. S

    Pohjois-Karjalan odottajat

    moi kaikki karjalan neidot. minä: olen 21v ja mieheni on 27v, odotamme toista lasta jonka LA olis 19.2 mut näyttäs siltä että olis tulossa pois jo ihan milloin vaan. esikoisemme on 10/06 tyttö. meitä pohjois-karjalaisia löytyykin aika paljon täältä..mikä on ihan mukava juttu...
  8. S

    Helmimasut 2009 - tammikuussa vol 2. -

    huomenia kaikille. paljon onnea kaikille vauvansa saaneille. nyt niitä vauvoja rupeaa melkeimpä joka päivä tulemaan. eilen äitipolilla käyty ja kaikki oli hyvin kohdunsuu oli reilun sentin auki ja kanavaa oli 1,5 senttiä jäljellä ja paikat oli pehmenneet. kätilö sanoi tutkimuksen aikaan...
  9. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    paljon onnea kaikille vauvansa saaneille!! olipas viikonlopun aikana tullut paljon kirjoitusta.. mut hyvä asiahan se vain on. yöllisistä vessa reissuista on ollut puhetta.. käyn suurinpiirtein 3-5 kertaan yöllä vessassa. uusia raskausarpia ei ole tullut, eikä tarvitsis tulla.. esikon...
  10. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    huomenia kaikille aamu virkuille. ihan ensiksi onnea kaikille nyytin saaneille ja jaksuja kaikille odottajille. siinä se taas nähtiin kun lupasin tulla keskiviikkona kertomaan neuvola kuulumiset ja nyt vasta sain aikaiseksi tulla.. vaikka olen kyllä joka aamu käynyt lukemassa tekstit, sitä...
  11. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    paljon onnea kaikille jotka ovat saaneet vauvansa jo. mukavaa kun vauva uutisia alkaa putkahdella muutaman päivän välein. painonnoususta oli ollut jotain puhetta niin mulla on noussu tässä vaiheessa viitisenkiloa, mut huomenna on neuvola ni tietää sit vähän tarkemmin mitä aiheutti tuo...
  12. S

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    moi kaikille. täällähän rupeaa monella olemaan jo jännät hetket käsillä. en ole aikoihin kirjoitellut mutta lukemassa olen käynyt joka aamu ja siitä on tullut aivan ruutiini jo. masuikävästä sen verran että varmaan jonkinlainen kaipuu vatsasta jää, mut on se niin mukava saada se pieni...
  13. S

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    aamuja helmimasut. kyllä tällä palstalla juttua riittää.. ja sehän on vain hyvä asia. joku kyseli asunnoista... elikkäs asutaan 140 neliön omakotitalossa vuokralla. meillä on 3 makuuhuonetta, pikku eteinen+iso eteinen, 2 wc, olohuone+ keittiö on yhtenäinen ja kodinhoitohuone ja sitten...
  14. S

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    moi kaikille taas pitkästä aikaa. täällä päin on nyt vähälle aikaa sattunut/ tapahtunut paljon asioita, joten en ole kerennyt ajattelemaankaan tänne kirjoittamista ennen kuin tämä tilanne rauhoittuu. elikkäs viime kuun puoli välissä kuoli minun yksi tuttavani pahassa auto onnettomuudessa...
  15. S

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    moi pitkästä aikaa. rakenneultra olis sitten takana ja sieltä paljastui että poika sieltä on tulossa. isäntä on onnesta soikeena kun tavallaan toivoi että tulis nytten poika kun ensimmäinen oli tyttö. vaikka sanoi että ei sillä ole väliä kumpi sieltä tulee, pääasia että on terve lapsi...
  16. S

    Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

    moi taas pitkästä aikaa. angelmum voimia hirveästi sinulle. kävin np-ultrasssa 7.8 ja sieltä löytyi yhdet sydän äänet. niskaturvotus oli 0,9 mikä on kuulema normaali. kyllä se on pikkuinen kaveri vaikka rv oli tasan 12, eli LA olisi nyt 19.2.09 pari päivää aikaisemmaksi siirtyi. tänään...
  17. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    ensimmäisenä pahoittelut kaikille jotka ovat saaneet todella huonoja uutisia. KYRSÄ: mie kävin ekassa neuvolassa vasta rv 10+3 aikoihin. seuraava neuvola on vasta viikolla rv 16, mut nt-ultra on sit ens viikon tiistaina. SINITUULI: mulla kesti tytön synnyttäminen vajaan 12 tuntia.. ja...
  18. S

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    mie kans liittyisin mukaan. olen 21 vuotta. toista odotan, ensimmäinen on tyttö 10/06 syntyny. ponnistus paikkana on pkks. laskettu aika on tällä hetkellä vielä tammikuun loppu puolella mut siirtyy ultrassa (22.7) aika varmasti helmikuun ekalle viikolle. pitää kertoa sit tarkemmin tarkka...

Yhteistyössä