Hakutulokset

  1. Martti-Mato

    lähihoitajasta sairaanhoitajaksi, palkka

    En viitsi opiskella, koska sh tekee harvoin yötyötä ja jo sitä kautta lh saa kurottua palkkaeroa kiinni. Joissain paikoissa sh tekee ainoastaan päivävuoroa arkena, joten noissa paikoissa lh pääsee jo paremmille tienesteille. nimim. vakiyökkö-lähäri ja tyytyväinen työhönsä. Ja palkkaansa
  2. Martti-Mato

    Oletko tilannut vaatteita usasta?

    Jos siellä niin luki, niin kaippa se on. Alle 10 euron alvia ei kanneta, eli voit tilata kutakuinkin 46 euron arvoisen paketin (tuohon 46 euroon lasketaan myös postikulut) ilman että menisi alvia. Tosin minulle on joskus tullu 100 taalan pakettejakin suoraan kotia ja olenpa hakenut tullista...
  3. Martti-Mato

    Pienyrittäjät! Mitä teette paljon sairastavan työntekijän kanssa?

    Työterveyteen työkyvyn arviointiin.
  4. Martti-Mato

    Pinotaan kaikkein rasittavimmat, ärsyttävimmät, koomisimmat, tyhmimmät ja yksinkertaisimmat kielioppivirheet

    Joidenkin tapa ilmoittaa rikki menneestä tavarasta "se meni särki". Ei se perkele voi mennä kalaksi!
  5. Martti-Mato

    Kuinka nopeasti rahoitusyhtiö (vai kuka?) hakee auton pois kun sitä ei makseta

    Mites meinasitte myydä auton, kun luovari on rahoitusyhtiöllä? Tietenkin jos ostaja on niin hyväuskoinen, että ensin maksaa osarit pois ja sit odottelee luovaria. Itse en ainakaan lähtisi toisten velkoja makselemaan.
  6. Martti-Mato

    Miniläppäri, onko kellään? Tekeekö semmosella mitään?

    Joku tykkää semmoisesta, toinen ei. Meillä oli 9" miniläppäri ja vaimo enkä minä tykätty yhtään. Näyttö ja näppis liian pieniä meidän mieleen. 12" kone alkaa olemaan jo sopiva.
  7. Martti-Mato

    Pölyesteri

    Taasko meitä pienimunaisia sorretaan? :kieh:
  8. Martti-Mato

    Mitäs laki sanoikaan palkanmaksun myöhästymisestä?

    Nyt on tainnut tulla joko minulle tai vieraalle ymmärrysvirhe, miltä ajalta tuo korko peritään. Tai sitten mun pitää mennä pankkiin ilmoittaan et oon maksanu asuntolainan korkoja kuukaudessa vuoden verran!
  9. Martti-Mato

    Haenko sairaslomaa?

    Menet juttelemaan asiasta lääkärisedälle/-tädille ja se kirjoittaa sinulle lapun, joka vapauttaa sinut yötöistä. Samalla keskustelet tilanteesta muutenkin ja saat hiukan sairauslomaa.
  10. Martti-Mato

    Ebay? Kertokaas tyhmälle miten se toimii!

    Paitsi, että maksu suoritetaan PayPallin kautta, ei Ebayn kautta.
  11. Martti-Mato

    suuteletteko/pussailetteko

    Yritän vältellä tyttöpöpöjä, mutta useinkaan en onnistu siinä.
  12. Martti-Mato

    Kauanko kestää poskihoitajan koulutus?

    Voisin ilmoittaa vaimon samalle kurssille. Jos vaikka vaimon halukkuus tehdä poskihoitoja kasvaisi siitä.
  13. Martti-Mato

    Ompeleeko muut kahvipusseista kauppakasseja?

    :laugh::laugh: Vai että oikein pedofiilien tunnus :laugh: Katsot nyt vaikka wikipediasta ensin vähän tuon pedobearin taustaa ja sitten mietit uudelleen.
  14. Martti-Mato

    Ompeleeko muut kahvipusseista kauppakasseja?

    Ja taaskaan muistini ei pettänyt. Tuolta voi lukea lisää. Sinällään nuo hirvitykset menevät samaan kategoriaan vyölaukun tai verkkari/kävelykengät-yhdistelmän kanssa.
  15. Martti-Mato

    Ompeleeko muut kahvipusseista kauppakasseja?

    Huono muistini kertoo, että nuo kassit olisivat kiellettyjä joissain kaupoissa. Tuon kahvipakettihökötyksen läpi ei hälyttimet nappaa ollenkaan, jos siellä on jotain varastettua.
  16. Martti-Mato

    Varoituksen sana, naiset!

    Minä en voi oikein pyörittää ketään, koska pyörimisestä tulee paha olo :ashamed:
  17. Martti-Mato

    Seksi valvottaa

    En tiedä, koska en ole koskaan harrastanut miehen kanssa seksiä.
  18. Martti-Mato

    tympii, tämä sinkkuus..

    Me kaikki normaalit miehet ollaan varattuja jo, koska ollaan niin hyviä :D Voin tietenkin vaihtaa sinuun ap, privana tulemaan kuvat strategisista paikoista, pankkitilin saldo jne tärkeät asiat. ;)
  19. Martti-Mato

    Maksua hoitajalle

    Ohhoh! Kyllä on huonot palkat! Me sentään maksetaan 7 euroa/h ihan lukiolaistytölle, joka hoitaa PÄIVÄLLÄ meidän rakkauden hedelmiä. Minusta tuo 50 euroa on nyt minimi, mitä tuosta kehtaa maksaa.

Yhteistyössä