Hakutulokset

  1. C

    Hyvät ja huonot puolet Tukholmassa

    Te ketkä olette käyneet Tukholmassa, mistä piditte ja mistä ette? Voisitko kuvitella muuttavasti Tukholmaan?
  2. C

    Lauluesitys...tartteisin apua

    Lasten olisi tarkoitus laulaa jokin laulu isomummin syntymäpäivillä. Olisko ehdotuksia mitä he voisivat esittää? Mä olen ihan hukassa. Eiu tule mieleen mitään, ei siis yhtään mitään. Tartteis olla jokin joka sopii vanhalle ihmiselle, ei ehkä ihan lastenlaulu siis. Eikä mikään selvästi...
  3. C

    Suositelkaa elokuvaa lapsille

    Ajattelin viedä lapset elokuviin. Löytyisköhän jotain kivaa elokuvaa joka sopis 3,5v ja 7v:lle? Mitä ootte käyneet kattomassa? Hyviä/huonoja?
  4. C

    Päivän mukavin yllätys :)

    Kiireessä tein töiden jälkeen ruuat ja levoin..sotkin koko keittiön ja lähdin sitten treeneihin. Sitten tulin ilosena ja hikisenä kotiin, ja yllätys, yllästys... lapset nukku ja koko asunto oli siivottu. Kylpyhuone täys kynttilöitä ja kylpy valmiina, ja lasi kuoharia seurana. :) Ei...
  5. C

    Meneeköhän tää ohi?

    :xmas: Mun jouluinnostus siis. Mitä luulette? Lapsena tykkäsin askarrella ja odottaa joulupukkia jne. Mutta siihen se sitten jäikin. Lasten kanssa on nyt sitten ollut kivaa koristella kuusi ja leipoo pipareita jne. Mutta muuten joulu ei ollenkaan ole mun juhla. Onkohan mä roikkunu...
  6. C

    G: Missä rasvaat jalat?

    Miten/missä rasvaat jalat? Suihkun jälkeen kylpyhuoneessa (niin että lattia rasvaantuu)? Nukkumaan mennessä? Rasvasin missä vaan tai millon vaan niin joko on lattiat tai kädet rasvassa. :kieh:
  7. C

    Kylläinen, onnellinen...

    Ah, ihana ilta ravintolassa. Hyvää ruokaa, hyvää seuraa. :) Pakko jakaa kanssanne. ;)
  8. C

    Onkohan mulla huono asento?

    Tai olenko istunut liian kauan koneen ääressä? Oikea käsi on ihan jääkylmä ja sormet ei liiku kovin hyvin. Taidan lähteä tauolle...
  9. C

    kirjaimet hukassa

    Mistä saan s:än päälle v:n, siis sen merkin joka näyttää pienelle v:lle? Olenko sokea vai eikö mun näppäimissä ole sitä?
  10. C

    Evääksi...mitä?

    Nyt vinkkejä kehiin! :flower: Mitä pakkasit eväskassiin jos lämmittäminen ei onnistu, kylmät perunat (perunasalaatti) ei maistu? Lounas kyseessä.
  11. C

    Mitä 11v tytöt tekee?

    Siitä on jo niin kauan kun itte olin 11v ettei siihen voi verrata. :D Pitäis ostaa 11v tytölle synttärilahja. Eikä ole mitään tieto harrastuksista, musiikkimausta tai oikestaan mistään muuustakaan. Kertoisitteko mitä tuon ikäset tekee? Lukee (mitä)? leikkiikö vielä? Juu, tietenkin on...
  12. C

    mitä parvekkeelle?

    Ajattelin tehdä pienen "puutarhan" parvekkeelle ja kasvattaa yrttejä ja kukkia. Ja jotain muuta. Mitä? Mitä teillä on ollu kasvamassa? Raparperi olis hyvää. Vaatiiko se hirveesti tilaa juurille ja voiko sen kasvattaa siemenistä? Vinkkejä kukkivista kukista, jotka ei vaadi kasvattajalta...
  13. C

    täytettä pullaan

    Äiti leipo aikoinaan sellasia todella herkullisia pullia joissa oli jonkinlainen voi ja sokri/vanilja-täyte. Tiettääkö kukaan mitä ne voi olla? Teenkö tavalliseen korvapuustitaikinaan pullat ja täytteeksi voita ja sokeria? Apua! :flower:
  14. C

    Top 10 nimet 2008. Minkä antaisit?

    2008 Top 10 Ruotsissa 1. Maja (2) 2. Julia (4) 3. Emma (5) 4. Elsa (12) 5. Ella (3) 6. Alice (9) 7. Linnea (8) 8. Alva (10) 9. Vilma (1) 10. Klara (14) 1. Lukas (4) 2. Oskar (3) 3. Elias (2) 4. William (1) 5. Hugo (5) 6. Alexander (12) 7. Erik (7) 8. Filip...
  15. C

    yhteydenpito aikuiset lapset + vanhemmat

    Pidättekö yhteyttä vanhempiinne? molempiin? Kuka hoitaa yhteydenpidon sinä vai isäsi/äitisi? Vai onko se molemmin puolista? Onko se (aikuisen)lapsen vastuu pitää yhteyttä vanhempiinsa vai päinvastoin? Isäni on todella huono esimerkki tässä. Hän olettaa että se kuuluu lapsille. Aikoinaan...
  16. C

    Nakkeja uutenvuotena?

    Onko se kovin yleistä että uudenvuodenaattona tarjoillaan nakkeja ja perunasalaattia? Muistan ihmetelleeni sitä jo viime vuonna, vaikka mitäs se mulle kuuluu mitä muut syövät. :whistle: Mun mielestä uudenvuoden-juhlat on vuoden juhlavin juhla. Nakkeja ja perunasalaattia saattaa olla...
  17. C

    Jos joskus aiot matkustaa Tukholmaan

    Tässä on hyvä kartta: http://www.hitta.se/gatubild/ Jännä, siinä näkee miltä kaupunki oikeesti näyttää.
  18. C

    Hyvä kartta Tukholmaan matkustajille

    http://www.hitta.se/gatubild/
  19. C

    Ihanaa

    ..olla taas terveenä! Oon saanu nukuttua :) , ja ruoka ja kahvikin maistuu taas. :D Ihmettelin eilen illalla miten niin yksinkertainen ruoka saattaa maistua niin hyvälle.
  20. C

    Unohdin mennä sairaalaan :(

    Miten kukaan voi unohtaa mennä sairaalaan sillon kun on aika varattuna? Mulla oli aamulla aika lääkärille enkä muistanu mennä. Tiesin että mulla oli aika varattuna ja olin kirjottanut sen kalenteriin. :headwall: Vähänkös ottaa päähän. Miten voi unohtaa tällasiakin asioita? :o

Yhteistyössä