Unohdin mennä sairaalaan :(

Miten kukaan voi unohtaa mennä sairaalaan sillon kun on aika varattuna? Mulla oli aamulla aika lääkärille enkä muistanu mennä. Tiesin että mulla oli aika varattuna ja olin kirjottanut sen kalenteriin.

:headwall: Vähänkös ottaa päähän. Miten voi unohtaa tällasiakin asioita? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Sielt tulee sit se lasku... meillekin tuli, 32 e ku tyttö unohti mennä hammaslääkäriin :headwall:
Niin tulee, ja olishan sitä niilläkin rahoilla voinu ostaa jotain kivempaa. Vaan mua huolestuttaa eniten se että unohdin mennä siine. Enkä tiedä koska saan uuden kutsun sinne. Jonot on muutenkin niin pitkät. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Sielt tulee sit se lasku... meillekin tuli, 32 e ku tyttö unohti mennä hammaslääkäriin :headwall:
Niin tulee, ja olishan sitä niilläkin rahoilla voinu ostaa jotain kivempaa. Vaan mua huolesttuu eniten se että unohdin mennä siine. Enkä tiedä koska saan uuden kutsun sinne. Jonot on muutenkin niin pitkät. :/
Tyttö soitti hammaslääkäriin sit seuraavana päivänä ja sanoi, että hän unohti täysin... sai ajan ihan parin viikon päähän, vaikka täällä on muuten todella pitkät jonot hammaslääkäriin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Sielt tulee sit se lasku... meillekin tuli, 32 e ku tyttö unohti mennä hammaslääkäriin :headwall:
Niin tulee, ja olishan sitä niilläkin rahoilla voinu ostaa jotain kivempaa. Vaan mua huolesttuu eniten se että unohdin mennä siine. Enkä tiedä koska saan uuden kutsun sinne. Jonot on muutenkin niin pitkät. :/
Tyttö soitti hammaslääkäriin sit seuraavana päivänä ja sanoi, että hän unohti täysin... sai ajan ihan parin viikon päähän, vaikka täällä on muuten todella pitkät jonot hammaslääkäriin.
Sehän oli hyvä! Mä oon oottanut tätä jo yli puol vuotta. Sanoivat lähettävänsä uuden kutsun.
 

Yhteistyössä