Lauluesitys...tartteisin apua

Lasten olisi tarkoitus laulaa jokin laulu isomummin syntymäpäivillä.

Olisko ehdotuksia mitä he voisivat esittää? Mä olen ihan hukassa. Eiu tule mieleen mitään, ei siis yhtään mitään. Tartteis olla jokin joka sopii vanhalle ihmiselle, ei ehkä ihan lastenlaulu siis. Eikä mikään selvästi "aikuisten laulu". Sanat tarttee olla suomeksi.

Isomummi täyttää 90v ja lapset ovat 7v ja 3v.

 
g
Tahtoisin toivoa sinulle jotakin oikein hyvää, enkelin siipien havinaa ja iloa onnea syvää.
Tahtoisin toivoa sinulle mitä itse en voi antaa, saakoon rakkaus Jumalan, sinua sylissään kantaa.
 
tiiteni harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja h:
kolmevuotiaan laulu on muuten aika kauheaa kuunneltavaa..
Meidän kolmevuotias laulaa kyllä todella kauniisti. Sävelkorva on ilmiömäinen ja sanatkin muistaa ulkoa muutaman harjoituskerran jälkeen. Ollaan musikaalisia koko perhe.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
kolmevuotiaan laulu on muuten aika kauheaa kuunneltavaa..
Meidän kolmevuotias laulaa kyllä todella kauniisti. Sävelkorva on ilmiömäinen ja sanatkin muistaa ulkoa muutaman harjoituskerran jälkeen. Ollaan musikaalisia koko perhe.
Sama täällä ollut, vaikka sanat vähän hakusessa :) Mitä ihanampaa kuunnella kun pienet lapset laulaa aidosti ja tosissaan :)
 
tiiteni harmaana
2-vuotiaana meidän tyttö lauloi: "kas kuusen lapsassa oksien alla on pesä hienoinen oravalla..." Sävel meni nappiin, mutta sanat vähän "korvakuulolta". Tän lauloi kun olin hänen kanssaan käymässä työpaikallani. Työkaverit oli ihan haltioissaan.
 
kultahamsteri
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Lasten olisi tarkoitus laulaa jokin laulu isomummin syntymäpäivillä.

Olisko ehdotuksia mitä he voisivat esittää? Mä olen ihan hukassa. Eiu tule mieleen mitään, ei siis yhtään mitään. Tartteis olla jokin joka sopii vanhalle ihmiselle, ei ehkä ihan lastenlaulu siis. Eikä mikään selvästi "aikuisten laulu". Sanat tarttee olla suomeksi.

Isomummi täyttää 90v ja lapset ovat 7v ja 3v.
Mun 18v lasten isomummi on 95v
 
kultahamsteri
Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
2-vuotiaana meidän tyttö lauloi: "kas kuusen lapsassa oksien alla on pesä hienoinen oravalla..." Sävel meni nappiin, mutta sanat vähän "korvakuulolta". Tän lauloi kun olin hänen kanssaan käymässä työpaikallani. Työkaverit oli ihan haltioissaan.
Ai oikein 2v? Mun 5v ei ees osaa noin montaa sanaa :'( .
 
tiiteni harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja kultahamsteri:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
2-vuotiaana meidän tyttö lauloi: "kas kuusen lapsassa oksien alla on pesä hienoinen oravalla..." Sävel meni nappiin, mutta sanat vähän "korvakuulolta". Tän lauloi kun olin hänen kanssaan käymässä työpaikallani. Työkaverit oli ihan haltioissaan.
Ai oikein 2v? Mun 5v ei ees osaa noin montaa sanaa :'( .
Juu. Puhumaan oppi tosi aikaisin ja siinä samalla tuli laulutaitokin. Myöhään lähti kävelemään, mutta puolitoistavuotiaana puhui jo usean sanan lauseita ja konttasi vasta. Oli siinä päiväkodin tädit ihmeissään, kun hoitoon meni. Semmoinen vauvapallero konttaa ja puhua pulputtaa.
 
Tytön äiti
Alkuperäinen kirjoittaja h:
kolmevuotiaan laulu on muuten aika kauheaa kuunneltavaa..
Kuinka niin? Meillä huomenna 2vuotta täyttävä laulaa jo itseasiassa todella hyvin. Osaa ihan sanasta sanaan laulut ja kun puhuukin hyvin, niin ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää. Laulaa varmasti paremmin kuin minä :)
 
Tytön äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Tytön äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
kolmevuotiaan laulu on muuten aika kauheaa kuunneltavaa..
Kuinka niin? Meillä huomenna 2vuotta täyttävä laulaa jo itseasiassa todella hyvin. Osaa ihan sanasta sanaan laulut ja kun puhuukin hyvin, niin ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää. Laulaa varmasti paremmin kuin minä :)
Anteeksi sekoitin siis 4päivän päästä täyttävä :D
 

Yhteistyössä