Hakutulokset

  1. S

    Jos olet kipeä jo su

    Lähinnä olen ollut lapsen kanssa kotona. Ja saa meillä omasta sairastamisesta olla kotona 3 pv ilman todistusta.
  2. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Arvatkaa mitä! Ne perkuleen papanat on miehen gore-vaatteiden kumilenkkien paloja. Siis lahkeissa on sellaiset kiristyskuminauhat, jotka nyt vanhuuttaan näköjään menee muruiksi. Mutta niin erehdyttävästi papanoiden näköisiä pieniä kiemuroita. Ei kumpikaan meistä tunnistanut sitä kumiksi...
  3. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Eipä sieltä vaatteiden välistä enempää papanoita löytynyt kun pengoin. Eikä mitään elukkaakaan :/
  4. S

    Jos olet kipeä jo su

    Mä olen ilmoittanut su-iltana, koska meilläkin tarvii aina sijaisen. Mutta olettanut, että silti palkallisia sairaspäiviä voi viettää ma-ke. Olen tainnut aina mennä töihin jo ke, että en tiedä miten meillä sitten tulkittaisiin, jos tarviskin olla pois 3 päivää.
  5. S

    Naapurin lapset juoksevat toisten pihoille

    Meillä kulkee naapurin lapset, mutta myös aikuiset. Leikkimökkiinkin meinaavat mennä välillä omin lupineen leikkimään.
  6. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    No en. Kaikki purkit on nimenomaan auki ja levällään tälläkin hetkellä :)
  7. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Mutta eikö torakoiden kuuluisi haista?
  8. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Kiitos!
  9. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Ei mulla ole shokkivaihe. Ymmärrän kyllä, että vakava asia. Mutta ihmettelen suuresti, että ei ole yhtään havaintoa aikaisemmin tätä. Että jos on torakat niin ihme juttu. Jos on jotain muuta niin ei siitäkään ole havaintoa. Kaikki kaapit käyty läpi, missään muualla ei ole.
  10. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Juu, tasan kerran käyty Teneriffalla ja hetikö saatiin kaverit matkaan :/
  11. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    No olis :)
  12. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Mistähän niitä nyt alkais ettimään. Mutta me käydään jonkun verran yöllä vessassa ja tyttö on oksennellut öisin yms., että ei olla yhtään torakkaa kyllä nähty. Voisiko ne olla niin piilossa. Just pesin keittiökaapit jokunen viikko sitten ja yhtään papanaa ei ainakaan siellä ole.
  13. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    En niitä kaikkia kunnolla ravistanut. Vein vaan pihalle, mutta saavat nyt varmaan siellä olla ainakin tän päivän. Tosin pakkasiahan ei enään ole.
  14. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    No näitä ne just vois olla. Yök. Onko meillä nyt jossain torakoita? Mutta reissu oli lokakuussa ja yhtään havaintoa ei ole.
  15. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Ja kun ne papanat oli niin kuivia ja murenevia kun siivosin niin voisiko päätellä, että homma olisi ikäänkuin mennyt ohi itsestään ja nämä olisi vanhoja papanoita? Paljon kysymyksiä, vastatkaa nyt joku :)
  16. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Mitähän mä nyt noille kaikille vaatteille teen kun heitin ne aamulla vaan terassille...
  17. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Ja just viikko sitten siivottiin kunnon siivous ja yhtään papanaa ei ainakaan löytynyt minkään nojatuolin tms. takaa.
  18. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Meilä oli meinaan lokakuussa torakoita Teneriffalla hotellissa. Ja vaikka kaikki pestiin kun tultiin kotio niin tulipa mieleen, että olisiko niistä jäänyt kuitenkin jotain. Just noihin kaappeihin niitä vaatteita laitettiin, kun oli viimeiset kesävaatteet käytössä. Mutta torakoita ei ole onneksi...
  19. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Minkälaisia on torakan papanat?
  20. S

    Mitä papanoita vaatekaapissa

    Mä kolusin tässä roskiskaappeja yms. ja mistään muualta en löydä. Jos olisi hiiriä, niin mihin nyt sitten loukkuja varmimmin? Hyi hemmetti. Asutaan rivitalossa, ei ole useampaa kerrosta.

Yhteistyössä