Hakutulokset

  1. möksö

    Hammastahna = syöpäläinen

    Otin Golgate-tahnani tarkasteluun viime viikolla ja selvisi, että sen 15:ta aineesta vain yksi EI aiheuta syöpää. Aika shokki oli, nyt menee hammastahnat vaihtoon!
  2. möksö

    Miksi ulkomaalainen raiskaa?

    Suomessa tilastojen mukaan ulkomaalaiset raiskaavat väkilukuun suhteutettuna enemmän kuin kantaväestö. Mitkä asiat mielestänne voisi vaikuttaa tähän? Aiheesta kun ei ole paljon tutkimuksia tehty.. Entä tietääkö joku linkkiä maakohtaisiin tilastoihin raiskauksien tekijöistä?
  3. möksö

    Kysymys lakisanastosta, liittyen lähestymiskieltoon??

    Mikä on oikea sana kuvaamaan lähestymiskieltoa, joka on asetettu ennen kuin itse tuomio on annettu? Eli vähän niinkuin varmuuden vuoksi kielto, olisiko kenties ennaltaehkäisevä lähestymiskielto tms?!
  4. möksö

    Valistakaas nyt ns. mamukriitikot minua!

    Lueskelin sunnuntaipäivän kunniaksi hommafoorumia ja huomasin, että yllättävän moni mamukriittinen (inhoan tuota sanaa, paremmin sopis vaikka pakolaisvastainen) jakaa maahanmuuttopolitiikan lisäksi myös yhtenäisen ympäristöideologian. Tosi moni ei tunnu millään uskovan minkään sortin...
  5. möksö

    Ideoita kaivataan! Suomalaista ruokaa nyyttikesteihin?

    Elikkäs minut on kutsuttu ensi lauantaina nyyttikesteihin, jossa vieraat ovat ympäri maailmaa. Ideana on, että jokainen tuo jotain oman maan herkkuja. Mutta... en keksi millään, että mitä suomalaista ruokaa voisin viedä, siis sellaista, joka toimisi nimenomaan nyyttikesteissä? Kun en viitsisi...
  6. möksö

    Dr Housen jaksot netissä!?

    Tietääkö kukaan mistä voisin katsoa ilmaiseksi ilman epämääräisiä rekisteröitymisiä tms..?!
  7. möksö

    inhottava juttu exästäni

    tuli mieleen yksi aika inhottava juttu exästäni. olin kerran hänen koneellaan ja selailin sivuhistoriaa, yritin löytää kadottamaani sivustoa. siinä sitten huomasin hänen käyneen lukemassa eroottisia tarinoita. tämä itsessään ei ole outoa, mutta mielenkiintoni herättyä katsoin vähän tarkemmin...
  8. möksö

    palstan tyhmät aloitukset..

    Kaippa munkin täytyy nyt vihdoinkin kirjoittaa tämmöinen ärsytys-aloitus, että lukeutuisin ns. kunnollisten palstalaisten joukkoon. Mua sitten niin kovaa ärsyttää ja ihmetyttää seuraavanlaiset aloitukset: 1.) mitä söit aamupalaksi/iltapalaksi yms - miten ihmeessä joitain voi kiinnostaa...
  9. möksö

    mitä mieltä talosta?

    Kuinkahan paljon aikaa/rahaa menis remppaan? halpa on, mutta oliskohan korjauksen jälkeen...
  10. möksö

    Missähän erään naisen vaihtovaatteet on?

    Turhia mäkin täällä mietin, mutta pakko jakaa tämä jos vaikka jollakin olisi hyvä selitys tälle. Kesän ajan eräs nuori nainen on mennyt aamuisin samalla bussilla töihin kanssani. Hänellä on joka päivä samat vaatteet. Ei siinä mitään, jos ne olisivat työvaatteet, mutta mietinpä vain missä...
  11. möksö

    pian on mun vuoro!

    nyt kun useimmat alkavat palailla lomiltaan, minä pääsen vihdoin aloittamaan sen!! torstaina viimeinen päivä töissä.. kiviäkin kiinnostaa, mutta on se vaan niin hauskaa lomailla!!
  12. möksö

    voi että näitä tämän kylän poikia!

    Ikää alkaa olla lähemmäs 30 ja silti käyttäydytään ihan samalla tavalla kuin yläasteella, puhun nyt siis naisten perässä juoksemisesta. Sääliksi vaan käy niitten naisia, suurin osa kun on kuitenkin parisuhteessa. Joskus mietin, että onko tää touhu tällasta vain täällä vai onko muualla Suomessa...
  13. möksö

    miten voin poistaa kokonaisen albumin fb:ssä?

    oonko sokea vai eikö se ole mahdollista?
  14. möksö

    no voihan pers..

    oltiin lähdössä kaverin kans yksille/kaksille ja sain just itteni valmiiks kun tuli viesti, ettei kaveri pääsekään.. hmph mitäköhän sitä nyt tekis, peseen meikit pois saman tien vissiin... tylsyys!
  15. möksö

    Aiheuttaako e-pillerit lapsettomuutta?

    Ystäväni sanoi, että lääkäri oli kertonut hänelle pillereiden aiheuttavan lapsettomuutta. Kuulemma kuihduttaa munasarjat. Voiko tämä olla totta?
  16. möksö

    Ja vaihteeksi jotain positiivista muslimeista - Syyria kieltää kasvoja peittävät huivit yliopistoissa

    http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-10684359 Että näinkin päin voi siis tapahtua. Ehkä muut perässä, ainakin Egyptissä on jo samankaltaista liikehdintää..
  17. möksö

    Miten murha voi olla hauska uutinen?!

    Oudostipa on uutisoitu murhasta Iltalehden "hullu maailma"-osiossa, joka siis tunnetusti uutisoi humoristisia tapahtumia maailmalta. Vuvuzela vaikeni Jalkapallon MM-kisat päättyivät eteläafrikkalaisen Asanda Celen osalta ikävästi, kun hän töräytteli kadulla vuvuzelaansa. Naapuri lopetti...
  18. möksö

    ihana toi salakuunneltua-sivu

    esim. Jysk, Kangasala Äiti ja n. 4v poika toivat kassalle leluauton ja pienen miehen puheista kävi hyvin selväksi että pikkuauto on lahja isoveljelle. Äiti maksoi auton ja poika otti vaihtorahan, 5 sentin kolikon. Poika: Viisi sssenttiä rrrahaa. Äiti: Nyt voisit melkein sanoa että...
  19. möksö

    palstailusta palkkaa..

    kesälomalla lähes kaikki virastot, joiden kanssa työskentelen on lomalla, joten täällä mä vaan istun ja palstailen päivät pitkät. Ja palkka juoksee. Voi kun olis jotain mielekkäämpää tekemistä!

Yhteistyössä