Hakutulokset

  1. H-a-n-n-e

    Onko vauvahierontaa kuopiossa

    Nyt alkaa väsyttää lapsen joka öiset huutokohtaukset ja kaikki kotikonstit alkaa olemaan testattuna niin ajattelin kokeilla seuraavaksi jotain hieronnan tapaista. Tietääkö siis kukaan onko täällä Kuopion seudulla ketään kuka osaisi homman?
  2. H-a-n-n-e

    vauva valvoo yöt ja nukkuu päivät, APUA

    Tää äiti meinaa kohta nukahtaa pystyyn Tilanne on siis seuraava: meillä kaksi lasta joista vanhempi on 3v ja nuorempi 2kuukautta. Päivä rytmi on meillä säännöllinen. Aamulla seiskalta ylös ja yhdeksän aikaan lähdemme ulos, vauva nukkuu vaunuissa 11-12 saakka. Kolmen aikaan taas ulos ja vauva...
  3. H-a-n-n-e

    rv 37 ja kaatuminen

    Pesin äsken saunaa ja lensin lauteilta pois tullessani suoraan pyllylleni kaakeli lattialle, isku kohdistui siis vain ja ainoastaan takapuoleen joka on tällä hetkellä tosi kipeä. Olen tällä hetkellä raskaana ja viikkoja on takana 36+1, onko mahdollista että vauvalle olis tullut tässä kaatumisen...
  4. H-a-n-n-e

    TINTTU MYYJIÄ, huhuu

    Hei olisko kellään tietoo mistä saisin Kuopion alueella ostettua Tinttu haalarit?
  5. H-a-n-n-e

    Kuinka lisään kuvan viestiini

    Monesti olisin kuvan halunnut laittaa viestiini ( netistä ) mutta en ole osannut, neuvokaa nyt minuakin, kiitos!
  6. H-a-n-n-e

    Tartteisin vähän apua eBayn kanssa

    Yritin rekisteröityä eBay:hin. Siellä kysytään sähköpostiosoitetta mulla vain ilmainen osoite, käyköhan se? ja sitten siellä pyydetään tälläinen osoite Re-enter email address Siis mikä se on :o ?????????? Osaako joku auttaa, kiitos jos joku osaa/viitsii kertoa :flower:
  7. H-a-n-n-e

    Mulla on patti niskassa, pitäiskö huolestua?

    Mitähän patteja mun päähän ilmestyi tällä viikolla, niskassa pienenpi, hieman arka. Korvan takana isompi ja paljon kipeämpi. Eka ajattlin itikan pistoiksi mutta ei niitten siellä useampia päiviä pitäis kummitella. Onko joillain kokemusta tai tietoo asiasta ?
  8. H-a-n-n-e

    isoksi pojaksi... näin helpollako?

    Meillä poika täytti juhannuksena 2v ja silloin aloimme pikkuhiljaa puhumaan "isojen poikien" sänkyyn muuttamisesta. Kävimme sitten porukalla kaupassa katsomassa näitä jatkettavia sänkyjä ja isän kanssa he sitten yhdessä kokosivat sängyn valmiiksi. Tarkoitus oli että poika saisi tehdä "pehmeän"...
  9. H-a-n-n-e

    lastenhuone.fi, onko kukaan tilannut

    Tilasin nettikaupasta lastenhuone.fipojalle muutaman tavaran, pyysin laskun sähköpostiin samalla kun tein tilauksen viikko sitten. Laskua ei ole tullut, Yhteystiedoissa ei ole kuin sähköpostiosoite, sähköpostia lahetinkin alkuviikosta, siihen ei ole tullut vastausta. Puh.numeroa ei ole :o...
  10. H-a-n-n-e

    Hyvät pysähdyspaikat

    Ollaan siis lähdössä Kuopiosta ajelemaan kohti Naantalin muumimaailmaa. Matkareitti menee Jyväskylän ja Tampereen kautta. Kaksivuotias poika on matkassa. Nyt siis kertokaa kaikki matkan varrelle jäävät pysähtymisen arvoiset paikat, hyvät levähdys- ja uimapaikat, mukavat pikku kahvipaikat...
  11. H-a-n-n-e

    lastenhuoneen "kahva"

    Pojan pitäis muuttaa pikkuhiljaa pois pinnasängystä ja samalla ajattelimme vaihtaa sängyn juniorisängyksi. Mulla on täysin valkea sänky valmiina kotosalla ja siinä on alhaalla lelulaatikko, mutta se on pikkasen tylsän näköinen ja ajatteli jos jostain löytäisin jotkut kivat vetimet siihen...
  12. H-a-n-n-e

    millä 2v leikkii

    Meillä olis tulossa pojan 2v synttärit, joten kertokaas te joilla on tämän ikäisiä lapsia että mitä oikein kannattais toivoa lahjaksi. Tuntuu että kaupat pursuaa erillaista kamaa pikkuisille mutta mitkä niistä leluista on oikeasti tarpeellisia ja sellaisia joilla leikitään muulloinkin kuin...
  13. H-a-n-n-e

    Hevosjuttu

    Aiemmin tänään täällä palstalla oli se hevosjuttu jossa joku kertoi naapurista joka oli suuttunut hevosen sukukalleuksien esittelystä... Auttakaa mistä löytäisin sen uudestaan, haluaisin näyttää sen tolle ukko kullalle =)

Yhteistyössä