Hakutulokset

  1. N

    40+ so what wol.12

    OTTIS ja MURMUR Heips pitkästä aikaa. Täällä poika kasvaa kovaa vauhtia ensikuussa täyttää 1v. pienet juhlat pidetään :) OIVIKKI huomasin että olet yrittämässä toista babya, hienoa! minä en taida uskaltaa yrittää toista...pakkases kyllä on soluja mutta kun pitää ajatella jaksamista ja...
  2. N

    Äidit 40+

    Hei Oivikki, kuinka siellä nyt voidaan? toivottavasti paremmin, tuo korvatulehdus-rumba on kuulemma aika raskasta, toivotaan kuitenkin että menee ohi. Pojalla on sininen vauvapulkka (kirppikseltä 4 euroa) ja muutaman kerran olen vetänyt häntä pulkalla, naamasta näkee että tykkää, jäykkänä...
  3. N

    Äidit 40+

    MINNI700 Kiitos osoitevinkistä, toivottavasti innostun jotain laittamaan. Tosin plussaksi voi sanoa että aamu-ja iltapuurot keitän itse, neljänviljaa jne...Mutta en ota tressiä niinkuin Oivikkikin sanoi, koitan kuitenkin aloittaa, vaikka kerran viikossa tehdä jotain pojalle siittähän se sitten...
  4. N

    Äidit 40+

    Hei Kaikille, nostan tätä ketjua pikkaisen kun oli jo vaipunut toiselle sivulle. Todella päivät menee nopeesti kun on kaikenlaista tekemistä niin jää palstailukin hieman syrjään mutta jospa sitä innostuu enemmän kun kevättä kohti ollaan menossa. KYLLÄHÄN tuo ruoan tekeminen ottaa joskus...
  5. N

    Äidit 40+

    OIVIKKI, kiitos kysymästä, olet ollut ajatuksissa...kuinka tytön kans menee? mikä ikäinen hän nyt olikaan? aika rientää nyt vauvan kans niin että kaikki tahtoo unohtua joku sanoikin että se on tuo äitiys joka saa asiat unohtumaa, heh. Pojan kans menee oikein mukavasti, hän on ollut terve...
  6. N

    Äidit 40+

    Hei kaikille, täällähän on tuttuja nimiä ja hyvä niin. Oivikkia tavoittelen, kirjoiteltiin aikoinaan 40+ vauva haaveissa pinossa. En jaksanut tulla kirjoittelemaan odottajiin ollenkaan kun oli asunnon myyntiä+uuden ostoa+muuttoa ja tietenkin aivan ihana raskausaika joka meni hyvin ihan...
  7. N

    40+ so what wol.12

    Heips OTTIS ja MURMUR sekä kaikki muutkin =) Tässäpä mun kesäkuulumiset vihdoin ja viimein. Terve ja potra poika syntyi 3.6 :heart: 54cm ja 4,800g :heart: Nyt vain syödään ja nukutaan, vuorotellen. Muutaman kerran ollaan käyty kävelylenkillä uusilla vaunuilla, synnytys aloitettiin normi...
  8. N

    40+ so what wol.12

    Heips kaikille. Tulin kurkkaamaan että mitä tänne kuuluu, oisko ylläri plussia tullut Ottikselle ja MurMurlle, harmi ettei plussaa kuulu. Oivikkiakin kävin kurkkaamassa, oli saanut tytön, kiva juttu. Itsellä rakenneultrassa kaikki hyvin ja nyt liikkeet tuntuu todella hyvin, potkii ja tökkii...
  9. N

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    OIVIKKIIIII, IHANAA! Onnea tytöntylleröstä, toivon teille kaikkea hyvää :flower: Mulla masu senkun kasvaa ja liikkeet tuntuu selvästi (22+5)
  10. N

    Mistä saa tilattua kotitekoisia villasukkia?

    Hei, oletko jo saanut tilattua käsinkudottuja villasukkia? minun äitini kutoo villasukat Setsemän Veljestä-langasta siksi sukat voi pestä pesukoneessa 40 asteessa. Kokoja löytyy vauvasta-lapsiin-aikuisiin ja jopa miesten koko 46 löytyy. Väriskaala on se mikä langasta löytyy, tehdas vaihtaa...
  11. N

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Kaikille masunkasvattajille Heips! Luen aina välillä mitä tänne kuuluu, olen liian laiska kirjoittamaan useasti... OIVIKIN kuulumisia suurimmaksi osaksi lueskelen. (kuumeiltiin aikanaan tuolla yli 40v osastolla) Itsellä on nyt menossa 13+1 menossa ja ensimmäinen tulossa sekä ikää jo 43...
  12. N

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hei pitkästä aikaa, täällä vanha palstalainen kuikuilee :wave: Sain sen verran selville kun selailin pinoa että MUR MUR sai viivan ja se hävisi sitten...Harmi, pahoittelut ja lohtuhali HYSTERIA oli kans kokenut menetyksen, sinulle kans voimahalus! Uutta yritystä kohti vain, kaikki on...
  13. N

    Menopurin käyttäjät???

    Menopurin voi sekoittaa näin: ne voi yhdistää, voit sekoittaa nesteen ja kaksi jauhoa sekaisin ja jätät pulloon. Sitten taas nesteen ja kaksi jauhoa sekaisin ja vedät koko satsin ruiskuun takaisin siiryt sitten siihen ekaan seos nesteeseen puolitäyden ruiskun kanssa ja vedät kaikki samaan...
  14. N

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    OIVIKKIA tulin tervehtimään ja teitä kaikkia muitakin masunkasvattelijoita. Mukavaa että masunkasvatus menee hyvin ja Suomalla kaikki hyvin :heart: vaatteitakin olet jo ostanut ja jalaksia mietit sänkyyn, ne kuulostavat mukavilta, pitänee ehkä itsekkin harkita... Itse kävin tänään...
  15. N

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    OTTIKSELLE hali kissanpojan poismenosta. HYSTRIA mukava nähdä sydämmen liikkuminen, vai mitä? LUMETON onnea seuraavaan yritykseen mikä se lieneekin KAIKILLE tsempit omiin hetkiin oli kyseessä oviksen metsästys tai rt testin tekeminen Olin tänään ultrassa, siellä se pikkuinen oli...
  16. N

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    HYSTERIA ONNEA! ihanaa että teillä onnistui ja testiin tuli kaksi kaivattua viivaa. Onnea, nyt vain sitten masunkasvatukseen!
  17. N

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Jep, minut saa siirtää yrjöklubiin :) virallinen testipäivä näytti kaksi tasavahvuista viivaa! soitin klinikalle ja jatkan Lugesteronejen käyttöä ekaan ultraan asti. En vielä tilannut klinikalle ultra aikaa vaan mietin että soitanko neuvolaan ja sitä kautta sitten pääsisin ultraan, heh, milloin...
  18. N

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Ai, ja päivää ennen punktiota sain päähäni yks kaks että lopetan kahvin juonnin kokonaan enkä sen jälkeen ole juonnut kahvia ollenkaan eikä edes tee mieli, vaikka aina aamuisin piti heti keittää kahvit että herää ja päivällä muutama kuppi töissä, hui hai koko kahvi! ei enään vaan tee mieli.
  19. N

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Reiluviikko sitten kun to oli siirto niin la-ma oli normaaleita menkkamaisia tuntemuksia koko ajan, mietin että tätikö sieltä tulee kylään.. mutta tuntemukset meni ohi ja sitten vain sisäinen ääni kuiskutteli mulle että olen raskaana, tiesin/tunsin sen vain jotenkin vaikea selittää. Su sitten...
  20. N

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hei, ihanaiset! Sunnuntaina mulla oli pp10 ja testasin David raskaustestillä ja kaksi viivaa tuli! hivenen oli himmeempi kuin kontrolli viiva. Maanantaina eli tänään pp11 testasin Apteekin-oma testillä ja heti tuli kaksi viivaa! ei tosin niin vahvaa kuin kontrolliviiva mutta ihan selkeä...

Yhteistyössä