Hakutulokset

  1. imperial

    Hei. Mitäs hurjat :)

    pitkästä aikaa. Oliko ikävä
  2. imperial

    jep.... putka kutsui

    Ku keitti yli. sain sentään yksiön, eikä tarttenut juoppoputkassa olla. Varmaan muuten siks, ku en ollut humalassa
  3. imperial

    Minul o hieno elämä

    Kaikki on paskaa... paitsi kusi. Nih. Piristystä kiitos
  4. imperial

    ei jumalaut... liittyen eroon

    Siis jo nyt on... Ero tulossa, kuten olen maininnu ja olen yrittänyt paikkaa tätä hommaa viel kaikin mahdollisin keinoin. Noh... nyt saan kakkaa niskaan siitä, että olen käynyt kaljalla erään neidon kanssa, joka ei aikaisemmin ollut tuttuni. Kuulemmas heti flirttailemassa muille. Ja kyse oli...
  5. imperial

    Eronneille lapsiperheille kysymys

    Kun ero tuli, niin miten skidit suhtautu siihen? Ja oliko heitä monta ja minkä ikäsiä olivat silloin? Millanen tilanne on nyt? tattis etukäteen
  6. imperial

    Kauanko pitää venaa

    Ku aloittaa tsekkaa uutta suhdetta, ku entinen on loppu? Vai pitääkö tätä odottaa loppuun asti? Ihan asiallisia kommentteja sit
  7. imperial

    Olin heikompi ku luulin

    Sitä pitää itteensä henkisesti jumalattoman vahvana, Kunnes eron hetki sitten koittaa, sitä huomaakin olevansa todella pieni ihminen.
  8. imperial

    Koulukiusaamisesta

    Kuinka moni oikesti on sitä mieltä, että kiusaajan vanhempien kanssa ja koulun kanssa pitäisi keskustella, että kiusaaminen loppuu? Eikö teillä ole siihen muka muuta ratkaisua? Opetatteko aina lapsillenne, että kääntäkää toinenki poski?
  9. imperial

    Miten ottaisitte?

    Jos tuutte duunista ennen ysiä ja mies on laittanut illallisen kynttilän kanssa(huom, kaikki ruuat itse tehty), siin lomassa hoitanut lapsetki ja aikaa oli 2h. Eli siis päättänyt yllättää. Entäs, jos töistä tullessa teitä usein oottaisi jokin herkullinen iltapala, missä esim kurkutki on...
  10. imperial

    kukas huolis

    mut... tällässen ikälopun sekaatyömiehen, joka on myös muusikon retku
  11. imperial

    Kelles tuli tänään uus pesukone?

    niin että kysyn vaan... utelias ku olen :)
  12. imperial

    tiedoksi

    Teen kaikista ls-ilmoituksen, jotka ei opeta lapsiaan elämään, vaan pitää pumpulissa. Nih...
  13. imperial

    huono isä

    mun tyttö käsitteli lataamatonta haulikkoa ja kakskakkosia..... Otin lavastettuja kuvia. Onko kauheeta
  14. imperial

    Hei Hanit

    Kuis kukkii :heart:
  15. imperial

    Pitäskö päästää 7v tyttö yksin keskustaan

    Ku nyt sellasta mietin
  16. imperial

    Mis mun Trolli?

    :heart:
  17. imperial

    I´m back

    Oliks ikävä?
  18. imperial

    kiukkuperse

    ooks mestoil
  19. imperial

    ihan pakko laittaa

    meikä jodlaa... 20 kiloo sit :) Zocks Off - Ice Cream Man - YouTube
  20. imperial

    Katos päästiin lehteen :)

    Pesukone räjähti - "Lapseni olisivat voineet kuolla" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Yhteistyössä