Miten ottaisitte?

Jos tuutte duunista ennen ysiä ja mies on laittanut illallisen kynttilän kanssa(huom, kaikki ruuat itse tehty), siin lomassa hoitanut lapsetki ja aikaa oli 2h. Eli siis päättänyt yllättää.

Entäs, jos töistä tullessa teitä usein oottaisi jokin herkullinen iltapala, missä esim kurkutki on leikattu sydämen muotoseks.

Kysympähän vaan.....
 
67y6785
Ihmettelisin mistä oikein on kyse, mun mies ei tommosia harrastais. Epäilisin että tehnyt jotain pahaa kun noin hyvittelee.. :D No mutta jos tosiaan olisi muuten vaan tehnyt tuollaisen niin kyllähän siitä sais "palkkionkin" ;)
 
[QUOTE="vieras";26278626]Mies tekee = varma saanti ja kiitosta pukkaa.

Nainen tekee = itsestäänselvää, että lapset on hoidettu ja ruoka on valmiina kun mies tulee töistä.[/QUOTE]

Meillä menee lähinnä päinvastoin :ashamed:

Tänäänkin mies oli tehnyt mielettömän maittavan aamiaisen, kattanut sen takapihalle nätisti, ja sitten herätti mut (klo 12:30, mua väsytti :D).

No, eilen mä tein sille aamupalaa. Mies ja paikalla ollut kaverinsa totesivat heti, että "jaaha, palkkapäivä..." :D (miehen tili tuli eilen). Se kertoo jotain siitä, miten meillä nämä asiat yleensä menee. Minä oon enemmän saajapuolella kuin antajapuolella.

Silti ilahdun joka kerta, kun mies on tehnyt mulle sapuskaa :). Ja kiitän aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Maira

Yhteistyössä