Kauanko pitää venaa

Kun entinen on tosiaan se entinen, henkisellä tasolla. Ja kumpikin osapuoli tämän tietää.

Eropäätös paperilla on vaan paperin pala, ei se mitään muuta jos suhde on kuollut ennen oikeuden päätöstä.
 
Niin kattos.... olen aina ollut kova "rakastamaan" ja tuntuu jotenki oudolta vuosien jälkeen, ku ei olekkaan sitä daamia, ketä voisi rakastaa, tai joka ottaisi sen vastaan. Mul on paljon rakkautta ja romantisuutta viel annettavana
 
Kun eropäätös on tehty, voi aloitella uusia kuvioita niin halutessaan.

Mä en pidä kovinkaan tärkeänä sitä, että on ehtinyt toipua erosta jne...voihan sitä aina jotain kehitellä, ei siitä välttämättä mitään elämää suurempaa synny, mutta ei kaikkien sutinoiden tarvitsekaan johtaa avioliittoon, lapsiin ja loppuelämään yhdessä.
 
Naiset loukkaantuvat verisesti, jos exä aloittaa liian pian suhteen.
Ihan sama, vaikka ero olisi ollut alunperin naisen tahto.
 
Kun eropäätös on tehty, voi aloitella uusia kuvioita niin halutessaan.

Mä en pidä kovinkaan tärkeänä sitä, että on ehtinyt toipua erosta jne...voihan sitä aina jotain kehitellä, ei siitä välttämättä mitään elämää suurempaa synny, mutta ei kaikkien sutinoiden tarvitsekaan johtaa avioliittoon, lapsiin ja loppuelämään yhdessä.
Tässähän se ikävä juttu on. en oikein pidä sutinoista. Outoako?
 
Kai se on mentävä vaan fiiliksen mukaan.

Paljon varmasti vaikuttaa myös edellisen suhteen laatu (onko rakkaus kuollut jo vuosia sitten, onko eroon johtanut kenties pettäminen.. Tai muu vastaava huomioitava seikka).

Oma kokemukseni oli aika nopea, kun exän kanssa erottiin, meni n. 1kk kun löytyi uusi.. Tämän uuden kanssa tosiaan suhde syveni ja kesti ja kestää edelleen perheen kera.
Edellinen suhde tosin oli mitä oli, pitkään oltiin yhdessä vain tottumuksesta..
 

Yhteistyössä