Hakutulokset

  1. T

    Kavereita kaipaillaan Keski-Pohjanmaalla

    kannuslainen ja meillekin käy juttu- ja puistoseura
  2. T

    Käsityöketju

    Kiitti. Mäkin tykkäsin. Saa nähä millanen on ku vetää päälle.
  3. T

    Käsityöketju

    Tällainen mulla on nyt puikoilla. Takakappale vasta tekeillä. Eilen aloitin ja eiköhän tuo tänviikon aikana valmistu, kun on tämäpäivä vielä lasten flunssan takia sisäpäivä.
  4. T

    Aikuisen kauluriohje hakusessa, siis semmoiseen ihan peruskauluriin ei tuubiin

    Ulla 03/08 - Ohjeet - Hugo ja muitakin löytyy kaulureista
  5. T

    Mistä pehmeä, painava nukke/mollamaija, joka siis on vähän kuin oikea?

    https://www.metsola.co/lelukauppa-1/nuket Näitä?
  6. T

    Millainen kakku teillä on huomenna? Tai mitä muuta hyvää mikä olisi itse tehty?

    Brita-kakku Reseptit > ruokaohje: Brita-kakku - Kotikokki.net
  7. T

    Kassin malliset neulotut tossut

    Markka-aika: Yhtä sun toista Tuolla on yksi ohje moisiin.
  8. T

    Kannus hoi onko täällä..

    ..
  9. T

    Missä iässä vauva ei enää tarvitse yöllä maitoa?

    Meillä on 2v 4kk ja annan maitopullon yöllä, kun herää sitä vaatimaan. Ei malta iltavilliltään yleensä syödä kunnolla, eli varmaan voi mahakin kurnia aamuyöstä. Jos vettä tarjoaa yöllä, niin menee niin retuseks koko aamuyö, että oon katsonu maitopullon annon ihan aiheelliseksi. Tosin menee öitä...
  10. T

    Mitä kolttosia teitte nuorena?

    On luikahdettu kaverin kans väliajalla sirkustelttaan katsoon ohjelma ilman hintaa ja peljätty ihan simona kiinni jäämistä, ei varmaan muistettu kattoo koko showta sen takia. Pilapuheluita tyttölauman kans, ovikellojen soitteluja rivareissa ja lumpattu isoon ojaan sen takia, ku yks äijä lähti...
  11. T

    ystänäni luokse syömään, mitä voisin viedä mukanani??

    Mä vein viimex mansikkakakku jälkkärin.
  12. T

    Kuka teillä päällystää koulukirjat?

    sory, en päivystä täällä hela tiden .... mut muovikansia vihkoihin = Kirjakaupasta!! =)
  13. T

    Kuka teillä päällystää koulukirjat?

    Äiti! Aina. Ja paksummalla kontaktilla vedän kirjat. Vihkoihin ostan muovikannet, joita sitten kierrätän, niin kauan kun on hyviä. Aika huonokuntoisia kirjoja koulussa nykyään kierrättävät.
  14. T

    ootteko muuten keksineet millä sais eläinten karvat jne PARHAITEN pois?

    Karvaiselle otukselle vitamiinikuuri; ite ostin apteekista nestemämistä öljyä turkin hoitoon kissalle, joka parantaa karvapeitettä. Kunnon imuri: Dyson! ja Sini- teippirullia, jolla karvat saa rullattua pois. En oo keksiny muuta. Ja haaveilen kissan lisäx koirasta taloon! Lisää karvottajia...
  15. T

    Kävin eilen ennustajan luona

    Hui, ku jännää. Jotkut ennustajat on ihan velhoja. Mä en enää uskaltas ees mennä, ku kävin yhdellä, joka tiesi kaiken tulevaisuudestaki mun osalta. Ja kaikki ei ollu niin kivoja juttuja, mut niin se vaan meni, kun eukko sanoi, vaikken ois halunnukaan.
  16. T

    Mä saan varmaan potkut :'(

    Hei, itsevarmuutta kehiin! Ei toi nyt NIIN vakavaa ole, hauskaa pikemminkin. Ei noista potkuja saa. Hymyä huulee vaan ja töihin mars mars reippain mielin. :flower:
  17. T

    Miksi keskusyksikkö "murisee"?

    Putsaa se tuuletin! Luultavasti pölystä tukossa, niin ettei propelli pääse pyörimään. :whistle:
  18. T

    mites vaunujen lähetys tapahtuu esim matkahuollonkautta?

    Matkahuollon kautta on mun kokemuksen mukaan toiminu tosi hyvin. Ihan toiselta puolelta suomea on paketti tullu perille, tuplat, oliko jotain 20-25e ja seuraavana arkipäivänä. Ja ihan isossa muovipussissa laitettu, tietenkin hyvin teipattuna ja näin. Ohjeita saa matkahuollostaki. Ja jos...
  19. T

    Miehet ei ymmärrä pukeutumishuonetta!

    :p Määkin haluan meidän pukkariin vaatekaapit!! kun sais me jotenkin ängettyä sinne. Ihan järjetöntä roudata kaikkia käytössä olevia vaatteita makkareihin kaappeihin ees taas. Makuuhuoneissa ei mun mielestä tarvis olla ollenkaan vaatesäilytystiloja.

Yhteistyössä