Kuka teillä päällystää koulukirjat?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko ne pakko päällystää? En mä oo ikinä päällystänyt?
Pakosta en tiedä mutta täällä ope pyytänyt päällystämän.Ja on tarkistanutkin että on päällystetty.
Mä en oo ite ikinä päällystänyt eli mun äiti on kasvattanut musta uusavuttoman ja mä en osaa päällystää eli pakko sit varmaan antaa ton mukulan ite opetella :D
 
just päällystin neljä vihkoa ja ei oo kyllä yhtään puuhaa, josta pitäisin. mun kolmasluokkalainen ei kuitenkaan suoriutuisi motorisesti hommasta mitenkään, ei varmasti vielä moneen vuoteen. sanoin kyllä äsken puhelimessa lapsen isälle, että sun vuoro päällystää tänä vuonna ja lupasi niin tehdä.
 
maria
Minä päällystän ja jälki sen mukaista :D
Mut meidän kolmesta koululaisesta on tullut niin kiireisiä nyt, ettei ne edes itse ehtisi :whistle:
Hyvä, kun lepo, syönti ja läksyjenteko luonnistuu koulun jälkeen. Sit pitäis jo tehdä ja touhuta ihan muuta. Mielelläni mä päällystän kirjat ja vihkot, samalla istuskelen pöydän ääressä, kun on läksyjenteko aika..
 
vieras
Jääjö teillä miten paljon niitä kuplia, miten niitä ei tulisi? Inhoan kirjojen päällystämistä, tuntuu että se muovi tarttuu sinne minne ei pitäisi:) Ja ne kuplat inhottaa, saako niitä pois mitenkään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jääjö teillä miten paljon niitä kuplia, miten niitä ei tulisi? Inhoan kirjojen päällystämistä, tuntuu että se muovi tarttuu sinne minne ei pitäisi:) Ja ne kuplat inhottaa, saako niitä pois mitenkään?
nuppineulalla näyttää päällystäjä meillä tökkivän ne kulpat "puhki" ja sitten silittää sormillaan sen pinnan niin että ilmat tulee ulos
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Medea:
Äiti! Aina. Ja paksummalla kontaktilla vedän kirjat. Vihkoihin ostan muovikannet, joita sitten kierrätän, niin kauan kun on hyviä. Aika huonokuntoisia kirjoja koulussa nykyään kierrättävät.
mistä saa muovikansia?
 

Yhteistyössä