Hakutulokset

  1. S

    Lasten pieni ikäero

    Meil on ekan ja tokan välissä 1v10kk, tokan ja kolmannen välissä 1v1vk ja nyt tulee kolmannen ja neljännen väliin 1v5kk Mä oon kokenu et meil tämä 1v otti vauvan kaikkein mutkattomimmin vastaan. Toki ei mustasukkaisuutta juuri ilmenny tällä silloisella 2v10kk ikäiselläkään. Helpottavaksi...
  2. S

    osittaisesta hoitovapaasta

    olitko ollu aikaisemmin saman työntaintajan palveluksessa? mä oon ollu, mut täs on ollu 2v tauko..
  3. S

    osittaisesta hoitovapaasta

    mul töihin lähtiessä lapset ois 1v, 2v ja vajaa 4v
  4. S

    osittaisesta hoitovapaasta

    Edellytyksenä on, että lyhennät työaikaasi lapsen hoidon vuoksi niin, että työskentelet keskimäärin enintään 30 tuntia viikossa. Käytännössä tämä tarkoittaa esimerkiksi 6-tuntista työpäivää tai 4-päiväistä työviikkoa. Lisäksi sinun tulee olla työ- tai virkasuhteessa tai yrittäjä. Hoitovapaan...
  5. S

    osittaisesta hoitovapaasta

    voiko? miks ne ei sanonu mitään ku sinne vartavasten soitin.. minkä suuruinen se on?
  6. S

    osittaisesta hoitovapaasta

    onko lapsesi kunnallisessa hoidossa? Ku mä oisin alkanu tekemään töitä 2vk töitä 2vk vapaata systeemillä kysyin krlasta ni oisin menettäny koko kotihoidontuen (siis myös niiltä 2vklta mitä lapset ois kotihoidossa)
  7. S

    1 vuotiaan pukeutuminen hautajaisiin - onko tämä hyvä?

    Mulla oli 3v:llä mun kummisetän hautajaisissa v.punainen villakangasmekko, jonka alla oli pitkähiainen ruskea paita ja päällä valkoinen neuletakki (eikä kukaan sanonu et ois ollu liian värikäs). Hautajaiset oli talvelal ja kaikilla mukana olleilla lapsilla oli haudalla normaali talvivaatetus...
  8. S

    Kun imetys loppuu (vauva 10kk) ja täytyy mennä ostamaan äm-korviketta...Miten se voi ottaa näin koville?

    jos niitä kestää hyvin ni voit kokeilla jo maito korvike seosta ite oon antanu, rahkaa tai maustamatonta jogurttia + marjoja, piimää jne
  9. S

    2009 Joulutontut!!!!

    Tonttulankerhon jäsenet!! Teille on infoa kerhossa!
  10. S

    2009 Joulutontut!!!!

    Meille syntyi kolmas prinsessa 1.1.11 klo 23:47 3650g ja 50.5cm 41+3 käynnistettiin.. kaikki meni hyvin ja onnellisena kotona opettelemme vauva + taapero arkea
  11. S

    2009 Joulutontut!!!!

    :D Tyytyväisenä uudenvuoden vaihtumista odottelen.. Tuubi: eikait se auta, ku luopua vauva-ajan ketjusta..
  12. S

    2009 Joulutontut!!!!

    TUNNELMALLISTA JA MUKAVAA JOULUNAIKAA KAIKILLE!!!!
  13. S

    2009 Joulutontut!!!!

    Onnea kaikille 1v etapin saavuttaneille, meillä se päivä on ens viikolla.. paketissa odottaa kylpynukke :D
  14. S

    Kommentteja ja vinkkejä joululahjoista!

    YLE Shop - CD - Noita Nokinenän luutalentokilpailut CD YLE Shop - Noita Nokinenä joulu - Noita Nokinenän joulu CD
  15. S

    Kommentteja ja vinkkejä joululahjoista!

    Ultima Thule Finland Oy - NAHKA JA TURKIS Eerikin netti Puttiikki, Lumijoki Suomi Finland 2007
  16. S

    Kommentteja ja vinkkejä joululahjoista!

    Dermoshop - Tervetuloa Dermoshop - Tervetuloa - Joulupakkaukset - Belle #5400

Yhteistyössä