Hakutulokset

  1. T

    70 bilepikkujoulut

    Moi, pääsin nyt minäkin tällepuolelle! Elikä mehän muistamme 70 luvun jotenkuten, joten laitanko sukkahousuksi punaiset paksut, ihonväriset ohuet vai harmaat 20 denieriä , kun puku on lyhyt punainen veluri-versio?
  2. T

    Lämpörullien parhaimmat!

    Olen ajatellut Joulupukille kirjoittaa kiharapilvestä. Saisikohan upeat kutrit noilla lämpörullilla ja mihin niitä valitessa kannattaa kiinnittää huomio, jos vaikka joulupukin pajassa pyöritellään useamman erilaisia. Patukoiden kanssa ei hyvää minulla synny, ja tuuminkin jo, että pitäisikö...
  3. T

    puolisoiden horoskoopit

    Tämä on kyllä itsestänikin hieman turhanpäiväinen, kun en oikeastaan edes näihin usko. Tuli vaan noista synymäpäivistä mieleen, että onkohan samoihin aikoihin syntyneet palstalaiset yhtään samantapaisia ja siitä varsinaisena johdoksena, että minkä puolison ovat horskoopeissa ottaneet? Meillä...
  4. T

    pääsiäispuput ja trullit

    Kohta saa aloittaa pääsiäisväreihin kodin pukemisen. Juuri kun jouluvalot on saatu riisuttua, tai ainakin vedettyä irti pistorasiasta. Joulukortti pinon nostin vasta tunti sitten pois. Elikä puetteko kodin pääsiäistavaroihin>? Meillä jotain nostelen esille, trulleja, tipuja ja ovikranssiin...
  5. T

    kiva digiboxi

    Olipa kiva kun laitoin päivän hyvät ohjelmat äänittyyn niin taas jäi mm E.t.stä loppu kokonaan pois. En voi tajuta kuinka tuo äänitys systeemi on suunniteltu noin tyhmästi, jos ohjelma on myöhässä niin loppu jää pois kun äänittää vain klo.n mukaan. Tiedän....pitää lisätä itse aina loppuun n 10...
  6. T

    150 ja naamiaisasut

    Tietäisikö kukaan mistä saisi 8 v joulukonttiin 150 cm spiderman ja batman puvut>? Lelukaupan puvut vain pienikokoisille.
  7. T

    Hiihtämään!

    Täälläpä on jo hiihtoreitit osin käytössä. Viime talvi jäikin kokonaan väliin, joten nyt tuskin maltan odottaa, että pääsen sivakoimaan. Luistelutyylillä. Uudet välineet pitäisi kyllä laittaa, mutta aina olen vain siirtänyt sitä. Nyt kuitenkin suuntaan päivän kävelylenkille keräämään...
  8. T

    vain rinta kelpaa

    Poika kohta 8 kk ja soseita kokeiltu jo toista kuukautta. Maitoallergia, joten imetys toki kovin hyvä juttu. Minä itse maidottomalla. Mikään sose ei tahdo kelvata. Maissi-peruna meni alkuun ja näytti, että määrä lisääntyy jopa puoleen pilttipurkkiin, mutta teki sitten totaali kieltäytymisen...
  9. T

    sunnuntai suunnitelmat

    Hyvä ilma pihatöihin. Pitäisi loput perunat...uskokaa pois...nostaa maasta ja poimia omenat puista. Ehkäpä keräävällä leikkurilla ajella lehtiä ja roskia pihamaalta. Pari väärään paikkaan kasvavaa vaahteraa katkaista ja poimia risuja pois. Pihakalusteet voisi puhdistaa ja latoa varastoon...
  10. T

    kotiintuloajat

    Mitkäs teillä on koululaisten kotiintuloajat nyt kouluaikana. Meillä 6 lk klo 9 ja 4lk sekä 2lk klo 8. Viikonloppuna ehkä hieman pidempään. 6 lk .n sitä mieltä, että kaikki muut jäävät vielä. iinhän se tietysti on..... :\|
  11. T

    sinne ne nyt menivät

    Koululaiset. Kaikki piti olla valmiina, mutta eiköhän avaimia ja kenkiä etsitty itkun kanssa ja herääminenkin oli toisille niin vaikeaa. Tuttu arki palanut. Hieman kaiho mieli. Kesäloma meni ja pikku alakoululaiset taas vuotta isompia koululaisia. Heitä ei illalla jännittänyt kuulemma, äitiä...
  12. T

    pimeä yö

    Luin ...teidän innoittamana... Keväällä kun kyseltiin mitä kirjoja luetaan, niin häpesin kun en voinut oikeen kunnon suosituksia antaa. Liityin kirjakerhoon ja olen uppoutunut jo moneen mielenkiintoiseen tarinaan. Mutta nyt oli niin pelottava opus menossa, että yön pilkko pimeydessä piti tulla...
  13. T

    interhome

    Tässä jo ensi kesää odotellessa mietittiin Italian Toscanan kartanoa tms vuokrata kaveripoppoolla. Neljät vanhemmat ja iso liuta lapsia, joten uima-allas ja ehkäpä meri voisi olla pop! Onko teillä kokemuksia tai jopa suosituksia jostain paikasta?
  14. T

    puuhamaa-huvipuisto gallup

    Mitkä ovat teidän perheen suosikit? Meillä Tervakosken Puuhamaa. Kaikille tekemistä, on seikkailua, vempeleitä, vesitouhua, likumäkiä ja voi piknikkeillä. Suomen Tivoli. Tulee paikanpäälle, eikä tarvi maksaa matkoista...lipuista kylläkin. Wasalandia yhditettynä Tropiclandiaan...
  15. T

    lehti- ja postipinot siivoks

    Kertokaapa miten teette sen? Siis miten välttyä tai hoitaa ettei posteja ole ruokapöydällä, olohuoneenlattialla, keittiössä ja lipaston päällä? Ja mihin laittaa tuo kaikki pikkutavara, joka jää lähimmälle pöydälle eteisestä tullessa; nyt siellä on aurinkolasit, autonavaimet, lompakko, pokaali...
  16. T

    kastuuko jo talviturkki?

    Olen tässä aikonut sen tehdä ensin vappuna, sitten koulujen loputtua, mutta enpä ole vielä raaskinnut sitä pois heittää. ON tuo niin pehmoinen ja karvainen :laugh: Naapurista on käyneet jo aamu-uinnilla. Oli ajatus minullakin aloittaa se niin varhain, että varmasti kesälle tulee kunnolla...
  17. T

    rintamaidosta allergiaa

    Onko lapsenne oireilleet lehmänmaidolle jo ollessanne täysimetyksellä eli ainoat lehmänmaitoallergeenit tulleet äidinmaidon kautta? Miten diagnoosi tehtiin ja saatiin korvattavuudet korvikkeelle ja mikä korvikkeista sopiva? Minulla 4 kk ikäinen vauva ja pulautteluiden sekä rupisten poskien...
  18. T

    ME-yhteisö

    Onko täällä ketään ME-läistä? Tutustukaapa sivuun http://www.memennaaneteenpain.fi Suosittelen kovasti. Suunnattu aviopareille ikään katsomatta. <br><br>
  19. T

    mitä tv:stä

    Tuli mieleen tällainenkin tuttu aihe kun kirjoitin lehtiaihetta. Mitä siis seuraatte/katsotte ja miksi se on viihdyttävä sarja tai ohjelma? -Uutiset, jotta tietäisi jotain muutakin kun vaippamerkkejä ja vauvajuttuja....Yhdessä lehdessä oli jokin ohje äiteille, jotka siirtyvät mammalomilta...
  20. T

    mitkä lehdet kiinnostavat

    Mitäs lehtiä teillä muilla tulee lueskeltua? Minulla päivän sanomalehti, kaupungin oma sanomalehti ja srk.n lehti. Nyt äitiyslomalla ammattialanlehtiä vaan ne pari suomalaista, jotka tulee kotiin. Mutta sitten ne mielenkiintoisimmat: 1. Kotivinkki. Tullut monta vuotta enkä kyllästy, juttuja...

Yhteistyössä