mitkä lehdet kiinnostavat

Mitäs lehtiä teillä muilla tulee lueskeltua?

Minulla päivän sanomalehti, kaupungin oma sanomalehti ja srk.n lehti.
Nyt äitiyslomalla ammattialanlehtiä vaan ne pari suomalaista, jotka tulee kotiin. Mutta sitten ne mielenkiintoisimmat:
1. Kotivinkki. Tullut monta vuotta enkä kyllästy, juttuja perheestä, puutarhasta, ruokaohjeita ja kosmetiikkavinkkejä juuri oikeassa suhteessa. Suosittelen.

2. Meidän perhe. Uusi tuttavuus, aika mukava luettava. Kiinnostava ehkä eniten tällähetkellä murkkujen asioista, yritän hieman ennakoida tulevaa.. :/

3. Sisustuslehtiä on tullut Avotakkaa, Meidän taloa, keittiö ja koti, Talo ja koti.....mukavia ajottaisina, mutta peruin kaikkien pidemmät tilaukset ainakin joksikin aikaa.

4. Yhteishyvä ja Pirkka hyviä lehtiä ja raskii heittää pois lukemisen jälkeen kun ovat ilmasjakeluita, eivätkä jää näin lojumaan nurkkiin ....-laugh- en saa hymiötä tänne, kun lisäsin tämän osion viimeisenä.....

Katso tuli joskus vuosia sitten ja peruin heti kun muuttui törky-lehdeksi. Palautetta sai kerrankin antaa oikein selkeästi kun ovat useita kertoja yrittäneet uusituttaa tilausta. Tv-ohjelmat tulee katsottua päivänlehdestä tai sen ilmaisesta viikkotiedotteesta ja sepä riittää hyvin kun ei paljoa tule katsottua töllötintä muutenkaan.


 
Kotiini olen tilannut:
1. OLe-lehti, suomalaisten arkipäivää espanjassa
2. ottobre, teen itse paljon vaatteita
Kaksplus tuli ennen, mutta lopetin sen viime kuussa

suomessa ollessani luen kotivinkkiä, suuri käsityö ja paikallista sanomalehteä

Internetin kautta ilta-sanomat tulee luettua, muttei päivittäin
 
Meille tilattuja maksavia lehtiä:

Lapsille: Aku Ankka ja Koululainen
Itselle: Meidän perhe
Lisäksi: paikallinen sanomalehti

Ilmaislehtiä tulee mm.Pirkka, Yhteishyvä, Kelan sanomat ja seurakunnan lehti
 
Lehtiä talouteemme ei tällä hetkellä juurikaan tule hoitovapaani takia. Ainoastaan ilmainen paikallislehti, anopin maksama Itä-Häme sekä Oho, joka sekin vaan tv-ohjelmien takia.

Kiinnostavia lehtiä toki löytyy mm.
- Kotivinkki (monta vuotta tulikin, mutta lopulta säästösyistä peruin)
- Kauneus ja terveys
- Me Naiset
- Anna
- Vauva-lehti
- Kaks Plus
- Avotakka
- Kodin kuvalehti
ja monet, monet muut
 
Lapin Kansa tulee luettua aamukahvilla. Paikallislehti tulee, jotta näkee paikalliset tapahtumat - asiaa siinä ei kyllä ole :/

Aikakausilehditä olen ihastunut äidin tilaamaan Kodin Kuvalehteen. Se tulee sopivin väliajoin (2 viikon välein), siinä on lukemista ei juoruja.

KaksPlussan tilasin vähäksi aikaa, kun nyt meillä on taas pikkuinen talossa. Täytyy vähän päivittää lastenhoitoasioita, kun ikäeroa edellisiin lapsiin on useita vuosia. Siinä on tuoreita juttuja pikkulasten kanssa elämisestä.
 
Kodin kuvalehti, meidän perhe ja paikallinen sanomalehti. Tilaisin lehtiä enemmänkin jos olisi aikaa ja rahaa. Lasten vauva-aikoina olin ihan hurahtanut kaksplussan ja vauva-lehden juttuihin. Kirjastossa käyn lukemassa/lainaamassa välillä joitain lehtiä, täällä löytyy tosi hyvä valikoima. Anoppilassa luen kotivinkkiä jne. Yhteishyvä ja pirkkakin tulee luettua aika tarkkaan. Iltalehti ja ilta-sanoma tulee vilkaistua netissä toisinaan. Mitään ns."sensaatiolehtiä" en lue enkä tilaa :LOL:
 
Yleisesti ottaen mua kiinnostaa sisustus- ja naistenlehdet. Tilaan vain Meidän perhettä. Ennen tilasin vuoroittain Annaa ja Me naisia, myös Kaksplussaa tilasin lasten ollessa vauvoja.

Paikallislehteä täytyy tilata, jotta pysyy ajan tasalla. Täällä se on Lapin kansa, mikä on kyllä aika onneton lehti. Kaleva mulle tuli pitkään, Oulusta kun olen, mutta se tuli meille vasta päivän postin mukana, joten jätän ainakin toistaiseksi tilaamatta. Kaleva on erinomainen sanomalehti =)

Niin, ostan miltei joka kauppareissulla jonkin lehden, me naiset, anna, kodin kuvalehti, CC...

Niin ja ulkomailla ollessani, tai miehen työmatkatuliaisina luen englantilaisen OK:n ja Hello!:n OK oli juuri espanjan reissumme aikaan julkaisemassa yksinoikeudella cruisen ja katien Suri-tytön kuvat, mutta kuvat julkaistiin sit ilmeisesti vasta seuraavassa numerossa, en ennättänyt näkemään
=) <br><br>
 
Vielä voisin lisätä tuohon, että anopin kanssa ollaan aloiteltu lehtien vaihtelu. Sieltä saan Madame -lehden ( aika hauska ja jotain kivoja kauneusvinkkejä, mukava myös että mallit vanhempia naisia), Seura (en jaksa lukea ja pysyä perässä julkkis-jutuissa), ET-lehti ( en edes selaa...).
Pojilta luen joskus Futis ja Salibandy lehteä, Aku Ankkaa sillointällöin. Miehelle tilasin jonain tarjous-juttuna Tm:n ja sieltäkin jotain artikkeleita tulee katsottua.
Lehtien pläräys ja lueskelu selvästi yksi harrastuksistani. Aina jokin lehti löytyy jota pitää syödessä yksin tai vaikka veskissä....... luettua. Ei varmasti ole sitten sama lehti ruokapöydässä ja pikkulassa :LOL: ....!
 
mä on aikamoinen lehtifriikki,joskun oikein harmittaa kun ei osaa sanoa ei,varsinkin kun lasku rapsahtaa laatikkoon..yleensä tilailen edullisia tarjouspätkiä,jotka sit peruutan ettei ne jatku kestona. tällä hetkellä mulle tulee tietysti paikallinen ilmaisjakelulehti,pirkka,yhteishyvä ja me-lehti, sit tilattuna taitaa olla kauneus&terveys, sport, meidän perhe ja vauva-lehti,mut osa ainakin loppuu aika pian... harvoin ostan kaupasta irtonumeroita, saatan samoja lehtiä lukea moneen kertaan ja aina löytyy jotain mielenkiintoista
 
Tykkään Annasta ja C.C-lehdestä.

Lopetin Miedän Perhe-lehden,turha lehti.Ei mitään luettavaa,plärätty hetkessä läpi.Tehty uusavuttomille vanhemmille.Myös kotivinkin lopetin,tylsä,suunnattu kotiäideille.Pelkkiä ruokaohjeita,sisustusjutut oli ihan ok.
 

Yhteistyössä