puolisoiden horoskoopit

Tämä on kyllä itsestänikin hieman turhanpäiväinen, kun en oikeastaan edes näihin usko. Tuli vaan noista synymäpäivistä mieleen, että onkohan samoihin aikoihin syntyneet palstalaiset yhtään samantapaisia ja siitä varsinaisena johdoksena, että minkä puolison ovat horskoopeissa ottaneet?
Meillä siis minä jousimies, joka on metsästänyt Leijonan ;)
 
Meikkiksellä neitsyt.

Meillä mennään jo kolmannessa sukupolvessa, isoäitini oli jousimies ja pappani neitsyt, äitini jousimies ja isäni neitsyt ja nyt ollaan menossa me. Ja saa nähdä syntyisikö meille vielä jousimies tyttö jonain vuonna , näin epävirallista perinnettä ylläpitäen
 
Meillä iskä oli härkä ja äiti on jousimies. Ja mie sitten olen löytänyt ittelleni kumppaniksi aika omapäisen kauriin, ja itte olen neitsyt. Että meillä ajoittain rätiseeja ryskää, mutta silti tässä sitä ollaan.... jo liki 12 v täynnä!
Toisaalta mie en tiedä näistä horoskoopeista sen enempää, että mikä se olis ollut miulle se "ideaali"! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Olen itse härkä ja nousevaltani neitsyt. Mies taas on kalat. En tunne horoskooppeja perustyypittelyä enempää. Onko jollain jotain opusta, josta vois tsekata nuo suhteen huiput ja kompastuskivet? =)
Ainakin astro.fi sivustolta näkyy kaikenlaista horoskooppeihin liittyvää.

Minä olen kaksonen horoskoopiltani ja ex-mieheni on kalat kuten tämä viimeisin ex on kalat. Ja tähän loppui minun suhteeni kaloihin!! ei enää ikinä...ettei tuo ex ex luettelo kävisi ihan mahottoman pitkäksi :/ Paitsi, että en minä nyt tiedä onko horoskooppimerkeillä niin suurta merkitystä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Olen itse härkä ja nousevaltani neitsyt. Mies taas on kalat. En tunne horoskooppeja perustyypittelyä enempää. Onko jollain jotain opusta, josta vois tsekata nuo suhteen huiput ja kompastuskivet? =)
Ainakin astro.fi sivustolta näkyy kaikenlaista horoskooppeihin liittyvää.

Minä olen kaksonen horoskoopiltani ja ex-mieheni on kalat kuten tämä viimeisin ex on kalat. Ja tähän loppui minun suhteeni kaloihin!! ei enää ikinä...ettei tuo ex ex luettelo kävisi ihan mahottoman pitkäksi :/ Paitsi, että en minä nyt tiedä onko horoskooppimerkeillä niin suurta merkitystä. =)
Joo, ei varmaan kaksoset ja ailahtelevainen kalat sovi yhteen. Itse kun olen tällainen tasaisen tappava härkä niin se kummasti tasapainottaa tällaista herkkää ja impulsiivista miestä. Jos nyt näihin horoskooppeihin on jotain katsomista, niin mun hankalin miessuhde oli aikoinaan just erään kaksosen kanssa. Saattaahan niissä olla jotain perää. Ainakin itseni tunnistan härän merkistä =)

 
Meillä näin, minä kalat ja mies skorppiooni. Yhdessä 17v. Mtv.3 sivuilla on helmi ja sieltä testit sivustot, pitäisi löytyä testi sovitteko yhteen. Me saatiin täydet 5 helmeä sen mukaan. Mielestäni ollan hyvä pari niin luonteiden puolesta kuin muutenkin :heart:
 
"Tunteellinen Kalat saa Härän vakaudesta itselleen turvasataman. Uhrautuva Kalat hellyttää Härän lempeimmilleen ja suhteesta voi tulla kumppania syvästi kunnioittava rauhan tyyssija. Toisaalta saattaa käydä niin, että kalojen ailahtelevaisuus vie määrätietoisen Härän hermoromahduksen partaalle. Mutta silloinkin saatattte toistenne sylistä löytää syvän sielunrauhan. Neljä helmeä"

Aika mainio analyysi! Kiitti linkkivinkistä =)

ps. Testasin yhteensopivuuden Kaksostenkin kanssa, mistä jo tuossa ylhäällä mainitsin. Onnettomat oli yhteiset tulevaisuuden näkymät. Yksi helmi :D
 

Yhteistyössä