Hakutulokset

  1. Ippa

    no se kalorilaskuri...

    Joo, menin ja rekisteröidyin sinne...Oon niin vannonut, etten enää kerää kiloja takas, joista olen eroon reilun vuoden aikana päässyt...ja kuitenkin on n.4kg hiipinyt takas... Ja syykin taisi selvitä...Sen jälkeen kun lopetin karkin syönnin, oon herkutellut Halvalla...välillä syön viikon aikana...
  2. Ippa

    Käly vauvaa hakemassa!

    :D :heart: Iiih....jännittää toisen puolesta! Juuri puhelimessa jutskattiin ja h-hetki lähestyy laitoksella...! Kohta on meidän lapsilla toinenkin serkku :D Kivoja nää muiden vauvahankkeet!
  3. Ippa

    Y-viestieistä pomppas voicelle?!?

    Siis mikä juttu tää oli...Katoin tota mun omaa "kirjekuorta", joka ilmaisee yy-viestit...Se oli semmoinen tummanharmaa, ei normaali harmaa, sitten klikkasin sitä katsoakseni, että jos onkin vaikka viesti tullut, niin se avasi The Voicen jonkun sivuston?!? Muilla?
  4. Ippa

    Yskään kortisonia!?

    Olen ihan äimänä...Isäntä kävi tänään toistamiseen lääkärissä pitkittyneen yskän takia...Söi jo joku viikko takaperin yhden antibioottikuurin tuohon yskään, ei auttanut. Nyt viikonloppuna valitteli, että yskiessä sattuu vasempaan solisluuhun tai sinnepäin... Tämän oli tietenkin unohtanut mainita...
  5. Ippa

    Luxus päivää odotellen...

    Lasken jo likimain tunteja, ensi viikolla ois tiedossa mun mittakaavassa ihana luxus-vapaa päivä! Vaikka se alkaa ikävällä labralla paastoineen, jatkuu se ihanasti kampaajalla, kasvohoidolla/kulmien+ripsien värjäyksellä ja sitten vielä siskon kanssa päätteeksi kahdestaan Ikeaan! Mieheni "antoi...
  6. Ippa

    Pidetään huolta kerho...

    Hjälp...On tän sivu uudistuksen myötä hävinnyt tallennettu salasana tuonne kerhoon, enkä muista sitä...en pääse siis kerhoon sisälle...Olen siis jo jäsen. Jos joku ystävällinen paikalla kerholaisista, niin laitatko yynä salasanan! Kiitos! :flower:
  7. Ippa

    Palkka asiaa minäkin kyselen...

    Osaiskohan joku vinkata, että työilmoituksessa jos sanotaan, että palkka on G22, niin mistä sen sitten löytää, että paljonko tuo on euroina...? Vinkkejä esim. googletettavaksi vastaan otan... :D
  8. Ippa

    Syksyllä lähden töihin! (nyt vain laiskottelen...)

    No ei nyt sentään ihan laiskottelua ole tämä pph:n työ...Mutta elokuussa keskimmäiseni lähtee eskariin ja tein radikaalin päätöksen ja lähden itse töihin vuodeksi kodin ulkopuolelle ja tuo nuorimmainenkin menee sitten päiväkotiin hoitoon! Tyttökin täyttää silloin elokuussa jo 4v... Esikoinen ei...
  9. Ippa

    Sairaslomat sen kuin jatkuu, palkatonta tiedossa...

    Narisen... Meillä ei näköjään taudit lopu vieläkään...Viikko ollaan oltu tuon tyttären taudin jälkeen sairaslomalla. Sen aikana keskimmäinenkin ehti yhden kuumetaudin sairastamaan....No, huomenna piti alkaa taas työt, niin eiköhän tytöllä noussut jälleen kuume. Nyt ilmeisesti käy läpi sen pöpön...
  10. Ippa

    Itkisinkö...seuraava potilas perheessä...

    Oikeesti, miten tää voi olla enää tottakaan...Eilen vasta tulin nuorimmaisen kanssa sairaalasta kotiin ja tyttö nyt toipilas keuhkokuumeen jälkeen, niin nyt laitoin tuon keskimmäisen hetki sitten nukkumaan kuumeisena ja päänsärkyisenä...! Ja huomenna piti hänellä olla lääkäri jossa korvien...
  11. Ippa

    Paikallinen lastenvaateliike ryöstettiin...!

    Voi jösses! Meidän kylän laatu-lastenvaatteita myyvästä liikkeestä oli yöllä viety n.50 laatikollista lasten merkkivaatteita! Mihinköhän mahtaa päätyä!? Tuusulassa siis...
  12. Ippa

    Kesyrottien omistajia (tai gerbiilien)?

    Lemmikki puolella keskustelu niin verkkaisen tuntuista, että kysyn täällä... Taitaa käydä niin, että minä tuon meidän esikoisen kanssa olen hyvin lähellä antaa periksi lemmikkikaipuulle...Eri vaihtoehtoja on selvitelty runsain mitoin ja nyt on tutustumisen alla kesyrotat....Kenellä on...
  13. Ippa

    Joulun tarina- elokuva

    Kuka käynyt katsomassa? Kävin eilen esikoisen(poika 11v.) kanssa kahdestaan Hesassa retkellä ja käytiin katsomassa. Oli tosi hyvä leffa, liikuttava, niin että piti oikeen itkeä tirauttaa välillä! Tänään olin sitten nuorimmaisen kanssa kahdestaan uimahallissa polskimassa ja sen jälkeen mentiin...
  14. Ippa

    Kiitollisuus koetuksella...

    Voi ei...Kiitin kauniisti, kun esimieheni kävi ovenraosta kunnan jouluterveiset tuomassa....Mutta siis oikeesti, kirjalahjoista yleensä tykkäänkin, nyt sain kirjahyllyyni teoksen : Tuusula sotilaspitäjänä-hakkapeliitoista ohjusmiehiin. Esimieheni oli henk.koht. lisännyt lahjakassiin...
  15. Ippa

    y-viestit

    Miten ne nykyään lähetetään?! :o
  16. Ippa

    Isännän kanssa jouluostoksilla....Arghhh!

    :kieh: Juu, siis taas muistu mieleen, ettei meidän isukkia pitäs viedä sohjoa kyntämään, sokkona ryntäämään tuonne jouluruuhkiin.. ( Juicea vähän lainaillen... ) ...Sillä ei psyyke kestä... No saatiin kuitenkin kaksi tärkeätä pakettia yhdessä hankittua, 5v.lle suksipaketti ja 3v.lle...
  17. Ippa

    Ensiaputaitoisia lapsia?

    Kuinka nuorille ootte opettanut jotain ensiaputaitoja, esim. hätänumeroon soittaminen? Tai kuinka monella ylipäätänsä on jonkin sortin ensiaputaidot itsellään? Tässä itseasiassa just ruokapöytäkeskustelua kävin 3 ja 5 vuotiaiden kanssa siitä, että mistä pitää hakea apua, jos esim. minulle sattuu...
  18. Ippa

    Palkaton viikko....

    Epistä....Poika sairastui viime torstaina kesken hoitopäivän, perjantaina mentiin lääkäriin ja siitä asti sairaslomaa lääkärin määräyksellä huomiseen asti. Kolme päivää kun saa palkallisena hoitaa omaa sairasta lastaan, nii tässä käy niin, että käytännössä joudun anomaan palkalliset kolme päivää...
  19. Ippa

    Uninen tupa

    Meillä vielä 5v. ja 3v. vetelee yläkerrassa sikeitä! Outoa! Isäntä töissä ja esikoinen koulussa...Tosi harvinaista herkkua tämmöinen aamurauha! Ja täällä mä heti luuraan... :wave: :ashamed: :D
  20. Ippa

    Olikin jo tästä aiemmin aloitus...hups..

    Kuka katsoi eilen "Äideistä parhain" ? Tai on katsonut aiemmin...? Mä yksin katoin sen illalla ja voi sitä itkun määrää. Oli tosi koskettava leffa...Mitä muut tykkäsi?

Yhteistyössä