Isännän kanssa jouluostoksilla....Arghhh!

:kieh: Juu, siis taas muistu mieleen, ettei meidän isukkia pitäs viedä sohjoa kyntämään, sokkona ryntäämään tuonne jouluruuhkiin.. ( Juicea vähän lainaillen... ) ...Sillä ei psyyke kestä...
No saatiin kuitenkin kaksi tärkeätä pakettia yhdessä hankittua, 5v.lle suksipaketti ja 3v.lle luistimet...Se oli jo ihan kypsä siinä vaiheessa ja tokas tosi suivaantuneena, että:" mä en sit jaksa sulle mitään ostella..." No, vedänkö nyt herneen nenuun...? Mä oon ostanu monta pakettia sille...ja ihan tunteella ja ajatuksella... Ois ees vaikka vähän toisenlaisella äänellä sanonut, että sovitaanko, ettei osteta toisillemme mitään... ( ja vaikka pikkasen aikaisemmin... ) Nyt jäi kyllä ihan pjärse olo... Sit jos sanon sille, ettei tarvii mulle mitään ostaa, mä saan marttyyrin leiman otsaan, kun sanoin jo hälle ehtineeni ostamaan jotain...
Blaah....Nyt se tietty sit puolipakolla jotain yrittää mulle ostaa...Mutta lupaan olla arvostelematta... :ashamed:
Tykkääkö muiden miehet yhteisistä ostosreissuista? :D
 
hei
Mä hoidan meidän kaikki muut jouluostokset ja ukko vaan sen yhden mulle tulevan... :whistle:

Mut kun mä tykkään käydä ostoksilla, niin ihan reilu työnjako. Mä vielä tykkään paketoinnistakin niiin..
 
Eli teettekö te sitten kaikki jouluostokset ihan omavaltaisesti, ilman, että isäntä on mukana niiden hankinnassa? Näin se vissiin täytyy ite vastaisuudessa tehdä, niin säilyy joulumieli...
 
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
No ei todellakaan meillä on perheriita aina kaupassa mitään ei saisi katsella ja tutkia.
No näinhän siinä vähän tais käydä! :D Ois pitäny olla suoraan lista, että mikä tavara, mikä kauppa ja mikä hyllyväli, kiitos ja näkemiin... :eek:
Mä tykkään kans kuljeksia ostoksilla, mutta jouluna ois kiva, kun se isäntäkin ois vähän valkkaamassa ja ehdottamassa ja myös kantamassa vastuun siitä rahanmenosta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mere:
Meillä mies tykkää shoppailusta ja kauppojen kiertelemisestä. Mä olen yleensä se, joka ensimmäisenä väsähtää ja pyytää kahvitaukoa :xmas:


:xmas: Harvinaisuus varmaan! Mutta kyllä mäkin mielellään kahvitaukoja pidän! :wave: :p :saint:
 
vieras
Juuh aika amatöörimäisen virheen teit. Ostoksille kannattaa aina mennä yksin, saa jotain aikaiseksikin. Miehelle kerrotaan jo marraskuussa (siinä tilipäivän huitteilla) mitä rouva toivoo lahjaksi ja mistä niitä saa. Aina parempi jos sen saa nettikaupasta. Meiän isäntä ei persittään nostanut jouluostosten takia, vaan teki ne tästä koneelta.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Eli teettekö te sitten kaikki jouluostokset ihan omavaltaisesti, ilman, että isäntä on mukana niiden hankinnassa? Näin se vissiin täytyy ite vastaisuudessa tehdä, niin säilyy joulumieli...
Aika pitkälle. Jotain sit joko ollaan etukäteen sovittu ja jostakin lähtee multimedia viesti kaupasta kotio.. :xmas:

Mut mie saan päättää, kun kerran kaupassa oon. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kuvittele kaksi adhd-henkilöä kiireessä viipottamassa vihaamassaan ruuhkassa. Joo meistä kumpikaan ei nauti shoppailuista. :kieh:


:LOL: Okei, ymmärrän...
Mä luulin pääseväni tänään Jumboon kiertelemään ( ja kahville! ) niin siinä kävi niin, että kun päästiin siihen Jumbon viereen ja ukko näki sen autoletkan, mikä pyrki sinne parkkihalliin, painoi se kaasua ja sanoi, ettei suostu menemään sinne! :LOL: Nyt vähän naurattaa, silloin ei naurattanut!
 
vinci
mun mies lähinnä sanoo joka kerta että mää oon ihme tyyppi kun en viihdy kaupoissa...oon vaan nopeesti "hiihdellyt" kaupan läpi ja äkkiä ulos...
mua vaan ahistaa siellä vaikkei mitään suljetun paikan kammoa tms olekkaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuh aika amatöörimäisen virheen teit. Ostoksille kannattaa aina mennä yksin, saa jotain aikaiseksikin. Miehelle kerrotaan jo marraskuussa (siinä tilipäivän huitteilla) mitä rouva toivoo lahjaksi ja mistä niitä saa. Aina parempi jos sen saa nettikaupasta. Meiän isäntä ei persittään nostanut jouluostosten takia, vaan teki ne tästä koneelta.


:D Persus sentään noita miehiä... No, ensi vuonna pankkikortti vinkuu surutta, ostan saamari samantien itellenikin lahjan! :snotty:
 
Juuh... mies tykkää yhteisistä ostosreissuista, mutta minä en |O . Siinä vaiheessa kun mä olen jo maksanut, niin mieskin muistaa lampsia sieltä jostain elektroniikkaosaston uumenista esiin katselemaan kaupan muuta tarjontaa ja varsinkin ruokapuolta, aina sitä saa odottaa ja hoputtaa ja kun se ihan välttämättä haluaa vielä sen ruokapuolenkin koluta, vaikkei mitään erityistä sieltä etsikään (ja niistä mitään tajuakaan...) |O :headwall: :eek: joku kaunis kerta mä vielä jätän sen sinne kauppaan, kävelkööt kotiin :kieh: :whistle: .

Jouluostokset tein yksin, kotona vaan ensin vähän suuntia pääteltiin ja mietittiin :whistle: :D . Mies kävi sitten tekemässä omat ostoksensa, mitä lapsille halusikin ostaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Vuosien saatossa oppinut että yksin kun käy ostoksilla niin paremmin sujuu.... ;)
Mä vielä makselen oppirahoja, vasta n.20v oltu yhdessä... :D
No herran jestas sentään nainen, kyllä ois jo pitänyt oppia... :D

Meillä yhteistä taivalta takana vasta 14 ½ vuotta!

Mut oikeasti, aikani tuota miestä raahasin mukana, en enää!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Jouluostokset tein yksin, kotona vaan ensin vähän suuntia pääteltiin ja mietittiin :whistle: :D . Mies kävi sitten tekemässä omat ostoksensa, mitä lapsille halusikin ostaa :D
Siis itseasiassa ollaan näin joskus asia hoidettu ihan hyvin! Miks ihmeessä tänä vuonna päätin, että mennään yhdessä?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Jouluostokset tein yksin, kotona vaan ensin vähän suuntia pääteltiin ja mietittiin :whistle: :D . Mies kävi sitten tekemässä omat ostoksensa, mitä lapsille halusikin ostaa :D
Siis itseasiassa ollaan näin joskus asia hoidettu ihan hyvin! Miks ihmeessä tänä vuonna päätin, että mennään yhdessä?!?
Koirankin koulutuksessa mennään välillä metsään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Vuosien saatossa oppinut että yksin kun käy ostoksilla niin paremmin sujuu.... ;)
Mä vielä makselen oppirahoja, vasta n.20v oltu yhdessä... :D
No herran jestas sentään nainen, kyllä ois jo pitänyt oppia... :D

Meillä yhteistä taivalta takana vasta 14 ½ vuotta!

Mut oikeasti, aikani tuota miestä raahasin mukana, en enää!!!!!!!!!!!

Joku vinksahdus varmaan...
:whistle: :xmas: no, kun mä ens jouluna täällä palstalle kehun meneväni isännän kans jouluostoksille, niin herättäkää mut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Jouluostokset tein yksin, kotona vaan ensin vähän suuntia pääteltiin ja mietittiin :whistle: :D . Mies kävi sitten tekemässä omat ostoksensa, mitä lapsille halusikin ostaa :D
Siis itseasiassa ollaan näin joskus asia hoidettu ihan hyvin! Miks ihmeessä tänä vuonna päätin, että mennään yhdessä?!?
Koirankin koulutuksessa mennään välillä metsään. :D

:LOL: :LOL: :LOL: Kumpi mä nyt sitten ikäänkuin olin, se koira vai se kouluttaja?
 

Yhteistyössä