Hakutulokset

  1. M

    Parhaat palstaketjut pinoon, pliis :)

    Kaipaan viihdyttävää luettavaa :) Mitkä ketjut on jääneet mieleen? http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1996056-linnanmaen-vonkaputous-ja-penkkien-hygieenisyys-laitteessa/
  2. M

    Tyttö sai koulussa koripallosta päähän

    Nyt illalla valitteli päänsärkyä, mutta se helpotti kun annoin panadolia. Kannattaa varmaan tarkkailla yöllä ja herätellä, mutta onko tarvetta lähteä lääkäriin? Tyttö ihan normaali oma itsensä nyt, kun päänsärky helpotti.
  3. M

    Autoilevat ihmiset, kysymys teille

    Kuinka moni teistä on lukenut auton käyttöohjekirjan?
  4. M

    Kuinka kuumaa on hanasta tuleva vesi?

    Ei oo lämpömittaria ja miehen kanssa alettiin asiaa miettimään.... Siis ihan perusrivitalon hanavedestä kyse :)
  5. M

    Onko täällä vuodatuksen käyttäjiä?

    Pystyykö vuodatuksessa kääntämään valokuvia? Jostain syystä kuvat tulee sinne väärinpäin, enkä haluaisi niitä semmoisenaan julkaista. Mistään en löytänyt tietoa/apua...
  6. M

    Mitähän tää voisi olla?

    Lapsille on tullut näppyjä, samanlaisia kuin vesirokon alkuvaiheessa. Niitä on kohtalaisen paljon ympäri kehoa, ihan muutamassa tunnissa tullut. Ei kuumetta, hiukan massu ollut löysällä eilen ennen näppyjen tuloa. Mutta mikä toi voisi olla kun kaikki on sairastaneet vesirokon jo? Mietin...
  7. M

    Mistä sais tilattua/ostettua edullisesti puuvillalankaa?

    Oon tekemässä tilkkutäkkiä tytölle, ja nyt alkaa olla noi novitan huvilat jo käytetty, eli samaa paksuutta olevat puuvillalangat hakusessa. Täkistä pitää tulla kirjava, ja ainakaan en oo nähny novitalla tällä hetkellä kunnon kirkkaansinistä lankaa, joka tuohon sopisi. Pojallekkin pitää...
  8. M

    Oisko kellään ohjetta? Näin joskus semmosen "pumpuilipupun"

    Mihin laitetaan sisälle pumpulia, ja sitten siitä hännästä saa repastyä aina palasen pumpulia kun tarvii. Oisin kaverille ommellu semmosen, mutta ei oo ohjetta :(
  9. M

    Apua! Kummipoika pääsee ripille tänään ja unohdin ostaa kortin....

    Löysin tuolta kaapin kätköistä semmosen mikä vois sopia, mutta mitä noihin on tapana kirjottaa? Nimim. en kuulu kirkkoon....
  10. M

    Mitä päälle rippijuliin?

    Olen lapsen sylikummi, rippijuhlat ihan kohta tulossa. Mietin että mimmosta klenninkiä sitä alkais metsästämään?
  11. M

    Ostin tommosen seinään laitettavan tarran joku aika sitten

    Mutta nyt se pentele ei meinaa pysyä mun seinässä! Se käpristyy, ja sit noi pienemmät tippuu seinästä. Millä ne sais pysymään tuolla?
  12. M

    Nyt tartteis apuja, miten saisin järjestettyä lapselle kyydin kouluun.

    Eli tilanne se, että pojalla menee huonosti koulussa, sillä on diagnooseja jne joihin en sen enempää tässä puutu. Nyt tilanne on se, että pojan kannalta olis parasta että hän saisi asua joka toinen viikko isällään. Ongelmana vain se, ettei pojan isällä ole autoa käytössä. Koulutaksikyydin...
  13. M

    Miksi mä koen huonoa omatuntuoa?

    Tytön päiväkodissa on ollut vatsatautia liikkeellä. Eilen tyttö oli tosi huonovoitinen päiväkodista pääsyn jälkeen, makoili vaan sohvalla eikä juuri syönyt. Yöllä hiukan valitteli vatsaansa, ei ole oksentanut. Päätin jäädä tytön kanssa kotiin, koska hän vaikutti kipeältä. Nyt kuitenkin poden...
  14. M

    Pakkaset tuli ja oon palellu koko päivän

    Töissäkin on joutunut puolipukeissa loikkimaan tuolla ulkona. Nyt sitten oikea hartia pamahti ihan tukkoon, sattuu ihan jumalattomasti. Voiko se johtua tuosta palelusta?
  15. M

    Hiustenvärjäysongelma

    Eli, mulla oli aikanaan musta tukka, jonka oon saanu aika hyvin vaalennettua tässä kuukausien aikana. Mutta, nyt ongelma on sellainen ettei hiusten keskiosasta väri enää meinaa vaaleta millään, on semmonen punertavan vaalea. Tyvet ja latvat on paljon vaaleammat, ja voitte uskoa että se näyttää...
  16. M

    Tosi tyhmä kysymys joulukuusesta...

    Mulla ei oo koskaan koko aikuisikäni aikana ollu joulukuusta, siis aitoa, ennenku nyt. Ja tuli vaan mieleeni että mihin h*lvettiin toi raato on tarkotus kipata? Vienkö metsään mätänemään vai? :ashamed:
  17. M

    Kuinka kauan jalka on kipeä suonenvedon jälkeen?

    Sain perjantai-lauantai välisenä yönä suonenvedon pohkeeseen. koko eilisen päivän jalka tuntui aralta ja kipeältä. Nyt jalkaan ei juurikaan enää satu, mutta pohkeessa on outo, hiukan kirvelevä tunne ja jalka tuntuu erilaiselta kuin toinen. Mitähän tuolle kannattaisi tehdä?
  18. M

    Onko paikalla unien tulkitsijoita?

    Osaako joku sanoa mistä johtuu, että nään aina silloin tällöin unta että oon huvipuistossa? Usein niissä unissa mulle valkenee joku asia, ja tulee levollinen olo. Esimerkiksi viime yönä, olin huvipuistossa ja mun poika oli siinä unessä joku pari-kolme vuotias. Vein sen maailmanpyörään, ja...
  19. M

    Talvilomalle lappiin miehen kanssa?

    Onkos kukaan ollut? Meitä ei kiinnosta laskettelu, mutta luonto ja se tunnelma kylläkin... tarkotus ois tehä ihan vaan viikonloppureissu, kun ei noita lomia ole juuri kertynyt. Kaikki neuvot ja vinkit tervetulleita :D
  20. M

    Äkkiä joku helppo ja nopea ja hyvä leivontaohje kiitos :)

    Pitäis huomenna viedä työpaikan herkkuperseille jotain, mutta kaikki reseptit mitä mulla on vaatii kauheesti aikaa ja nukkumaankin ois hyvä päästä :) Porukkaa töissä yli viiskytä ihmista :o

Yhteistyössä