Hakutulokset

  1. V

    Millaiset vaunut vauvalle, jos hihnassa kulkee mukana kaksi koiraa?? (selkiskö)

    Ja siis lenkillä täytyy käydä. Millaisisa teillä on?? Kevyet työntää, miel. hiettoaisa. Kertokaas :D
  2. V

    Kenellä 7hlö:n auto??

    kertokaas plussat ja miinukset, mikä kannattais ostaa??
  3. V

    Olipas hyvää jälkkäriä, pitkästä aikaa :P

    Sain mansikka-raparperi-omena-mustikka-salaatti-hillo-puuro tähti-leivoksen ja sen jälkeen vielä kananmunaleivän ja kahiva :laugh: 4v ihan itse leipoi :heart:
  4. V

    Voisko joku nyt auttaa mua täs huonepelissä???

    http://neutralxe.net/esc/lights_play.html Tää jäi päivällä kesken, eikä mene eteenpäin millään :headwall:
  5. V

    Siis mitenkähän tähän osaisi itse suhtutua??

    jos kyseessä olisi ollut vaikka oma vaimo? tai sisko? tai äiti? ja löytyisi :( http://yle.fi/uutiset/alueelliset_uutiset/pohjois-savo/2009/06/14_vuotta_kateissa_ollut_loytyi_jarvesta_792578.html?origin=rss
  6. V

    Ah, kohta saunaan!!

    ihanaa näin kylmänä ja sateisena iltana mennä lämmittelemään ja oleilemaan :heart:
  7. V

    Pikkukakkonen -> huonepeli??? :D :D

    Olisko ketään pelaamaan, joku nopea ja mukava huonepeli?? Löytyiskö ketään ja mitään peliä :D
  8. V

    Tsiisus että tuo nainen on niin hermo!!!

    "Se väri on keltainen, se väri on keltainen" |O
  9. V

    Tää on NIIN tätä *räyh*

    metsästin sitä pirun turvaliiviä kaks kuukautta. Lopulta marssin alan liikkeeseen ja ostin sen 130?. Noh, eikös netissä ole nyt KOLME SELLAISTA myynnissä hinta 20-50? |O |O :headwall: :headwall: Että mua ottaa päähän.. Pienet on murheet :snotty:
  10. V

    miten on mahdollista, että yksi 4-vuotias voi koko päivän

    kitistä, rutista, vinkua, makua, potkia, huutaa, meuhkata ja olla NIIIIIN hermoja raastava????????? *ugh*
  11. V

    Sinne meni päiväruoka :O

    Ihanaa, kirjolohifile, kermaperunat ja uunivuoka :p Tosin kaikki p*llun päreinä lattialla |O :headwall: Että rouskista vaan!!! *mutisee nälissään*
  12. V

    Jos tuli pyyntö työhaastatteluun nyt

    8 min. sitten s-postiin, voinko vastata siihen nyt? Vai onko soveliasta odottaa maanantaihin?? *tuulettaa varovasti*
  13. V

    Mistä kaupasta niitä voi ostaa

    niitä ihania erivärisiä puisia kaula- ja rannekoruja joissa on niitä palloja?? Monesti oon nähnyt kun ne on sellaisessa omassa telineessä, mut en muista missä kaupassa.. Muistaako kukaan? Ei jaksais kaikkia kauppoja käydä läpi :xmas:
  14. V

    Mukava leirintäalue lapsiperheelle..

    Missä olis kiva ja toimintarikas leirintäalue lapsiperheelle?? Meitä olis lähdössä kaksi perhettä, eli yksi iso mökki tai kaksi pienempää olis hakusessa... Onko teillä kokemuksia? Vinkkejä ja linkkejä otetaan vastaan, länsisuomen alueelta :flower:
  15. V

    Aaaah, ihana mies, toi mulle herkkua

    Ei jaksa kokata niin mä vetelen KEBABBIA :p :p Pitkästä aikaa, ai hitto että on HYVÄÄ!!!!
  16. V

    Hienoa 2+ palsta *nauraa*

    Mites tää nyt oikein menee?? Mä kirjoitan tänne mun nimimerkillä, mutta kun yritän mennä katsomaan postejani tulee ilmoitus, että en ole kirjautunut sisään :laugh: :laugh: Kummallista :D :flower:
  17. V

    HUONEPELIIIIIII!!!!!!

    :D Olisko kukaa ja tulis pelaa? Ja löytäs viä kivan pelinkin ;)
  18. V

    Mua sattuu :(

    Vattaa koskee, kiertää, kouristaa.. Kananlihalla kokoajan, ällöttää.. Et tuli sit se vatsatauti mullkein :x Hemmetti, kaikki hyvät vkloppusuunnitelmat mönkään :'( Valivali kun on NIIIIIIIIIN surkeeta |O
  19. V

    Jos mielestäsi homot/lesbot eivät saisi adoptoida, niin mitä mieltä olet

    yleensä yksinhuoltajista?? Äideistä ja isistä joilla on lapsi/lapsia, mutta isä/äiti ei ole kuvioissa?? Kyllähän sitä aina siittää/synnyttää voi, mutta jos häippäsee, eikä pidä mitään yhteyttä? Monet tuntuvat perustelevansa asian sillä, että lapsilla on oikeus sekä isään että äitiin, mutta...
  20. V

    voi VITSAATPEKRHELV!!!!!

    No nyt yksi oksensi koko sängyllisen |O |O :headwall: :headwall: Ei yhtään kivaa :'( Toinen melkein ripulista selvinnyt.. Ah mitä ihanaa arkea B)

Yhteistyössä