Voisko joku nyt auttaa mua täs huonepelissä???

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
no mä täs vähän seikkailen fb:ssä ja huutonetissä ja sit tossa pelissä ja samalla täs 2+:lla :LOL:
:D mulla sentään imuri toisessa kädessä, että olen tekevinäni edes jotain fiksua...

mites sen ruuvarin nyt sitten saa sieltä kaltereiden takaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
no mä täs vähän seikkailen fb:ssä ja huutonetissä ja sit tossa pelissä ja samalla täs 2+:lla :LOL:
:D mulla sentään imuri toisessa kädessä, että olen tekevinäni edes jotain fiksua...

mites sen ruuvarin nyt sitten saa sieltä kaltereiden takaa...
siihen piti laittaa se naru+koukku mikä tulilaatikosta kiinni. sit avaa luukku ja vedä narusta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
no mä täs vähän seikkailen fb:ssä ja huutonetissä ja sit tossa pelissä ja samalla täs 2+:lla :LOL:
:D mulla sentään imuri toisessa kädessä, että olen tekevinäni edes jotain fiksua...

mites sen ruuvarin nyt sitten saa sieltä kaltereiden takaa...
siihen piti laittaa se naru+koukku mikä tulilaatikosta kiinni. sit avaa luukku ja vedä narusta...
ei narua eikä koukkua. vain kiikarit, joku peli ilman pattereita, paperilappu ja sormusmitan näkönen juttu.
 
kaima
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
no mä täs vähän seikkailen fb:ssä ja huutonetissä ja sit tossa pelissä ja samalla täs 2+:lla :LOL:
:D mulla sentään imuri toisessa kädessä, että olen tekevinäni edes jotain fiksua...

mites sen ruuvarin nyt sitten saa sieltä kaltereiden takaa...
siihen piti laittaa se naru+koukku mikä tulilaatikosta kiinni. sit avaa luukku ja vedä narusta...
mistä laatikostaZ?
 
IhanaValo
pöydän päädyssä on kirjaimia, sen sydän-ruutulevyn ku laittaa siihen päälle ja ettii sopivat kohdat niin saa koodin siihen kassakaappiin mikä taulun takana.Auttaa ku laittaa sen ruudukon paperille ja siihen sit ne oikeet kohdat.
 
tsubaki
Alkuperäinen kirjoittaja kaima:
mä löysin jostain lattialta tipun pään joka käy vihreeseen laatikkoon ja ohjeen mukaan käänsin sitä mut ei mitään tapahdu
mistä löysit ohjeen siihen, mulla on vaan jotain neliöitä/vajaita neliöitä koodi, mutta en ainakaan keksi miten se tuohon sopisi
 
kaima
Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:
Alkuperäinen kirjoittaja kaima:
mä löysin jostain lattialta tipun pään joka käy vihreeseen laatikkoon ja ohjeen mukaan käänsin sitä mut ei mitään tapahdu
mistä löysit ohjeen siihen, mulla on vaan jotain neliöitä/vajaita neliöitä koodi, mutta en ainakaan keksi miten se tuohon sopisi
siellä yhellä ylähyllyllä missä on ruukkuja on yhen ruukun takana lappu mis on sen tipun kuva ja et miten pitäis kiertää. ainakin luulen et se sitä tarkoittaa
 

Yhteistyössä