Hakutulokset

  1. L

    Biisi hakusessa (Kwan)

    Muistaako/tietääkö kukaan sitä Kwanin uuden biisin nimeä. En muista siitä nyt just mitään muuta kuin jtn näin: ...im stil you baby... Yritän ettiä sitä Youtubesta...
  2. L

    Jestas, kun mää nyt tykkään tästä - biisi

    Happoradio - Puhu äänellä jonka kuulen http://www.youtube.com/watch?v=KCRpPgHA_sc <3
  3. L

    Finnien puristelusta toisilta

    Radiosta juuri kuulin, kun puhuvat toisten finnien puristelusta, että ku naiset tykkää usein miesten finnejä puristella, niin puristeletteko te? Mä nuorempana, mutt en enää (eihän tolla ukolla niitä enää olekaan, mutta on mulla tossa varhaisteini ja murkku :D )
  4. L

    Aamupalaleipä olikin homeessa, yök!

    Hyi hitsi, tein aamupalaleipiä ittelleni, haukkasin ja ehdin jo nielläkin, kun huomasin ällön sivumaun, yök leipä oli homeessa, eikä siitä edes ulkoisesti huomannut sitä, hyi hitto. Ja sitten vielä: meillä on roskakaapissa hiirenloukku ja kuulin yöllä, kun se napsahti. Aamulla uskalsin just ja...
  5. L

    Pesutornia mietin...

    Olenko mä nyt ihan järjetön, siis ku meillä on kuivaava pesukone ja haluaisin sen tilalle pesutornin. Enhän mä edes osais tuolta pesutorni -viidakosta valita sopivaa... Sen verran tiedän, että A -luokkaa sais kaikki mahdollinen olla, eikä hinnan tarttis päätä huimata, siis 1000e sais olla...
  6. L

    Suojelusenkelit...?

    Meidän kuopukselle 3v sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, on siis aika tapaturma-altis (mutta on menokin kovaa). Kerran ihmettelin, että eikö hällä ole suojelusenkeleitä lainkaan? Keskustelu johti siihen, että häntä ei ole kastettu, ei ole kirkon jäsen. Asia jäi vaivaamaan mua. Sanokaa ny mulle...
  7. L

    Piilolinssien huolto/säilytys?

    Onko kokemusta/tietoa, miten (ilman vahvuuksia) kuukauden tai pidempäänkin kestäviä piilareita tulee hoitaa/säilyttää?
  8. L

    Auttakaa tietsikan pikakuvakkeiden kanssa!

    Helppiä! Mun tietokoneen näytöllä killuneet pikakuvakkeet on kadonnut, kuin p*eru saharaan! Onpas outo käyttää konetta, kun joutuu kaivamaan kaikki tarvittavat tuosta valikosta. Nehän on mahdollista jollain toiminnolla palauttaa (siis kaikki kerrallaan, ettei tarvi yksitellen), vaan osaako...
  9. L

    Neuleohjeiden linkkivinkki mulle, kiitos =)

    Tekis mieli neuloa jtn pipoja, sukkia, lapasia lapsukaisille. Onko jollain tiedossa joku helppojen ohjeiden linkki? :)
  10. L

    Sviddu kännissä oon!

    Joo, oon ihan kännissä ja pennutki valvoo vielä. Meinaatteko kivittää mut tästä? Oli tekemistä, ett sain tekstin oikein, onko se oikein?
  11. L

    Happoradion Che Guevara

    Pidätkö biisistä ja miten käsität nuo sanat?
  12. L

    Pikkulinnut pois kuistilta?

    Mitenköhä sais noi pikkulinnut pois tosta avokuistilta? Ei mulla muuten o mitään lintuja vastaan, mutta nyt harmittaa, kun noi linnut paskii joka paikan ja kaupan päälle nokkii kaiken rikki :( Meil on ton kuistin katossa kahden lankun välis muutaman sentin rako, joka toimii niiden...
  13. L

    Omakotitalouden jätemaksusta?

    Paljonko maksatte jätemaksua kuukaudessa ja kuinka usein roska-auto käy? Onko käytössä biojäte? Muoks: ja viettekö lehti -ja kartonkikeräyslaatikoihin + pienmetalli- ja lasinkeräykseen niihin kuuluvat?
  14. L

    Kengän sisäpohjan mitasta kyssään

    Ostaessanne lapselle kengät, niin ootteko tarkkoja, että kenkien sisäpohjan mitta on suosituksen mukaisesti 1,5cm pidempi kuin lapsen jalkapohja? Vai riittääkö 1cm tai pitääkö olla jopa enemmän kuin tuo 1,5cm? Tietysti se muuttaa asiaa, ostaako kengät käytettäväksi nyt vai esim. parin kk...
  15. L

    Voi p*rs*, ku tuli littana leipä

    Must olis niin ihanaa olla sellainen pullantuoksuinen äiti =). Pullat onnistuu kyllä, mutta se leipominen itsessään ei ole mikään mun juttu. Innostun kausiluontoisesti. Nyt tein "peltileipää" ekaa kertaa. Olin innoissani, kunnes otin leivän uunista ja näin sellasen littanan lättänän leivän...
  16. L

    Vispipuuro tai vatkattu marjapuuro, ohjeita mulle!

    Kärtökääs mulle hyvän vispipuuron ohje. Ostin eilen pakkaseen mansikoita ja tietty mannaryynit löytyy =). Ja on tuolla pakkasessa muitakin marjoja, ainaski puolukoita, pun. ja mustia viinimarjoja... Oon joskus tehny puolukka visparii ja ihan yksin oon sen saanu syödä :/, en kai osaa tehdä...
  17. L

    Korvatulehdus :(

    Kuopuksella 3v, todettiin viime torstaina toisessa korvassa korvatulehdus, eikä oo koskaan ennen ko. tulehduksia ollu. Sai antibioottikuurin, joka vielä päällä. Alkoi alkuviikosta mennä huonompaan kuntoon, nukkui mm. päiväunia (jota ei normaalisti tee), tuli räkäiseksi. Eilen illalla sitten...
  18. L

    Muumimukeista tarjoilu

    Jos Muumimukeista tarjoaa arkisesti vieraille kaffetta ja tarjolla on vaikkapa kakkua, niin minkälaisista lautasista olis kiva se kakku syödä? Minkälaiset lautaset sopis? Mun tarttis ostaa jotain kivoja lautasia mukien seuraksi. Missä tilanteissa käytätte noita Muumimukeja?
  19. L

    Juicy Couture - Mikäs merkki tää oikein on?

    Niin, nähkääs kun en o aikaisemmin moisesta kuullutkaan ja nyt törmäsin tollaseen merkkiin.... Laukkuja ainakin myynnissä.
  20. L

    Elohiiri

    Onkos jotain tehtävissä, kun elohiiri loikkii jo toista päivää silmän alapuolella? Ärsyttävää ja näyttääkin niin tyhmältä :(

Yhteistyössä