Hakutulokset

  1. P

    Muita äitejä, jotka valmiita piiiitkälle matkalle ILMAN miestä ja lapsia?

    Kaksivuotiaan uhmaikäisen äitinä alkaa välillä olla oma hermo kovilla. Tänäään etenkin saatu ekstra-annos itkupotkuraivareita ja eieieiei-elämää. Samoin hermo menee myös tuon edelleen uhmaikäisen kovapäisen miehenkörilään kanssa, joka osaa olla ihana kuin mikä, mutta flunssaisena järkyttävä...
  2. P

    Kuinka moni lapsettomuushoidoissa ollut sairastanut synnytyksen jälkeisen masennuksen?

    Itse olen esikoistani joutunut tekemään hoitojen avulla usean vuoden ajan. Yllätyksenä sitten tuo synnytyksen jälkeinen aika ollutkaan ruusunpunaista onnea vaan sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen, josta nouseminen olikin yksi elämäni rankimpia kokemuksia. Asiasta juteltuani muiden...
  3. P

    Huutis!-Jopas on muumimukeille kertynyt hintaa...

    http://www.huuto.net/kohteet/arabia-muumimuki-6--2-kulhoa-tuotannosta-poistuneet-eihv/129729721?ref=gl Huhhuijaa...taitaa nyt jollain viirata päässä aikas pahasti tai sitten myyjällä on ollut toinen tunnus jolla nostaa hintaa. Tosin en näe mitään järkeä miksi tuollaiseen summaan itse hintaa...
  4. P

    Joko muita ahdistaa syksy ja pimeys???

    Pasri viikkoa sitten se alkoi, syksyankeus. Tämä harmaus ja pimeys vetää mielen matalaksi ja ajatus siitä että tätä kestääkin sitten seuraavat puoli vuotta ei auta tsemppaamaan yhtään. Joko muilla vaikuttaa syksy mielialaan vai olenko ainoa joka ei jaksa fiilistellä kynttilöiden parissa?

Yhteistyössä