Muita äitejä, jotka valmiita piiiitkälle matkalle ILMAN miestä ja lapsia?

Kaksivuotiaan uhmaikäisen äitinä alkaa välillä olla oma hermo kovilla. Tänäään etenkin saatu ekstra-annos itkupotkuraivareita ja eieieiei-elämää. Samoin hermo menee myös tuon edelleen uhmaikäisen kovapäisen miehenkörilään kanssa, joka osaa olla ihana kuin mikä, mutta flunssaisena järkyttävä valittajakääpä. :mad:

Tällä hetkellä tämä äiti haaveilee omasta pienestä lomasta jossa vallitsisi täysi hiljaisuus ja rauha, omasta äänieristetystä huoneesta, jossa on ISO lukko ovessa sekä paremmasta huomispäivästä. Hohhoijaa!!! Turhaa valitusta tämäkin, mutta tuntuu, että tänään on saatu taas tätä naiseuden ja äitiyden riemua oikein roppakaupalla... :headwall:
 
Jarnuska harmaana
Täältä löytyis yks. Tai ainakin tuon kiukuttelevan miehen voisin lähettää viikoksi jonnekkin että saisin olla rauhassa. Pitää aikuisen ihmisen tinttailla joka asiasta niinku pieni lapsi. Sitten jos siitä itse suuttuu niin ollaan niin marttyyriä että. Aina joku kiukuttelee jos ei lapsi niin mies. Argh...
 
täällä kans
Täällä yksi yh, jolla kans 2-vuotias uhmaikäinen ja kohta vuoden ikäinen eeritääin varhaisuhmaikäinen. Huhhuh. Aikamoista taistoa noiden pikku pippureiden kanssa. Esikoisen mielestä olen vain tuhma äiti koooko ajan ja kaikkeen vastataan ekaksi ei. Ja jos ei asiat mene kuin herra haluaa niin sitten kauhiat itkupotkarit. Kuopus taistelee kuin raivohärkä päällepukemisen kanssa ja illat ja yöt ovat yhtä hulinaa nukkumisen kanssa.

Joten menolippu lomalle tännekin suuntaan, kiitos!
 
Ulleva
Minä, minä!!!
Suhteellisen haastava päivä takana tänään. Kuopus kipee ja esikoinen niin täynnä virtaa, ettei tosikaan. Ulos ei päästy kun tuli vettä ja tosiaan kuopus kuumeessa. Esikoinen pomppi seinille vaikka kuinka yritti keksiä tekemistä temppuradasta leipomiseen. Miehellä tietty just tänään töiden jälkeen harkat. Tuli vasta siinä vaiheessa kun lapsia olin nukkumaan laittamassa, ehti kuitenkin mesota kilpaa esikoisen kanssa.

Onneks huomenna on mahdollisuus saada lapsenvahti kuopukselle, pääsee esikoinenkin hetkeksi ulos.
 
Ulleva
Minä, minä!!!
Suhteellisen haastava päivä takana tänään. Kuopus kipee ja esikoinen niin täynnä virtaa, ettei tosikaan. Ulos ei päästy kun tuli vettä ja tosiaan kuopus kuumeessa. Esikoinen pomppi seinille vaikka kuinka yritti keksiä tekemistä temppuradasta leipomiseen. Miehellä tietty just tänään töiden jälkeen harkat. Tuli vasta siinä vaiheessa kun lapsia olin nukkumaan laittamassa, ehti kuitenkin mesota kilpaa esikoisen kanssa.

Onneks huomenna on mahdollisuus saada lapsenvahti kuopukselle, pääsee esikoinenkin hetkeksi ulos.
Niin ja ikä muksuilla 4½ ja 3½...
 
Hyvähyvä! Saadaan varmaan jo tällä porukalla jonkinlainen ryhmäalennuskin!!! Matkakohteella ei ole väliä, kunhan välimatkaa on mahdollisimman paljon tuohon kiukuttelevaan perheeseen täällä kotona. Olisikohan liian tylyä jättää jääkaapin oveen pelkkä post it-lappunen jossa lukee "Äiti lähti lomalle, paluupäivämäärä ei vielä tiedossa. Kaupasta saa ruokaa." :D
 

Yhteistyössä