Hakutulokset

  1. S

    H20 Mop Ultra- höyrypuhdistin, käyttökokemuksia?

    Meillä on se vanhempi versio siitä (nythän siitä on tullut se muistaakseni punainen, uudempi versio...), ja ollaan kyllä tykätty! On vähän raskaampi, mitä normaali moppi, mutta ei sillä tarvii niin hangatakaan, mitä normaalimopilla. Jättää lattian märemmäksi niillä kertakäyttöliinoilla, mitä...
  2. S

    kokkikolmoset huomio!

    Mitäs päädyit tekemään? :)
  3. S

    G: Kumihanskat

    1.) Käytätkö kumihanskoja, ja jos käytät niin millaisia? -Käytän, kertakäyttöisiä. 2.) Mihin kotitaloustoimiin käytät hanskoja? -mm. leipomisessa, jos pitää taikinaa vaivata käsin, lihapullia kun pyörittelen yms. 3.) Kuinka monet parit omistat hanskoja? -Ostan aina kerralla 100kpl...
  4. S

    kokkikolmoset huomio!

    Ei oo kyllä piirakka, mutta makeaa kuitenkin :) Pikkupippuri
  5. S

    Mä saan timantteja!!! :D

    Millon kutsu tulee? :D Voisin muuten veikata, että sunkin unelahjoilla et paljon nuku seuraavaan neljään vuorokauteen :D
  6. S

    Kokkausapuja (kanaa uuniin)

    Ensin laitan 200 astetta ja puoli tuntia pidän, sit lasken 150 asteeseen, lisään riisit sekaan ja otan sit pois ku riisit on kypsiä. En muista nyt aikaa, ja eri riisitkin kypsyy eri ajassa..
  7. S

    Kokkausapuja (kanaa uuniin)

    Mä laitan vettä, mutta lisäänkin puolen tunnin uunissaolon jälkeen riisitkin sekaan. Saavat kivasti makua kanasta eikä tarvii erikseen keittää.
  8. S

    Tää ei oo mun päivä!!

    Hahaa, nyt pannari onnistui :D
  9. S

    Tää ei oo mun päivä!!

    Arvaa vaan aloinko enää kääretorttua vääntämään xD Ei kehtaa edes kuvia ottaa noista :ashamed:
  10. S

    Tää ei oo mun päivä!!

    Oliko tuo kohteliaisuus vai... :laugh:
  11. S

    Voi mikä mahtava koru, tilasin!! :D *kuva*

    Tää oli hyvä :laugh:
  12. S

    Tää ei oo mun päivä!!

    Meidän uuni on kyllä rikki!!! Pannarikin kärähti ennenku oli edes tarpeeksi kauan uunissa :o Ja oli ihan oikealla tasolla ja oikealla lämmöllä. Vitsi... No, ei voi mitään. Kaupasta varmaan saa jotain tarjottavaa. Kalliiksi vaan tulee :(
  13. S

    pino meille syrjityille/näkymättömille palstalaisille

    Kai sitä itekin tänne kuuluu :D Tosin enpä pahemmin mitään kirjoittelekaan... Enemmän lueskelen vaan.
  14. S

    Tää ei oo mun päivä!!

    Aloitin tekemään leipomuksia esikoisen synttäreille. Valkosuklaakakku kärähti ennenku oli edes kunnolla kypsää. Kuorrutekaan ei sit jähmettynyt, vaan puolet meni lautaselle. Pannarin laitoin uuniin, ja unohdin sit näppärästi mariannerouheen siitä päältä. No ei siinä mitään, äkkiä vaan...
  15. S

    Nyt on possunuha rantautunu meidän iltikseenki.

    Meillä muuten aloitettiin tuo lasten rokottaminen nyt... Siksi jätkäkin sen tänään sai :)
  16. S

    Nyt on possunuha rantautunu meidän iltikseenki.

    Iltapäiväkerho
  17. S

    Nyt on possunuha rantautunu meidän iltikseenki.

    Oho, sehän lähti liukkaasti :D Täällä ei onneksi hirveesti sitä ole, mutta mullahan alkaa rokote suojaamaan kohta ja jätkä sai rokotteen tänään ja tyttö ens viikolla. Toivotaan että ei tänne rantautuiskaan ennen sitä. Meinaan siis kerhoon tms.
  18. S

    Nyt on possunuha rantautunu meidän iltikseenki.

    No voi kökkö :(
  19. S

    Uskallanko paljastaa :D

    Blogeista olen täällä paljon lukenut, ja itsekin pidän yhtä... Mitäs blogeja muilla on? Mulla on itselläni leivontablogi, tosin ihan amatöörin juttuja :D
  20. S

    Nyt kyllä etsin käsiini ja annan piiskaa sille palstalaiselle, joka...

    Pitihän munkin kokeilla :D Mun mullakin jäi ihan matalaksi! :o Pitää kyllä ens kerralla tehdä ohje tuplana!

Yhteistyössä