Hakutulokset

  1. N

    APUA!

    vOIKO 5 KK pakastimessa olleita marinoituja broiskun fileitä syödä?? Taisin vielä pakastaane viimeisenä käyttöpäivänään :(
  2. N

    Kalsarikännit, jeeeess!!

    missäpäin te muut kalsarikännäätte? : =)
  3. N

    Kalsarikännit, jeeeess!!

    on mulla tuossa kyllä mäyris vielä, ettei nää kesken pääse loppumaan :saint:
  4. N

    Kalsarikännit, jeeeess!!

    Hitsi, en ole juonu kahteen kuukauteen ja nää kaks olutta humahti ihan päähän :whistle:
  5. N

    Kalsarikännit, jeeeess!!

    No juu, mulla on verkkarit, en edes omista kalsareita :D Voisin tietty lainata miehen bläk horseja :laugh:
  6. N

    Kalsarikännit, jeeeess!!

    Muita?
  7. N

    Olisko kellään ihanalla H&M:n alekoodia?

    saat virtuaalipusun, jos annat. :flower:
  8. N

    Voi miksi minun kasvisruokani maistuvat aina ihan vehkeelle? Auttakaa kokkikolmoset!

    maustemömmöt, minkä nimisiäääääää? |O
  9. N

    Voi miksi minun kasvisruokani maistuvat aina ihan vehkeelle? Auttakaa kokkikolmoset!

    niin ja antakaa mulle joku ihana ohje mihin saan noita punajuuria laitettua, niitä on iso pussi ja menee kohta pilalle...
  10. N

    Voi miksi minun kasvisruokani maistuvat aina ihan vehkeelle? Auttakaa kokkikolmoset!

    mistä noita maustemömmöjä löytyy esim prismasta? Minkä merkkisiä? Kertokaa äkkiä, mies on just kaupassa! :D
  11. N

    Voi miksi minun kasvisruokani maistuvat aina ihan vehkeelle? Auttakaa kokkikolmoset!

    VOIKO?? Ihan tosi?? :laugh: No kertokaa, että mitä mausteita niihin sitten laitetaan? Olen maailman surkein maustaja... :/
  12. N

    Voi miksi minun kasvisruokani maistuvat aina ihan vehkeelle? Auttakaa kokkikolmoset!

    kyllä mä joudun käyttämään pakasteita paljonkin. Ja just oli tehty tutkimus jossa todettiin pakasteissa olevan enemmän vitamiineja yms tallella kuin tuoreissa ( koska ne on pakastettu heti tuoreeltaan toisin kuin tuorevihannekset lötköttää kaupan laareissa päiviä ellei viikkoja). Ja musta on...
  13. N

    Voi miksi minun kasvisruokani maistuvat aina ihan vehkeelle? Auttakaa kokkikolmoset!

    niin ja siis lihalisäkkeitä löytyis, olis broilerisuikaleita ja -fileitä, porsaanlihasuikaleita ja jauhelihaa, lohtakin.
  14. N

    Voi miksi minun kasvisruokani maistuvat aina ihan vehkeelle? Auttakaa kokkikolmoset!

    Ruokavaliota olen muutellut tässä vähän hiilaritietoisempaan suuntaan. Olen kokeillut useita kasvisruokavaihtoehtoja, ja jopa kasviksia rakastavan miehenikin mielestä ne eivät ole olleet kovinkaan kummoisia makuelämyksiä, wokkivihannekset ovat yleensä kumisia lötköjä, uunijuurekseni ovat...
  15. N

    No mitäs tää nyt on?? Luomi poistettu ja nyt takaisin samassa kohtaa??

    Hei siis tuliko sullaki siihen arven päälle?? Hyvä kuulla etten oo ainoa! Ei ollu vanhuusiän luomi vaan noin 3 mm:n pigmenttiluomi, nyt samankokoinen ja näköinen, paitsi että se arpikudos siinä päällä...
  16. N

    No mitäs tää nyt on?? Luomi poistettu ja nyt takaisin samassa kohtaa??

    nostooo, auttakaas nyt joku edes lohduttavilla sanoilla, etten ihan heti tähän kuole... :o
  17. N

    No mitäs tää nyt on?? Luomi poistettu ja nyt takaisin samassa kohtaa??

    luomen poistosta on melko tarkkaan vuosi aikaa.
  18. N

    No mitäs tää nyt on?? Luomi poistettu ja nyt takaisin samassa kohtaa??

    No en mä tiedä, jotenkin outoa että arpikudoksen alle tulee luomi. Vaikka enhän mä näistä mitään ymmärrä, olispa kiva jos sattuis joku palstatohtori linjoille... :saint:
  19. N

    No mitäs tää nyt on?? Luomi poistettu ja nyt takaisin samassa kohtaa??

    Ja on tuossa leikkausarven päällä, tai siis alla! Kauankohan on ollut, en tiedä, kun on selässä ja mies vaan totesi, että se on tullut takaisin... viimeksi luomi oli hyvänlaatuinen mut mitä jos se on nyt pahanlaatuinen? Miten tää voi olla ees mahdollista?? Onko kellään koskaan käynyt näin...
  20. N

    Ehtiikö kolmessa kk:ssa kiinteytyä?

    Niin ja siis onko tässä nyt mulla aihetta polttaa rasvaa, kun tarkoitus on nimenomaan kiinteytyä. Laihtuakin pitäs 5 kiloa, mut mieluummin kiinteytyisin koska oon jo normaalipainossa.

Yhteistyössä