Hakutulokset

  1. M

    lasten suusta se totuus kuuluu..

    L:"äiti tuu leikkimään" Ä:"no mitä leikitään?" L:"mä olisin äiti ja sinä voisit olla noita-akka" Ä:" :o noita-akka? miks mä olisin noita-akka? :D " L:"sä näytät ihan noita-akalta" :laugh: vai että sillälailla :D
  2. M

    <3

    L: äiti tiäkkö mitä Ä: no mitä? L: ota mut syliin Ä: no tuu L: mulla oli kova ikävä ku sä olit sielä paikassa vauvan kanssa (tarkotti sairaalaa) Ä: mulla oli kans teitä ikävä L: oliko sulla isiä ikävä, kun et saanu nukkua sen vieressä? Ä: oli mulla L: isilläki oli sinua ikävä. me...
  3. M

    .

    .
  4. M

    voi tuota tyttöstä, kaikkea se miettii

    mies lähti hakemaan kaupasta maitoa, Lyydia 2v katsoo ikkunasta. L: Äiti, tuleeko isi takaisin? Ä: Kyllä isi tulee pian. Isi lähti Olivian kanssa kauppaan L: Jos isi ei tuu takasin, niin ootko sinä meidän kanssa kotona? Ä: Oon mä, mutta kyllä isi ja Olivia tulee pian L: (alkaa itkemään)...
  5. M

    meille syntyi..

    pienoiset kädet,suu ihan suppu. syntynyt uusi on ruusunnuppu. se ihmeeltä suurelta silmissä näyttää, sydämen kokonaan onnesta täyttää. pieni poika syntyi 15.8.2009 klo 00.02 mitoin 3810g ja 52cm. Synnytys alkoi 14.8 vesien menolla n. klo 23.27. Soitettiin siinä isommille lapsille hoitaja...
  6. M

    tulin mustan joukkonne jatkoksi

    :wave:

Yhteistyössä