.

!!!
Alkuperäinen kirjoittaja makulaku:
haukuitte meidän vauvaa manneks tuossa toisessa ketjussa, että mulle on ihan sama mitä mieltä te meidän vauvasta ootte. mulle tuo on kuitenkin maailman rakkain ja tärkein lapsi. ja jos te yritätte että mä ottaisin tosta nokkiini nii väärässä ootte. mä annan noitten kommenttien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. MULLA ei tulis mieleenkään mennä haukkumaan vieraan lasta päin naamaa.
Kiitos, oon puhunut.
Taas sama teksti! Sulla on joku paha ongelma.
 
en se harmaa
Eihän siä kukaan haukkunu!! MITÄ IHMETTÄ? Joku tokas vaan jotain mannesta ja säteet oikein uuden alotuksen aiheesta.. ja vielä "TEILLE harmaille". Yksi siellä kirjoitti jotain.... vai onko mulla menny nyt jotain ohi. Vai oletko hieman herkällä tuulella?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja makulaku:
haukuitte meidän vauvaa manneks tuossa toisessa ketjussa, että mulle on ihan sama mitä mieltä te meidän vauvasta ootte. mulle tuo on kuitenkin maailman rakkain ja tärkein lapsi. ja jos te yritätte että mä ottaisin tosta nokkiini nii väärässä ootte. mä annan noitten kommenttien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. MULLA ei tulis mieleenkään mennä haukkumaan vieraan lasta päin naamaa.
Kiitos, oon puhunut.
jos se ei yhtään,pätkääkään hetkauttais, niin et ois edes tehny tällasta avausta =)
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja makulaku:
haukuitte meidän vauvaa manneks tuossa toisessa ketjussa, että mulle on ihan sama mitä mieltä te meidän vauvasta ootte. mulle tuo on kuitenkin maailman rakkain ja tärkein lapsi. ja jos te yritätte että mä ottaisin tosta nokkiini nii väärässä ootte. mä annan noitten kommenttien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. MULLA ei tulis mieleenkään mennä haukkumaan vieraan lasta päin naamaa.
Kiitos, oon puhunut.
lukenut tuota kyseistä ketjua, mutta ai et suutu vai mikäs tämä aloitus sitten on. Tänne palstalle on turha kirjoitella, jos kaikesta paskasta vetää purut sieraimiin. Vauvan arvostelu on tyhmää, silti toisesta sisään ja toisesta ulos.

 
kurjaa
Onhan tuo ikävää jos toisten lapsia jotenkin haukutaan, mutta jos sua ei lainkaan nappaa harmaiden kommentit ja että menis toisesta korvasta sissän toisesta ulos niin sit et myöskään laittais tämmöstä tekstiä. Taitaa se sua nyt kuitenkin vaivata kun erikseen otat asian esiin.
 
s
Yksi ihminen sanoi NIMENÄ manne..taidat ap olla aika väärässä paikassa kirjoittamassa jos tuollaisesta otat palon nenääsi ja teet siitä vielä oman aloituksen..Jos vaikka menisit etsimään jotain aivotoimintaa:)
 
Mun mielestä se meni niin, että joku ehdotti nimeä Manne.
Ja totesi/ihmetteli sitten, miksi samasta vauvasta on samalla kuvalla tehty kaksi avausta.

Paljon täällä haukutaankin, mutta ei kyllä tässä tapauksessa mun mielestä oo haukuttu...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Tuota noin. Pitäisi aina muistaa, että kun laitat kuvan kaikille avoimelle keskustelupalstalle, pitää olla valmis myös ottamaan erilaistakin kritiikkiä vastaan.
Ja tuo kritiikki koski mielestäni ennemminkin sitä, että lyhyen ajan sisään sama henkilö tekee 2 aloitusta joissa lapsensa kuva... ei niinkään että lapsen ulkonäköä olisi kritisoitu.

Ja tosiaan, turkkilaiseksi epäily ei haittaa, romaniksi epäily taas kyllä?
 
mamma
sulla on ap tosi suloinen ja ihana vauva. <3
mutta jos ei halua että omia lapsia ykskään haukkuu tms, ni ei kannata varmaan tänne niitä kuvia laittaa. huomaan aloituksestasi éttä kieltämättä olet vähän lapsellinen kun tänne tuut siitä vielä uudella aloituksella kirjotteleen. varmasti tuntuu pahalle että omaa rakasta lasta joku haukkuu mutta tätä tämä palstailu on.. täällä ei ole kaikki äitejä vaan tänne mahtuu niitä ihmisiä joille toisen onni on itelle v...uilun aihe..
itsellänikin on kolme maailman ihaninta poikaa mutta en ole niistä koskaan tänne kuvia laittanu, sen tietää että tulee vaan paha mieli ku joku on huonolla tuulella ja sanoo väärän sanan!!
anna jo olla ja nauti lapsistas.. eihän sitä paitsi lapsesi tarvitse kenenkään muun palstalaisen hyväksyntää, riittää että sinä, miehesi, lapsesi ja lähimmäiset rakastatte sitä <3
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
sulla on ap tosi suloinen ja ihana vauva. <3
mutta jos ei halua että omia lapsia ykskään haukkuu tms, ni ei kannata varmaan tänne niitä kuvia laittaa.

eihän sitä paitsi lapsesi tarvitse kenenkään muun palstalaisen hyväksyntää, riittää että sinä, miehesi, lapsesi ja lähimmäiset rakastatte sitä <3
No kun kukaan ei missään vaiheessa edes haukkunut lapsen ulkonäköä!!!
 

Yhteistyössä