<3

L: äiti tiäkkö mitä
Ä: no mitä?
L: ota mut syliin
Ä: no tuu
L: mulla oli kova ikävä ku sä olit sielä paikassa vauvan kanssa (tarkotti sairaalaa)
Ä: mulla oli kans teitä ikävä
L: oliko sulla isiä ikävä, kun et saanu nukkua sen vieressä?
Ä: oli mulla
L: isilläki oli sinua ikävä. me nukuttiin sen kanssa teijän sängyssä ettei sen tarvinu nukkua yksin. nukuitko sinä yksin?
Ä: kyllä mä välillä nukuin. välillä vauva nukku mun vieressä.
L: illalla isi sano että sä tuut pian kotiin ja sitte meillä ei oo enään ikävä
Ä: nyt mä oon kotona, nii eihän teillä enään oo ikävä.
L: mä tiedän että isillä oli sua kova ikävä.
Ä: no mistä?
L: koska se teki sulle näin kun oltiin kotona *tyttö halaa mua* sitten se pyysi sua istumaan sen viereen ja teki näin *tyttö ottaa mua kaulasta kiinni*
Ä: no niin teki. äitilläki oli isiä kova ikävä.
L: tykkääkkö sinä isistä?
Ä: tykkään. mä tykkään myös teistä.
L: isi sano että se tykkää susta paljon. kun sinä olit sielä vauvan kanssa, niin me syötiin karkkia ja käytiin sielä hamppalirra.
Ä: aijaa. mitä muuta te teitte?
L: mä oltiin isin kanssa saunassa ja minä sain istua isin vieressä, sinun paikalla. sitten olivia itki ja minäkin itkin. sitten me istuttiin isin sylissä ja katottiin luppakorvaa tietokoneelta. ja me syötiin muroja iltapalaksi. ja sitten me ei muistettu pestä hampaita ja mentiin isin kanssa ulos tupakille yöpuvuissa. sitten mentiin nukkumaan ja isi soitti sinulle ja me saatiin puhua sinulle mutta ei saatu kertoa mitä me tehtiin. sitten isi puhui sinulle ja me nukuttiin.
I: hei eihän noita saanu kertoa
L: minä unohdin
Ä: vai että sellasta ootte tehny
L: äiti, ethän sinä suutu isille? sinä oot isin mussukka
Ä: en suutu isille
L: isi oonhan minä vielä sinun mussukka vaikka kerroin?
I: oot sinä.
L: isi, voitko sinä tulla taas äitin viereen istumaan? sitten minä voin istua molempien sylissä ja Oliviakin saa istua sylissä ja vauva saa istua sylissä.
*mies istuu sohvalle*
L: tuu tänne päin. tuu tähän äitin viereen
*mies istuu ihan mun viereen*
L: nyt laita käsi näin äitille *ottaa mua kaulasta*
L: nyt minä oon onnellinen

osaa nuo lapsoset olla kyllä niin ihania :') mikäs sen ihanampaa ku käpertyä oma kullan kainaloon pimeinä ja harmaina syysiltoina :heart: tuolle tytölle on tullut joku ajatus, että miehen pitää koko ajan olla mun lähellä tai vieressä. aina jos mä istun sohvalla nii se pyytää miehen siihen viereen. Kai se tuntee olonsa turvalliseks ku näkee että me ollaan onnellisia :heart: no juu tämä oli taas tämmönen hormonien ansiosta. mutta täytyy vaan todeta että mulla on kyllä maailman paras mies ja ihanimmat lapset :heart:
 
ihana!
aivan ihana:heart: kuinkas vanha tämä on joka näitä asioita sanoi? :) mun mielestä on aivan mahtavaa että te näytätte ja sanotte että välitätte toisista. ja että lapset saa nähdä sen että äiti ja isi rakastaa toisiaan. siis aivan ihanaa, ihan itku meinaa tulla :') teidän elämä kuulostaa kyllä niin ihanalta ja onnelliselta. johtuu varmaan onnellisista ja rakkaista vanhemmista. tuli jotenkin heti mieleen että olette varmaan lestadiolaisia. olenko aivan väärässä? :) voi että, olkaa onnellisia toisistanne! :)
 
Ihana! :heart: Kylläpäs liikutuin... Mun 3,5-vuotiaani kyselee myös toisinaan, että "tykkääthän sinä äiti isistä ja tykkäähän isikin susta?" Ja että "nukutko äiti sinä ihan isissä kiinni ja ootteko te rakastuneita?" :D Meillä halaillaan ja suukotellaan päivittäin ja lapset näkevät sitä todella usein, silti tuo likka vielä varmistelee multa tätä tärkeää asiaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihana!:
aivan ihana:heart: kuinkas vanha tämä on joka näitä asioita sanoi? :) mun mielestä on aivan mahtavaa että te näytätte ja sanotte että välitätte toisista. ja että lapset saa nähdä sen että äiti ja isi rakastaa toisiaan. siis aivan ihanaa, ihan itku meinaa tulla :') teidän elämä kuulostaa kyllä niin ihanalta ja onnelliselta. johtuu varmaan onnellisista ja rakkaista vanhemmista. tuli jotenkin heti mieleen että olette varmaan lestadiolaisia. olenko aivan väärässä? :) voi että, olkaa onnellisia toisistanne! :)
Lyydia 2v näitä totuuksia lauko :) ja siis joo kyllä me lestadiolaisia ollaan. mistä sen arvas? :eek:
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja makulaku:
Alkuperäinen kirjoittaja ihana!:
aivan ihana:heart: kuinkas vanha tämä on joka näitä asioita sanoi? :) mun mielestä on aivan mahtavaa että te näytätte ja sanotte että välitätte toisista. ja että lapset saa nähdä sen että äiti ja isi rakastaa toisiaan. siis aivan ihanaa, ihan itku meinaa tulla :') teidän elämä kuulostaa kyllä niin ihanalta ja onnelliselta. johtuu varmaan onnellisista ja rakkaista vanhemmista. tuli jotenkin heti mieleen että olette varmaan lestadiolaisia. olenko aivan väärässä? :) voi että, olkaa onnellisia toisistanne! :)
Lyydia 2v näitä totuuksia lauko :) ja siis joo kyllä me lestadiolaisia ollaan. mistä sen arvas? :eek:
tämä kertookin kaiken
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja ei mee läpi:
en ikinä never usko että 2v1kuinen puhuu noin pajon ja muka selvästi ja ymmärtää tolleen noi ikävät ja tykkäämiset ym.

hyvän sadun kirjotit :D
niinpä...ja kivaa todistella palstalla miten hyvin menee
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja makulaku:
Alkuperäinen kirjoittaja ihana!:
aivan ihana:heart: kuinkas vanha tämä on joka näitä asioita sanoi? :) mun mielestä on aivan mahtavaa että te näytätte ja sanotte että välitätte toisista. ja että lapset saa nähdä sen että äiti ja isi rakastaa toisiaan. siis aivan ihanaa, ihan itku meinaa tulla :') teidän elämä kuulostaa kyllä niin ihanalta ja onnelliselta. johtuu varmaan onnellisista ja rakkaista vanhemmista. tuli jotenkin heti mieleen että olette varmaan lestadiolaisia. olenko aivan väärässä? :) voi että, olkaa onnellisia toisistanne! :)
Lyydia 2v näitä totuuksia lauko :) ja siis joo kyllä me lestadiolaisia ollaan. mistä sen arvas? :eek:
tämä kertookin kaiken
no? minkä kaiken?
 
tähän
Alkuperäinen kirjoittaja ei mee läpi:
en ikinä never usko että 2v1kuinen puhuu noin pajon ja muka selvästi ja ymmärtää tolleen noi ikävät ja tykkäämiset ym.

hyvän sadun kirjotit :D
peesi. Meillä samanikäinen normaalisti kehittynyt lapsi ja pyörtysin jos tuollaista tekstiä alkaisi tulla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei mee läpi:
en ikinä never usko että 2v1kuinen puhuu noin pajon ja muka selvästi ja ymmärtää tolleen noi ikävät ja tykkäämiset ym.

hyvän sadun kirjotit :D
se sanoo nuo osan sanoista erilailla, mutta mä selvensin ne sanat ja kirjotin mitä se oikeesti tarkotti. ja miks mä olisin tänne valehdellu?
 
lumikukka
kyllä 2v voi noin hyvin puhua! meillä puhui 2v synttäreitten aikaan aivan samalla tavalla.
Oli kyllä niin ihana tyttö :heart: ihan itku tuli silmään ja tuli mietittyä onko nuo meidän lapset monesti nähnyt että me tykätään miehen kanssa toisistamme. oli sitten pakko käydä halaamassa ja suukottamassa ja kertomassa kuinka paljon rakastan noita lapsia (5,5 ja 2v) ja ihanaa miestä :heart: varmaan tämän raskauden takia minunkin mielialat vaihtelevat. näkivät lapsetkin että rakastan miestäni ja mies rakastaa minua. toivottavasti heille tuli turvallinen olo. oli pakko raahata tämä läppäri tähän sohvalle ja nyt istun tässä miehen kainalossa rakkaitteni keskellä. :hug: teillä lapset ovat onnellisia kuten myös te ja luultavasti tietävät että äiti ja isi ei (luultavasti) eroa. ei kyllä vielä edes varmaan ymmärrä että voi erota. toivotan teille kaikkea hyvää ja enkeleitä matkallenne!
 

Yhteistyössä