Hakutulokset

  1. A

    häh!! Mä yritin käydä kattoo ruokaohjeita tuolta Ruoka-osiosta

    niin ruutuun tuli ilmotus ettei mulla oo käyttöoikeutta sinne. Miks?? :confused:
  2. A

    hyi hitto ostettiin niitä jellyjä mitä nyt mainostetaan kauheesti

    ja oli ihan h*lvetin pahaa :x Muksullekaan ei maistunu enää ekan lusikallisen jälkeen. Se maistu sellaselta ällöltä esanssiselta klimppimehulta. Yööök :x :x
  3. A

    Voi että mua vituttaa mun ukko

    Se on koko v*tun kesän kiukkuillu mulle millon mistäkin. Se valittaa mulle siitä kun vauva kääntyilee ja ähräilee öisin, hän ei kuulemma saa nukuttua kun siitä lähtee ääntä. Minkähän mä sille voin!! Mä kuitenkin imetän vauvaa niin vähemmän vaivaa siitä ukolle on kun ei tarvi keskellä yötä...
  4. A

    Löytykö se autistinen poika, joka nähtiin laiturilla ilman vaatteita?

    Toivottavasti ei oo huonosti käyny :(
  5. A

    Vauvalla, 2,5kk, veriläiskiä satunnaisesti vaipassa.. Kokemuksia??

    Ollaan oltu lääkäriin yhteydessä. Määräsi virtsa ja ulostenäytteet ja sen jälkeen soittoaikaa... Vaipasta siis löytyy satunnaisesti vaaleanpunaisia läiskiä. Vauva on tyttö ja täysimetyksellä. Kellään muulla ollut tällaista? Huolestuttaa kovasti. :(
  6. A

    Mun ukko käski kysyä onko kellään täällä mykoplasmainfektiota

    Meillä on kaikilla se sama paitsi vauvalla tähän mennessä.
  7. A

    Mä luulin että mun menkat alkaa kun oli kauheita kramppeja ja tuhruvuotoa

    Mut ei ne sit alkanutkaan. Krampit loppu mut ruskeeta vuotoo tuhruttaa. Synnytyksestä 2 kk ja jälkivuoto on loppunu hyvän aikaa sitte. Mistähän lie johtuu tuo vuotelu?? :o
  8. A

    Vauva 2kk nukkuu 8-10 tuntia vuorokaudessa...

    Yöllä on yleensä nukkunu pidemmän pätkän ja päivisin saattaa torkahdella pariksi minuutiksi. Se ei vaan nuku vaikka mitä tekis!! Toljottaa vaan ja heti alkaa hirvee kitinä jos ei oo näköpiirissä tai vaan ajattelee tekevänsä jotain muuta välillä kuin olla jatkuvasti viihdyttämässä sitä!! Miten se...
  9. A

    Pienen vauvan imetyksestä helteellä

    Mistähän mä tiedän riittääkö mun maito vauvalle? Vauva on nyt 6 viikkoa ja on koko ajan hamuamassa tissille. Imetän aina kun vauva haluaa ja lisäksi annan vettä imetysen päätteeksi. Vauva on koko ajan tosi kärttynen eikä nuku kun parin minuutin pätkissä vaan. Tänään huomasin että vaipassa oli...
  10. A

    Paljonko suomi-soffalla maksaa kotiinkuljetus?

    Tuusulasta hyvinkäälle siis, n. 40 kilsaa tulis matkaa. Tänään olis tarkotus mennä kattelee uutta sohvaa :)
  11. A

    Minkäikäisinä teidän vauvat ovat alkaneet vastaamaan hymyyn?

    Mun vauva 1kk ei hymyile takaisin. Kun hänen kanssaan seurustelee niin hän katsoo aina sivulle eikä kohti. Sit kun käännän päätäni kohti hänen kasvojaan niin hän kääntää oman päänsä aina poispäin. Joskus hän katsoo silmiin mutta pian taas katse siirtyy muualle. Mun esikoinen oli 3 viikkoa...
  12. A

    Vieläkin jälkivuotoa vaikka synnytyksestä on kulunut pian kuukausi...

    Kävin lääkärissäkin, mutta se epäili että olis kuukautisvuotoa kun on niin kirkasta verta. Itse en usko siihen, koska ei mulla maha ole ollut kipeä ja tää "kuukautisvuoto" loppuu välillä ja alkaa taas uudestaan. Ei sanonut muuta kuin, että pitää vaan seurata vuotoa... :kieh: Kunkahan...
  13. A

    Kuinka kauan juurihoidettu hammas voi olla kipee

    Eilen hoidettiin ja siitä asti on särkenyt... Buranaa oon saanu vetää sen 8 tunnin välein eilisestä asti :(
  14. A

    Kalvon repaleita kohdussa

    Synnytin viime perjantaina. Istukka syntyi kokonaisena mutta kalvo oli kuulemma repaleinen. Eilen illalla sitten mulla tuli ihan älyttömän iso palanen sitä kalvoa tuolta alakerrasta... :$ Onkohan sitä vielä lisää tuolla kohdussa vai voinko luottaa siihen, että olis nyt tullu kaikki ulos? Maha...
  15. A

    Työmarkkinatuesta ja opiskelusta

    Eikös se ollut niin, että jos on koulussa kirjoilla niin ei voi saada työmarkkinatukea? Kela väittää, että mun miehen pitäis mennä työkkäriin ja ilmottautua työttömäks työnhakijaks, jotta se sais työmarkkinatukea, VAIKKA mun mies nimenomaan sanoi sille virkailijalle, että hänen koulunsa...
  16. A

    Yrteistä ja synnytyksen käynnistymisestä...

    Voiko jotain tiettyjä yrttejä syömällä käynnistää synnytyksen? Vai voiko niistä sitten aihutua vauvalle jotain ikävää? Saunaa ja seksiä kokeiltiin eilen eikä ne mitään auttanu, pää vaan tuli kipeeks.. :( Mä haluun jo synnyttää!! Ajatuskin siitä että joutuisin vielä 3 viikkoa lyllertää...
  17. A

    Voisko joku kertoo maksaako hok-elanto noita ylijäämä palautuksia?

    Ja tänäänkö on se maksupäivä?
  18. A

    Kantoliinaopas?

    Ostin kirppikseltä kantoliinan. On ilmeisesti rengasliina kun siinä on kaks sellasta muovista rengasta millä se sidotaan kiinni..? Kellään vinkkejä miten tota liinaa käytetään? Yritin googlettaa mutta en löytäny mitään ohjeita...
  19. A

    Rv pinoa!!

    38+1 :) Kakkosta odotellaan.
  20. A

    Höh

    Mun piti syödä vaan pari karkkia tosta pussista niin söinkin sen pussillisen melkein kokonaan. Eikä ollu ees omat karkit :snotty:

Yhteistyössä