Kalvon repaleita kohdussa

Synnytin viime perjantaina. Istukka syntyi kokonaisena mutta kalvo oli kuulemma repaleinen. Eilen illalla sitten mulla tuli ihan älyttömän iso palanen sitä kalvoa tuolta alakerrasta... :$ Onkohan sitä vielä lisää tuolla kohdussa vai voinko luottaa siihen, että olis nyt tullu kaikki ulos? Maha ei oo enää kipee ja verihyytymiä ei oo tullu aamun jälkeen.

Tai jos sitä vielä on siellä niin tuleeko itsestään ulos? En haluais joutuu kaavintaan. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä sain lääkityksen, joka aiheutti supistuksia ja tyhjensi kohdun.

En kyllä uskaltais vaan antaa asian olla ja luottaa siihen että kaikki tuli ulos.
Mulla ei auttanut edes se supistuksia aiheuttava lääke. Löytyi kananmunankokoinen istukanpalanen 6vko synnytyksen jälkeen.

Lisäyksenä: Mulla oli kirjattu synnytyskertomukseen että istukka syntyi kokonaisena mutta silti kävi noin.
 
Mua ihmetyttää kovasti, kun sairaalassa asiaan ei puututtu mitenkään enkä älynny itse kysyä kun kukaan ei ottanu asiaa puheeks. Aloin vasta eilen ihmettelee asiaa kun mun äiti kysyi, että miksei mulle annettu lääkitystä vaikka kalvo oli repaleinen :eek:
 
no
Mieluummin kaavinta kuin kaavinta ja hevoskuuri antibioottia kohtutulehdukseen.

Soittaisin huomenna neuvolaan tai sinne lapsivuodeosastolle mistä tulit.

Onnea vauvasta! :heart:
 

Yhteistyössä