Hakutulokset

  1. S

    ysäviä kouvola/anjalankoskelta

    Me ollaan reissussa seuraavat kaksi viikkoa, joten me ei ainakaan tapaamiseen päästä :\|
  2. S

    ysäviä kouvola/anjalankoskelta

    Heippa! Täällä olisi 1v1kk vanhan tytön äiti Kouvolan Vahteronmäestä. Toisen lapsemme laskettu aika on 3.10. Olisi kiva saada kavereita jostain tästä melko läheltä, että olisi kävelymatka. Tai kunnostahan se tietysti riippuu mitä pitää kävelymatkana, mutta ei mua ihan heti saa kävelemään...
  3. S

    Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

    Elikkä ketäs sinne Tykkimäkeen nyt sit ylihuomenna olis tulossa ja mihin aikaan?! Me tullaan jos sinne on muutakin porukkaa tulossa, mut sit jos sinne vaan muutama muu olis meidän lisäksi tulossa niin en tiiä viittiikö vaivautua. Olis niin kiva nähdä isommalla porukalla ja tavata paljon uusia...
  4. S

    Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

    Me siis ollaan tytön ja mahan kanssa tulossa. Meidän neidillä ei vieläkään ole mitään säännöllistä päikkäriaikaa, joten ihan tarkkaan en osaa aikaa sanoa. Mutta luulisin, että se lähemmäksi tota kolmea menee.
  5. S

    Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

    Mä oon Kouvolasta.
  6. S

    Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

    Sopii meillekin tuo 10.6. Mikähän olisi hyvä kellonaika? Varmaan joskus iltapäivällä, niin ehtii lapset nukkua päikkärit.
  7. S

    Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

    Juu, tavataan vaan :) Ainakin näillä näkymin meille kävisi 2.6 ja sit 6.-12.6 kaikki päivät ja 15.-16.6. Löytyisiköhän noista joku sopiva ajankohta? Myös kesäkuun pari viimeistä päivää sopisi.
  8. S

    Pohjoinen Kymenlaakso!!!!

    Tavataan vaan :)
  9. S

    Muita "hörhöäitejä?"

    Täällä yksi 78% hörhö :)
  10. S

    1982 syntyneet äidit?

    :wave:
  11. S

    kakkaamisesta....

    No kyllä minäkin kakkasin ja ajattelin sen olevan ihan normaalia, ei se mua mitenkään hävettänyt.
  12. S

    Ystäviä Anjalankoskelta

    Täällä olisi Kouvolasta 23v ensi viikolla 8kk täyttävän tytön äiti. Jos kiinnostaa, niin laita sähköpostia osoitteeseen soile82 @ luukku.com :)
  13. S

    Kauanko olitte synnärillä synnytyksne jälkeen?

    Kolmen yön jälkeen päästivät kotiin. Olisivat ne mielellään vielä yhden yön pitäneet, mutta mä tahdoin jo lähteä.
  14. S

    Tunisia, Sousse

    Me olimme miheni ja silloin 5kk vanhan tyttömme kanssa Deturin matkalla Soussessa viime marraskuussa. Kiva kohde minun mielestäni oli, meidän hotelli tosin oli melko syrjässä ja aina piti johonkin lähteä jos jotain halusi nähdä. Kaupassa ruoka on Suomen hintatasoa, mutta ravintoloissa todella...
  15. S

    Mikä on horoskooppisi?

    rapu
  16. S

    Kuinka nopeasti vauva lähti alulle?

    Kolme kuukautta pillereiden lopettamisen jälkeen tulin raskaaksi.
  17. S

    Kuukautiset synnytyksen jälkeen...?

    Se on tosi yksilöllistä. Mulla alkoi ekat menkat jo 6,5 viikkoa synnytyksen jälkeen ja joillakin ne pysyy poissa jopa vuoden synnytyksen jälkeen.
  18. S

    Kouvolasta äitejä?

    Täällä olis tänä vuonna 23v täyttävä puolivuotiaan tytön äiti Kouvolan Vahteronmäestä. Jos kiinnostaa tapailla, niin laitahan yksityisviestiä tai sähköpostia osoitteeseen soile82 @ luukku.com
  19. S

    G: KOULUTUS/AMMATTI?

    Miehen kanssa ollaan molemmat koulutukseltamme sosionomeja sekä kirkon nuorisotyönohjaajia. Miehellä on lisäksi myös nuoriso- ja vapaa-ajanohjaajan koulutus.
  20. S

    Onko muita sotaleskeksi jääneitä?

    Yritän jos jossain vaiheessa ehtisin sähköpostia kirjottelemaan. On aika melko vähissä kun tässä nyt täytyy hoitaa omakotitaloa yksin, tehdä lumityöt, lämmittää taloa yms. juttuja. Mutta mulle saa kyllä laittaa postia tulemaan osoitteeseen soile82 @ luukku.com

Yhteistyössä