Ystäviä Anjalankoskelta

  • Viestiketjun aloittaja -Jaana81-
  • Ensimmäinen viesti
-Jaana81-
Olemme muuttamassa Myllykoskelle ja sieltäpäin uusia ystäviä kaipailisin kun meinaa välillä tylsyys iskeä vaan kotosalla ollessa =) Minä olen 23v puhelias,huumorintajuinen sekä osaan puhua muustakin kun lapsista ja tyttö on 7kk. Jos mielenkiinto heräsi mailaile tai lisää meseen osoite: jaana_81_ @ hotmail.com. :wave:

 
Tuke
Hei vaan! Olen vielä anjalankoskelainen, mutta muutamme huhtikuussa Kouvolaan. Mut jos kiinnostaa niin laita mailia antikainenk@anjalankoskelainen.com. Mulla on 10 kk vanha poika ja olem kotosalla melkein yksinäni kaikki päivät. Joten jos seura kiinnostaa, miin voitas vaikka treffatakin.
 
Purri
Moi... Olen Anjalankoskelainen 28v naispuoleinen ja myös vailla ystäviä :)..
Meillä on 4-vuotias tyttö, eli jo iso verrattuna teidän pieneen.. Mutta seuraa meistä kyllä saisi..
Ollaan asuttu täällä reilu vuosi että aika uusia anjalankoskelaisia mekin ollaan :)..
Mutta laitappa postia jos olet vielä olet seuraa vailla, tässä mun meili osote: terripurri@jippii.fi
 
Heipähei.
Täällä 25 vee kotiäiti kuusankoskelta, entinen "mylsäläinen"
Lapset 7 v poika, 11 kk poika ja prinsessan laskettu aika toukokuussa. Kirjoitella saapi, ja ois kiva tapaillakin muiden kotiäitien kanssa. Mulla auto käytössä päivisin.

Tiina

tinttirii@hotmail.com
 
Täällä yx kohta 28-vuotias äippäliini Kuusankoskelta.Perheessä lapsia kaikkiaan neljä joista nuorimmainen 1.5 -vuotias neiti.Päivisin tässä kotosalla ja auto käytössä.Laitelkaapa viestiä minnanieminen2@luukku.com

 

Yhteistyössä