Kymenlaaksolaiset ja muut kiinnostuneet

Elikkä ketäs sinne Tykkimäkeen nyt sit ylihuomenna olis tulossa ja mihin aikaan?! Me tullaan jos sinne on muutakin porukkaa tulossa, mut sit jos sinne vaan muutama muu olis meidän lisäksi tulossa niin en tiiä viittiikö vaivautua. Olis niin kiva nähdä isommalla porukalla ja tavata paljon uusia ihmisiä! Mutta näinhän tässä aika usein tuppaa valitettavasti käymään, että alkuun on paljon kiinnostuneita mut sit monille tuleekin jotain yllättäviä esteitä eikä pääsekään tulemaan. Mullekin jo tarjottiin vaihtoehto-ohjelmaa perjantaille kun mies on sen päivän kotona ja ehdotti, että lähettäis Korialle erämessuille. En oo vielä ehdotukseen mitään vastannut, aattelin nyt ensin vähän tiedustella että millanen kokoonpano olis tonne Tykkimäkeen tulossa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 19:48 -ä77- kirjoitti:
me tullaan jo heti klo 12 joten varmaan jos on heti porttien auettua muitakin, niin voitas ehkä treffata jo siinä portilla klo 12?? muutoin klo 13 terraarion edessä. :wave:
me saatetaan olla jo 12 jlk paikalla, mut en uskalla luvata mitään, koskaan kun ei tiedä, miten nopeesti noiden ipanoiden kans pääsee lähteen...
 
Melli x2
Ja me ollaan tulossa tytön kanssa. Me ehditään varmaan kanssa jo siinä 12 -13 maissa, kunhan ei sitä vettä vaan sada.
Toivottavasti moni pääsis kuitenkin paikalle.
Mut törmäillään. :wave:
 
tutteri himmeenä
Siis meillä on tietokone epäkunnossa ja nytkin anopin koneelta kirjottelen.

Mun käsityksen mukaan n. 10 palstalaista olis tulossa lapsineen paikanpäälle ja toiset tavataan klo 13 terraarion edessä ja seuraava kokoontuminen on klo 15 samassa paikassa. Voidaan nähdä vielä myöhemminkin jos vaan sovitaan. Mutta mä en todennäköisesti pääse koneelle enää tänään joten jos joku muu kouvolalainen laittaa sitä sääinfoa sitten tänne.


Me ollaan siis klo 13 ja 15 huomenna terraarion edessä. Ei tämä kuivu kasaan, ne tulee jotka haluaa :wave:
 
en oo ihan kouvolalainen mut sääinfoa tästä naapurustosta laitan nyt sitte kuitenkin, eli
aurinko ei paista :( mikä ois ollu ihan kiva, mutta vettä ei sada tuolta ilmatieteenlaitoksen sivuilta se lupailee puolipilvistä ja 21 astetta lämmintä, nyt meillä ainakin on 18.
joten ilman puolesta sää suosii kuitenkin tykkimäkeen menijöitä....
tulipas ihan meteorologin olo :D
 
No nii.... oltiin sitten pikkasen myöhässä ja olitte kerenny jo hajaantua.
Mellin kanssa törmättiin mutta muut jäi tapaamatta. Paitsi että joku teistä oli samaa aikaa karusellissä kun me tytön kanssa..niin tuo Melli kertoi.
Yhyyy :'( Ois niin kiva ollu nähdä teidät!!

Otetaanko uusiksi loppu kesästä?! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2005 klo 23:13 minttu1 kirjoitti:
No nii.... oltiin sitten pikkasen myöhässä ja olitte kerenny jo hajaantua.
Mellin kanssa törmättiin mutta muut jäi tapaamatta. Paitsi että joku teistä oli samaa aikaa karusellissä kun me tytön kanssa..niin tuo Melli kertoi.
Yhyyy :'( Ois niin kiva ollu nähdä teidät!!

Otetaanko uusiksi loppu kesästä?! :wave:
Mun puolesta voidaan ottaa, jäi meinaan käyttämättömiä laitelippujakin, sattuneesta syystä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 09:03 aramanda kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2005 klo 23:13 minttu1 kirjoitti:
No nii.... oltiin sitten pikkasen myöhässä ja olitte kerenny jo hajaantua.
Mellin kanssa törmättiin mutta muut jäi tapaamatta. Paitsi että joku teistä oli samaa aikaa karusellissä kun me tytön kanssa..niin tuo Melli kertoi.
Yhyyy :'( Ois niin kiva ollu nähdä teidät!!

Otetaanko uusiksi loppu kesästä?! :wave:
Mun puolesta voidaan ottaa, jäi meinaan käyttämättömiä laitelippujakin, sattuneesta syystä!
kuinkas teidän pikkumies voi??
 
tutteri himmeenä
Taas tästä anopin koneelta kirjottelen. Me ollaan valmiita vaikka heti heinäkuun alusta lähtemään uudestaan. Isi on meinaan Kiinassa sillon ja tarvitaan vään ohjelmaa.


Minttu1: Kuulin jotta olit siellä ollut, harmi kun ei tavattu. Mutta ens kerralla organisoidaan pikkusen paremmin jotta nähdään kaikki :)

aramanda: Kuinkas teidän poika voi? Saitteko Kuusaalla hoitoa vai lähettivätkö vielä Kotkaan? Harmillinen juttu.

Lohikäärme: Me ei sit enää nähty kun lähdit lipunostoon, mutta oli kiva nähdä.

Muille nähdään taas uudestaan :wave:

Nyt pitää mennä jotta remonttimiehet saa läskimahat täytettyä :wave: :whistle:
 
mitäs tosta heinäkuusta on ollu puhetta? mä en päässy ku äidin nelikymppiset oli just perjantaina... vähä jäi harmittaa. mikäs päivä heinäkuussa kävis kaikille? mulle käy kolmannen päivän jälkeen oikeest kaikki. kolmas päivä tullaan saaresta. oisko siitä seuraava vkl hyvä? elikkäs.... 9-10pv??
 
Kuusaalla saatiin tikki päähän, lievä aivotärähdys pojalle tuli, tosin yhtä oksennusta lukuunottamatta on ihan normaali, sairaalassa kun odotettiin lääkäriin pääsyä, ni kiipeili tuoleilla ja juoksi muutenkin pää kolmantena jalkana. Nyt viipottaa menemään niinku ei mitään olis tapahtunut :)

Ilmeisesti oltiin helppoja karsittavia Kouvolan terv keskuksessa, kun oltiin n. tunti ennen sulkemista paikalla ja ulkopaikkakuntalaisia+ ei kuitenkaan hengenhätä kyseessä...Tosin käsittämätöntä, et 3,5v lasta, jolla on vekki päässä, riepotellaan tollai paikasta toiseen ja kieltäydytään hoitamasta. Yhden tikin laittamiseen kun ei niin kauheesti aikaa mene...

No, mutta me siis ollaan kunnossa ja ens viikolla käydään poistattamassa se paikallisella terv. hoitajalla :)

Ja meille näillä näkymin sopii heinäkuussa melki koska vaan, tosin pitää kyllä lomareissujakin tehdä useampi, mutta niiden ajankohdasta ei vielä ole tietoa
 
Aramanda mitäs teille sattu :( mut todennäkösesti kaikki on nyt Ok =)


Meille käy heinäkuussa ihan mikä päivä vaan, ei oo mitään suunnitelmia.

KUKA TEISTÄ OLI PUKEUTUNU VAALEANPUNAISEEN ASUUN?????
sillä hänet näin karusellissä. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 16:51 minttu1 kirjoitti:
Aramanda mitäs teille sattu :( mut todennäkösesti kaikki on nyt Ok =)


Meille käy heinäkuussa ihan mikä päivä vaan, ei oo mitään suunnitelmia.

KUKA TEISTÄ OLI PUKEUTUNU VAALEANPUNAISEEN ASUUN?????
sillä hänet näin karusellissä. :wave:
se oli tutteri, varmaan mariminttikin oli lähettyvillä jossain...
ikävä homma, ettei nähty, mekin pyörittiin siellä siitä puoli yhdestä ihan loppuun asti, vähän vaille 9 oltiin sitte kotona, tosin käytiin kyllä kaupan kautta, mutta saipahan toi meidän hätähousu ainakin tarpeeks siellä koneissa käydä ;)
 
tutteri himmeenä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 17:57 -ä77- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 16:51 minttu1 kirjoitti:
Aramanda mitäs teille sattu :( mut todennäkösesti kaikki on nyt Ok =)


Meille käy heinäkuussa ihan mikä päivä vaan, ei oo mitään suunnitelmia.

KUKA TEISTÄ OLI PUKEUTUNU VAALEANPUNAISEEN ASUUN?????
sillä hänet näin karusellissä. :wave:
se oli tutteri, varmaan mariminttikin oli lähettyvillä jossain...
ikävä homma, ettei nähty, mekin pyörittiin siellä siitä puoli yhdestä ihan loppuun asti, vähän vaille 9 oltiin sitte kotona, tosin käytiin kyllä kaupan kautta, mutta saipahan toi meidän hätähousu ainakin tarpeeks siellä koneissa käydä ;)

Heheh minähän se, pinkkinä vallan (mä oikeesti en tykkää vaaleanpunaisesta, mutta monet sanoo sen sattuvan mulle). Kiva kun minut on huomattu.

Tässä anopilla taas kirjottelen ja kotiin lähdetään tästä justiinsa. :wave:
 
tutteri himmeenä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 20:26 minttu1 kirjoitti:
Tutteri: Olin siinä teidän takana karusellissä...Tyttöni kanssa.


Mekin oltiin loppuun asti, sai äitikin koneissa tarpeekseen pyöriä :D
Juu taisitte vilkutella mummolle ja toiselle välillä. Mä tunnen sen toisen naisen, on ollut mun äidillä joskus töissä. Sulla oli pikkunen piipero siinä sylissä. Mulla oli oma poika ja marimintin poika siinä vaunussa, tyttö oli sit hevosen selässä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 20:30 tutteri himmeenä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2005 klo 20:26 minttu1 kirjoitti:
Tutteri: Olin siinä teidän takana karusellissä...Tyttöni kanssa.


Mekin oltiin loppuun asti, sai äitikin koneissa tarpeekseen pyöriä :D
Juu taisitte vilkutella mummolle ja toiselle välillä. Mä tunnen sen toisen naisen, on ollut mun äidillä joskus töissä. Sulla oli pikkunen piipero siinä sylissä. Mulla oli oma poika ja marimintin poika siinä vaunussa, tyttö oli sit hevosen selässä.
Jep!!!
mehän siinä oltiin....
Mitenköhän arvasinkin et te varmaan kuulutte tähän sakkiin kun sinne karuselliin tulitte :whistle: =)

Mut niin kun tuola aiemmin jo kirjoteltiin niin tarvii kyllä ottaa uusiksi heinäkuussa. Niin että tapaisin teidätkin :D
 

Yhteistyössä