Hakutulokset

  1. anneka66

    Kumpi puhelin?

    Kumman puhelimen valitsisit? Mä en ymmärrä näistä mitään, nyt ois uuden kapulan hankinta edessä. Oon vähän tutkaillut ja nää vaikuttais hyviltä mun tarpeisiin. Suunnilleen samanhintaiset. :) Samsung Galaxy Core Plus G 3500: Sony Xperia E1:
  2. anneka66

    Hyvä puhelin?

    Vinkatkaas mulle mikä ois hyvä puhelin! Mun puhelin on monta vuotta vanha ja se varmaan hajoo kohta. Haluaisin uuden puhelin olevan mieluiten Nokia, ihan peruspuhelin, ei kosketusnäyttöä. Kameran ei tartte olla kummonen, sähköpostia tai nettiä en käytä puhelimella. Selailin Nokian malleja, mut...
  3. anneka66

    Lastenlaulun sanat hukassa "pienet koiranpennut"

    Muistaakohan kukaan miten jatkuu laulu "Eipä me pienet koiranpennut muuta kun leikkiä lyömme...". Ensimmäinen säkeistö hallussa, mutta miten menee toinen säkeistö? Kiitos jos joku osaa auttaa :flower:
  4. anneka66

    Äkkilähtöjä?

    Miltä sivustoilta kannattais katsella äkkilähtöjä? Siis muita sivuja kun noi tjäreborg, aurinkomatkat ym. Tahtoo johonki lämpimään :cool:
  5. anneka66

    Villervallan vaatteet *turhis*

    Halusin pojalle Villervallan tähtitakin. Eksyinpä sitten Villervallan omille nettisivuille ja voi ihanaa mitä vaatteita :p Yleensä oon aika maltillinen ostaja, vaikka näteistä lastenvaatteista tykkäänkin ja satsaan laatuun. Mutta en siis ylenmäärin ostele tai tee virheostoksia. Mutta nyt tuli...
  6. anneka66

    Mihin lomalle huhtikuussa 4v kanssa?

    Lomaillaan aina Turkissa, kun meillä on siellä asunto. Sinne mennään taas kesäkuussa kuukaudeksi. Nyt keväällä meillä on reilu viikko lomaa, niin aateltiin, että vois joskus lomailla jossain muuallakin. Antakaas vinkkejä missä ootte lomailleet lasten kanssa. Poika on 4 vuotias, tykkää touhuta...
  7. anneka66

    Kuuluuko Halloweeniin jekkujen tekeminen?

    Mietin vaan, kun aikaisemmin illalla joku soitti kiireellä pari kertaa peräkkäin ovikelloa ja kun mentiin avaamaan, niin ketään ei näkynyt. Ja äsken kuului kummallinen rymähdys-ääni, mentiin etuovelle katsomaan, niin kynttilälyhty heilui ovi auki hurjaa vauhtia. Joku oli siihen lyönyt tms...
  8. anneka66

    Hyvä sähkögrilli?

    Suositelkaahan hyvää sähkögrilliä. Grilli tulis lähinnä 3-henkisen perheen tarpeisiin, eli ei tartte olla kauhean suuri. Keittolevyä tms. ei tarvita. Ja ei haluta kaasugrilliä, vaikka sillä tuntuu enemmän kannattajia olevankin.
  9. anneka66

    Rappuset vai portaat? Mitä eroa?

    Niin siis kun Puuha Petessä Anni sanoo : "Ei nämä ole rappuset vaan portaat." Aloin sitten miettimään, että mitä eroa on rappusilla ja portailla? Vai onko? Kun mun mielestä ne on synonyymejä. Tietäiskö kukaan?
  10. anneka66

    Päänsärky ja jalkojen turvotus, apuja?

    Mikähän mulla vois olla... Kauhee päänsärky aamuisin ja silmät ihan turvoksissa. Ne menee päivän mittaan ohi, mutta nilkat ja jalkaterät on tosi turvonneet koko ajan, hirveesti nestettä, vaikee kävellä kun särkevät. Oon varannu ajan työterveyslääkärille tossa iltapäivällä, mutta ajattelin...
  11. anneka66

    Kuka tietäis? Lastenvaatteista kysymys.

    Näin kerran netissä ihania lastenvaatteita, mutta en millään muista sivua. Nettikaupassa oli myynnissä mm. ihania trikoopaitoja, joissa oli eläimen kuva applikoituna siten, että se tuli osittain paidan alareunan "yli". Oispa kiva jos joku tietäis mistä noita ihanuuksia saa!! :flower:
  12. anneka66

    Lapsi oppinut nimittelemään...

    Poika 2v 11kk, suuttui mulle tänään ja totesi : "Äiti, olet ruma ja thyymä." :o :o :o Nopeesti se päiväkoti opettaa... :whistle: , onhan tuo jo pari pv siellä ollut :D
  13. anneka66

    Lasten suusta tulee totuus

    Oltiin lähdössä tänään pojan kanssa pyöräilemään. Poika 2v8kk ehdotti, että hän vois istua satulaan, niin äiti vois mennä hänen istuimeen. Sanoin, ettei äidin peppu taitais mahtua siihen. Johon poika totesi: "Niin, kun sä oot niin pepukas." :heart: :D
  14. anneka66

    Hyviä kalaruokia??

    Mun kalaruuat on jämähtäny viime aikoina tonnikala-uunilohi-akselille. Ois kiva löytää uusia kalaruokaohjeita. Jos sulta löytyy hyviä ohjeita, niin laitapas tulemaan. Kiitti! Ja voi olla sekä nopeita arkiruokia tai sitten vähän työläämpiäkin, joita vois sitten viikonloppuna väsätä.
  15. anneka66

    Paras housuvaippa?

    Ollaan siirtymässä housuvaippoihin päivisin, öisin luotetaan edelleen noihin LIDLin teippivaippoihin. Kertokaas kokemuksia, mitä merkkiä kannattais ostaa. Poika nyt 1v 8kk.
  16. anneka66

    Sektio ja sterilisaatio? Kokemuksia?

    Mulla edessä suunniteltu sektio vauvelin poikkitilan vuoksi. Olen kuullut, että sektion yhteydessä olisi "helppo" tehdä samalla sterilisaatio. Onko jollakulla kokemusta asiasta? Lisääkö kovasti kipuja? Onko toipuminen hitaampaa kuin "pelkästä" sektiosta? Oltiin ajateltu, että mies menisi...

Yhteistyössä